Perfektní motorka na rozflákané české,,silnice".
Motorka koupena od pivrsmoto (Chrudim IV) - Dobrý přístup.Vzhledem k nestandardní situaci,kdy máša ještě nebyla v nabídce a papíry byly ještě v itálii,tak jsem čekal asi měsíc na papíry.Ale jinak ok
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650: nebo F650GS-omezené finance,na kterou jsem jel tak už byla pryč
Honda CB 500: na mou výšku menší a na můj vkus už moc zalomený kolena a váha na rukou
Kawasaki ER 5: jako CB 500
První dojmy - Po absolvování autoškoly na velké Ačko na Kawa er6n jsem věděl,že stredního naháče ne.Váha na rukou,bolela kolena a na mizerné silnici mlátila do rukou.Jako první kloudnou motorku jsem nechtěl nic moc výkonýho a těžkýho,tak volba padla na F650 nebo Klečko. Po er6n vysoká těžká koza ale dá se rychle zvyknout.Nejhorší byl přechod na přední 21"kolo ale je to o zvyk.A ten podvozek.Totálně domrd...silnice 3třídy,100na tacho a jen se pohupuje.A železniční přejezdy?Co to je?
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nejezdí jen po kvalitním asfaltu a třeba spí po lesích a loukách a nepotřebuje k životu mašinu co lítá furt po zadnim.Jen pozor na výšku.Kamarád na ní tančil jak baletka.
Doplňky na motorce - Bylo:Vyšší štítek Giwi(s mými 186cm úplně na hovno,rve mně to vzduch přímo na 2/3 přilby) ,Givi topcase se zahrádkou a amatersky rozšířený řidítka +4cm každá strana.Super věc,Jen asi na zimu neprojedu do obýváku.
Už je:12v zásuvka,rozšíření bočního stojanu a vyrobeny podpěry brašen tak,aby šli použít i na kufry.
Bude určitě:Nástavec plexi a prodloužení předního blatníku.
Snad bude:Padáky,pokud se objeví za rozumnou cenu a třeba někdy kufry.
Recenze
Po dlouhém přemýšlení jakou mášu padla volba na toto silniční enduro.Néé cestovní,protože s tímto po evropě by první zastávka byla u kováře na okování prdele(bolí jak sviň,zlatá číza) a joo enduro,protože polňačky a lesní,i hodně spatné cesty dává s prstem v nose.Jasně že nebude na motokrosovou trať,skoky a řádění v lomu ale na to jsou jiné stroje.
Po asi 2500km je výkonu stále dost,dá se jet na pohodu nebo jak totální magor po výplachu mozku házet kvalty sem tam a drbat serpentiny.Spojka na 3prsty na brzdu stačí v pohodě 2,posez(ergonomie)dobrá,ruce položené na heftech,bolest zad neznám(a že je mám na hovno),jen stupačky by mohly být o kousek vepředu.Ale to je můj pocit a mám 186cm.Ale jízda ve stupačkách na to,že je to relativně malá motorka je úplně v pohodě,jen na výjezdech trochu překáží to vysoké plexi.A sedlo v zimě zkusím decentně upravit.
Úplně na prd je úložnej prostor.Pod sedlo jen malinkatá kapsička na základní vercajk,lékárnička sešlápnutá a žárovky mám chycený páskou pod podsedlovým plastem.A sedlo drží 2 desítkový šrouby,takže v topcasu vozím 10klíč a křížovej šroubovák,s tím člověk rozebere půlku motorky.
6.2016.Naježděno cca 5000km a stále spokojenost.
V zimě proběhly kosmetické opravy,prodloužení př.blatníku a instalace padacího rámu SW motech.Vyjímečně se objevil v inzerci,dohodly jsme se na kompromisní ceně tak jsem po něm skočil.
Po sundání potahu sedla jsem zjistil že už kunil bláznivej ital,tak ořezávka jeho výtvoru,úprava tvaru a na ztužení nalepena silná tuhá karimatka a šup k čalouníkovy.Není to dokonalý ale daleko lepší než předtím.Ale dát ranec za DTtuning odmítám.
Na jaře deflektor Darkojag(díky Sidonius78 za tip) a nedávno hrazda na řidítka ze stanové tyčky a výroba schránky na vercajk.Už je kam dát lepení,foukání a malá sada vercajku na dovču.
Měl bych brzdit,jinak se váhově dostanu na ůroveň 1200gs v základu.
1.2017.Za sezonu naježděno dalších 6500km.v plné spokojenosti(a dalších cca3000 na Číze-pro remcaly že hovno jezdim).Jediná závada bylo ruplé spojkové lanko ale při tom věku má nárok.Výkonu stále dost,netoužím po silnější.
V deníku je pár tipů pro kutily
Teď v zimě proběhl další servis(olej,destičky,svíce,preventivně plynová lanka a opískování a našopování výfuku a pod). A po tom,co mně spojková páčka v poloze ležmo drtila prsty přibyly blastry s kovovou výztuhou.
Na jaro zbývá repas vidlí a hurá drandit.Hergot.Už aby to bylo.
Zima 17/18-rozborka přepákování(vše ok) tak nacpat novou vazelínu (skoro suché),nová gufera a odrbání a natření kyvky.Už měla slušnou lišku.
11.2018 Nějak se mi to courání po česku zvrtlo )Začlo mi to tu bejt nějaký malý.Takže loni 4 dny PL a týden SK,no a letos trip na skok D a dále PL,LT,LV+SK.Krásných cca 5100 km.No a chystám se do rumunska a zpátky spodem,snad to vyjde.
Holka je v lázních na ventylech a rozvodovém řetízku a doma na ní čekají nové vlnovce na vidle
Super vychytaný veci ??
Máš super vychytávky vlastní výroby.
No pěkný vychytávky. Fakt díky za inspiraci.
pekne rozpisane, surode, poucne. tak nech ti jazdia dlho a daleko k spokojnosti.
KLE paráda .