PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4R (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Marco17
Vloženo 29.8.2015
Aktualizováno 23.9.2016
Zobrazeno 4 476x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tohle není tuctová japonka. To je Italské umění. V4 usazené to leštěného rámu, ó to je nádhera.

Více fotografii

Motorka koupena od Přízrak (Slaný)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 1000: důvod neuveden
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
Aprilia RSV4: důvod neuveden

První dojmy - Na tohle tě nemůže nic připravit. Je to prostě motorka úplně jinde. Psát tohle nemá smysl, musíš zkusit.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co už řaďáky omrzeli a chtěj super ostrou exotiku.

Doplňky na motorce - Karbon Akrapovič
Držák SPZ
Zvýšené plexi

Recenze

Sednu na to, chytim řidítka. Hm. Je to přátelskej posez. Ale byly tam maličký indikátory, že to nebude motorka pro rohlíky. Sedlo vyrobené z materiálu, kterým by se daly brousit diamanty, nádrž vykrojená pro dobrej pohyb a oporu stehna, a supr tuhej podvozek. Taky nápis APRC se na mě koukal.

Tak nadlábnu to véčko s karbonovým Akrapem. No, stručně řečeno nejkrásnější zvuk, co jsem z motorky kdy slyšel. Krásnej dunivej dvuk s kapkou ostrosti. Na volnoběh dobrý, ale za jízdy je to prostě boží.

Největším klenotem je bezesporu motor, zbytek motorky prostě musí bejt stopro perfektní, aby mu mohl sekundovat. Tohle je jak z jiné planety. Od volnoběhu do nějakej 4,5 tis se to prostě hádá a motorka to nemá ráda. Vůbec na to nejezdim, je mi jí líto. Při rozjezdu je maličko náročnější modulovat spojku aby motor zůstal šťastnej a zároveň abych nepřišel o spojkový obložení za pár kiláků. Budiž odpuštěno. Od 5 do sedmi je to krása, takovej ten sweet-spot na běžný ježdění. Motor má ohromnej krouťák, takže z těhlech otáček stejně vystřelíš jak z praku když potřebuješ nebo chceš.

To, co se děje dál, to čtěte jen po desáté hodině. To už prostě není pro děti. V sedmi to prostě zabere tak strašně, že je schopná jet po prdeli na trojec a ani nemrkne. Je to o tom, že v těhlech otáčkách se snoubí vlastnosti toho řaďáku a véčka. Nastoupí prostě oboje najednou - krouťák i výkon. Točit to až k omezovači nemá zas tak moc smysl, výkon sice roste, toč. monet ale klesá. Ono je to ale dobře. Protože kvalty jsou dlouhý a máme tady quickshifter, kterej je prostě kouzelnej, a dodá motorce takovou rychlost, že jsem šťastný že žiju v době, kdy je tohle technicky možné, ale ještě to nestihli zakázat :D

To se prostě vrhnu na dvojáka do nějaké té zákruty, poklopim to jako zmrd no a jak začnu motorku rovnat, prostě jí naložim. V tu chvíli je to pocit jak kdyby vás táhlo vojenské letadlo na špagátu. No a ještě v pěkným náklonu prostě jebnu do řadičky další kvalt, ta motorka jenom lupne z vejfuku a točky spadnou přesně do toho největšího pekla, a jede se dál po prdeli, když je to trochu do kopce jako třeba v brodě, víme své, že. To je jinej pocit rovnat se na motorce z náklonu zpátky na přímej směr, když máš řidítka bokem a musíš ubrat plyn, aby si vůbec někdy sedla předkem na silnici, aby znovu zatočila do dalšího vinglu.

Nikdy jsem nebyl fanda elektroniky na motorkách, ale tady to udělal Bosch tak perfektně, že o tom člověk nemá ani tušáka pokud jede v klidu, a když začne blbnout, dovolí mu to průjezdy zatáčkou pod nehorázným plynem jak Rossimu, jenomže každej den a v každým vinglu na silnici. Pomáhá to, je to super. kontrolu trakce si naklikám na řidítku dle povětrnostních podmínek a nálady na to blbnout, a prostě to funguje. Ptáte se dá se to vypnout. Jo. Ale to nechceš!

Zbytek motorky je už tak trochu zastíněn slávou motoru a elektroniky. Taky není moc o čem psát. Je to prostě špica. Nezapomínejme na příbuzenstvo s RSVčkem. Sklápí se do zatáčky o poznání líp než kterejkoliv bajk co jsem vlastnil předtim. Není to přizpůsobený na okruhy, kde je stabilita v zatáčce vším, tohle je trochu víc nervózní, ale s širokejma řidítkama, nukleárním reaktorem místo motoru, chytrou elektronikou, dobrejma tlumičema a kousavejma brzdama je to prostě sakra ostrá hračka.

S přihmouřeným okem se na tom dá cestovat, mít tam gelový sedlo, asi budu objíždět zeměkoli a stavět jen pro benzín.

Jezdim na M7RR od Metzeleru, vzadu 190ka - 100% spokojenost.
Spotřebu má asi tak 101 úsměvů na litr. Kolik má Kia Cee'd?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
branko69
branko69 napsal 06.05.22 v 12:17 10b.

jerseySE
jerseySE napsal 16.03.18 v 10:15 10b.

Jo, tak nějak to je i u 1100

Frankie
Frankie napsal 25.08.16 v 11:32 10b.

Stručně, skvěle a výstižně napsáno. Se vším souhlasím a vše potvrzuji Je to vzteklá potvora, která neustále našeptává "přidej, přidej, zatáhni pořádně za ten heft" A tak člověk za luxusního řevu tahá a tahá a pak se jen diví jak tam ty čísílka skáčou. Ne, s tímhle se nedá jezdit pomalu Jasných 10

FrantoF
FrantoF napsal 26.03.16 v 19:03 10b.

gabri88
gabri88 napsal 06.11.15 v 00:18 10b.

Více komentářů



TOPlist