Vlastník | JKLM | |
---|---|---|
Vloženo | 21.8.2012 | |
Aktualizováno | 13.4.2022 | |
Zobrazeno | 12 657x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 52 UŽIVATELŮ
Vlastník | JKLM | |
---|---|---|
Vloženo | 21.8.2012 | |
Aktualizováno | 13.4.2022 | |
Zobrazeno | 12 657x |
Ahoj všichni.
Právě řeším koupi nového stroje a XRt 2016 je zatím v popředí před GéeSem, případně eRTéčkem.
Ptám se má-li koho, čtu, sháním recenze, rady, jít-li do něj, či ne, ale asi to dopadne si myslím.
Jediné, co mne zatím brzdí v rozhodnutí je váha a vyšší těžiště než mé bývalé vzduchové GéeSo.
Pěkně a snad objektivně napsáno!
Mirek
Ahoj, moc pěkná recenze a ještě lepší mašina, tak ať i nadále dělá jen radost. Líbí se mi napakované mašiny, a k triumphu to přímo ladí. 10b.
Velice pěkné hodnocení za 2x 10 B
Zároveň bych tě rád pozval na nově vznikající Club Triumph Explorer http://tiger-explorer.forumczech.com/
* chtěl jsem říct, na fotkách z Norska, boty omotaný lepenkou.. :D
Takhle to má vypadat, pořádně napakovat a cestovat! Od toho se jmenuje Explorer.. :)
Koukám na fotkách z Norska, jak jsi vyprávěl v sobotu..
Ať vás baví dál a užíváte si ho ta, jako do teď!
Nádhera dávám 10.b
Moc pěkný, taky bych raději volil před BMW
Tohle jsem psal původně do soukromé korespondence, může to ale leckoho zajímat nebo pomoci při výběru:
Já bych se na to odumírání ikony BMW tolik netešil, za měsíc v Kolíně n. R. vyjedou s novým, vodou chlazeným motorem a ten bude zase určitě dál, hlavně výkonem. Ale mé důvody pro Triumph jsou jasné a trvají. Podrobněji jsem je popsal v samotné recenzi.
Ta Honda určitě nebude jezdit špatně a její velké plus je servis na každém rohu. Měl jsem už dvě Hondy v minulosti (viz moje registrace moto) a nikdy žádný problém, podobně jako ostatní Japonci. I z nich je ale v tomhle Honda určitě nejdál. Měl jsem i Kawu a Yamahu, tak můžu srovnávat. Mám také už druhé auto Honda, to je zase mezi auty totéž. Časem je to už ale trochu pořád stejné a trochu nuda (vím, tohle vypadá jako rouhání).
Konkrétně proti Crosstoureru bych měl tyto námitky: Vzhled je tuctový, příliš mnoho velkoplošných plastových dílů (bez padáků vypadá trochu jako skůtr - srovnej s trubkovým "vojensky a nezničitelně" vypadajícím Triumphem Tiger nebo i s GSem), nemá výškově stavitelné ani dělené sedlo, ABS a kontrola trakce nejde úplně vypnout (to si teď nejsem úplně jistý) a váhově je to naprostý mastodont. Nic z toho ale asi nebude vadit při čistě silničním používání, takže nepoužitelná motorka to určitě nebude.
Triumph má zatím málo zastoupení v ČR, ale jestli s ní budu do servisu jezdit jednou za rok, jako dosud s každou moderní motorkou za posledních dvacet let, tak je mi celkem jedno, jestli to bude za roh nebo s pěkným výletem třeba do Prahy. A na druhém protipólu téhle drobné "vady" je jistá výjimečnost, netuctovost a dnes tak trochu "módní" nejaponský původ. To poslední ale zrovna můj důvod nebyl, mám i Japonce hodně rád. U mě rozhodl vzhled, výkon a charakter motoru, zvuk, technické parametry, výbava vzhledem k ceně a taky trochu to, že jsem rozhodně nikdy nechtěl německou motorku (ani auto)
Tak už ani ty drátěný kola, který leckoho trápily (mě ne), nejsou problém
http://www.motoroute...1200xc--konecne.aspx
prostě jsem příznivcem Triumphu a tenhle je
10 bodíků
super stroj,gratulace a 10b je jasné!!!At dlouho slouží a pohodové km
krásná ,díky za první dojmy v pátek si pro ní jedu do Olomouce!!!Hned jak jí zajedu napíšu ,už naní čekám měsíc!!!jinak jasná desítka... (mám stejnou barvu)hodne km bez nehody !!!
na Desítku jsem nezapomněl :)
Pecka
Krásná mašinka ať slouží svému účelu
Tak jste se tu rozepsali, napíšu taky svůj názor.
Je fajn že se Triumph rozhodl jít svým směrem a postavil svébytnou motorku bez ohledu na hlas pochybovačů.
A můj názor? Není tak omezený jako Richiův, který si odvažuje vedle Explorera vzít do úst takovou rozpočtovou jebku jako je F800GS.
Explorer má oproti konkurenci o horší podvozek, ovšem na obdobné úrovni jako Supertenere 1200 a lepší než třeba Crosstourer. BMW R1200GS, MTS i Stelvio jsou podvozkově úplně jinde. Motorově mu není co vytknout, s přivřenýma očima se dá srovnávat snad jen s MTS, což je motorově bomba.
Výbava Explorera je samozřejmě skvělá. Ovšem Explorer je pouze a výhradně určený na silnici. Bohužel kvůli litým kolům. Už jsem viděl i Explorera na vleku, kvůli ohnutému ráfku přes obrubník
Jinak je to zcela průměrně těžká motorka, zcela porovnatelná s Supertenere, Crosstourerem, Stelviem. BMW je lehčí a KTM samozřejmě ještě více. Stelvio je těžší, ale vpodstatě jen proto, že má v nádrži o 13 litrů benzínu více (beru v potaz mokré hmotnosti). Pokud do Stelvia natankuješ 19 litrů jako mají konkurenti, je hned lehčí než Yamaha, Honda i Triumph.
Dle mých zkušeností, nejlépe ovladatelná je Ducati (zcela zřejmě kvůli nízké hmotnosti), pak Guzzi (díky předsunutému závleku předního kola, což má z velkých cendur jako jediná), BMW, KTM, Triumph, Crosstourer, Yamaha. Zejména tedy Yamaha, tu musíš do zatáčky pěkně nutit.
To JohnForest a ostatní:
To jsem právě já Ta západní Evropa, ve dvou a téměř výhradně po asfaltu. Takže souhlas, ale když se podíváš na moje minulé motorky, já nikdy ve skutečném terénu nebyl a nejspíš ani nebudu. A jezdím z padesáti procent se ženou, kterou cestování na motorce baví. Tím je vyřazeno jinak vynikající KTM. Zkoušel jsem ho a působí na rozdíl od konkurence vážně neuvěřitelně lehce, ovladatelně, štíhle a schopně. Jenže - sedlo je na mě moc (MOC!) vysoko, je úzké a tvrdé, pro spolujezdce je za trest. Motor má sílu, ale v nízkých točkách cuká a nefunguje. A servisní intervaly i servis vůbec jsou poplatné závodnímu původu komponentů - nic pro mě, který radši jezdí, než šteluje. Tiger Explorer na to říká: kardan a servis motoru po 16 000 km
Pokud jde o GSo, chválu na něj není třeba přidávat, jezdí jich spousta a Němci ho ladí už spoustu let. Je to ale svým způsobem masovka, motor jako vzducháč už výkonem trochu zaostává (to se asi letos s novým vodníkem změní), pochází z Německa (a tam žijí ti zlí), především ale jeho konstruktéři udělali chybu hned na začátku (stejně jako F. Porsche u 911). Ten motor má nevhodně umístěné a překážející válce a celý další vývoj se snaží tuto základní koncepční chybu jen marně zamaskovat. Před těmi cestovateli klobouk dolů, co s ním všechno v terénu dokáží, ale i oni by jistě uvítali, kdyby byl motor kompaktnější a v rámu schovanější, a la Super Tenere, KTM 990, Tiger nebo nakonec i stará dobrá předpotopní Jawa 350. V každém druhém cestopise i tady na webu se u GS řeší prasklá hlava nebo promáčklá vana a to i po relativně nevinných pádech v malé rychlosti. A ty originální nebo Touratech dodatečné plíšky taky nemohou všechno pochytat.
To MMirek7:
Trochu jsme zmokli cestou na Lipno i zpátky, ale pohybovali jsme se pořád na hraně mraků, tak to bylo spíš takové prima osvěžení v tom dusnu. Co se týče vzhledu, původně jsem byl pro modrou, ale musel bych na ni dlouho čekat a ta černá, navíc s trvale upevněnou podkladní základnou na tankvak na nádrži a s černými kufry vypadá skoro vojensky Dneska už se mi taky hodně líbí...
Krásná motorka! Včera jsem jí viděl na Lipně a chvíli jsem jí okukoval, na fotkách se mi moc nelíbí, ale realita je úplně jiná. Snad jsi po cestě domů moc nezmoknul
krasna motorka.urcite bude lepsi nez nemecke gs.ortodoxni nackari si to ale nepripusti hodne km bez nehody
Tak tak mám ho taky a vím o čem tom je a souhlasím. Dlouho jsem vybíral a zvažoval, ale jsem rád, že jsem taky zvolil Explorera.
Su velký příznivec Triumphu, ale na expedice s velkou dávkou cest mimo asfalt je dnes v této kategorii nejlepší Super Tenere (XT1200Z). A zapomeňte na váhový problém, ve srovnatelné výbavě je tenerka stejně těžká jako GS (+-kg, to ale platí, když dáte motorky na váhu, ne když si přečtete test )Pokud bych ale jezdil jen západní Evropu, tak beru tohohle Tigra!
cesťák pro ty, co nechcou jít s davem(GS). Ať slouží
moc pěknej stroj!!! máš tam 10b.
pristi rok to bude nastupce za Caponorda
pěkná,at slouží-třeba jednou taky bude
nádhera GS jezdí mraky, KTM je ohyzdná mrcha, tohle je super stroj
Ahojky .) Nadherny popis, ale mylis se v jednom. GS je v teto chvilce prece jenom lepsi. Je to nejlepsi kompromis mezi cestou a terenem. Druhy extrem je KTM Adventurer, ktery je vice smerovan do terenu .) Osobne mam pocit, ze tato motorka je vice posunuta smerem k cestovani.
Prosim, neber to, ze dle meho je Tiger spatny!!! TO NENI VUBEC PRAVDA! Jen predkladam "me" uvahy na dane tema a budu strasne rad, kdyz mne nekdo opravi ci presvetci, ze se mylim
Mel jsem moznost je vyzkouset vsechny KTM Adventure, BMW GS, i Tiger Explorer. Jednoznacne KTM. Bohuzel ma jednu vadu na krase (tedy pro mne) a to, ze ma servisni interval jen 6.000 km a retez. Obrovskym plusem je cena a s porovnanim s GS ci Tiger se chova jako Tigr
BMW je opoznani mene "skotaciva" (citil jsem ten maly vahovy rozdil od KTM), perfektni prepinatelny podvozek a doladena az do nejmensich detailu. Navic mi k ni hraje i to, ze znam spoustu lidi, kteri na ni projeli cely svet Nevyhoda oproti KTM je vyssi cena asi o 1/3 a v terenu s ni neni takova "sranda" jako s KTM. Plus je spotreba, ktera je okolo 5.5l/100 km.
Tiger je zvlastni. Ja mel pujcenou verzi s vypletama, Expedition version? Pocitove byla lehci oproti BMW (subjektivni dojem,ktery se rozchazi s realitou), ale s BMW jsem mel pocit, ze sedim v korabu.
U Triumph jsem si nejsem jisty s kvalitou - presvetci mne to, ze ne jeden ci dva, ale vice lidi projede s touto motorkou cely svet.
V textu se zminujes o Crosstourer, Stelvio , Super Tenere. Nezlob se na mne, to neni konkurence na GS. Ani zdaleka. Miri opravdu nekam jinam, jinym smerem...
Crosstourer - tezka, spatne ovladatelna s porovnani s GS,
Stelvio nevhodna do terenu.
Super Tenere - neni spatna, ale v terenu Te zradi jeji hmotnost.
Myslel jsem si, ze je to perfektni, dokut jsem si
nesedl na GS. Po presednuti na KTM, jsem byl v
soku..
Multistrada??? Ta je zamerena uplne na cestu a sem tam na nespevnenou cestu.
Jak vidis, premyslim o techto motorkach V podstate jsem skoncil u tri/ctir motorek : KTM Adventure, BMW 1200GS,F800GS (po patricne uprave,volba vzhledem k vaze) a pokud bych prece jen se rozhodl pro rychlkost, pak, samozrejmne Ducati Multistrada ci 1199S
Proc jsem zacal uvazovat o tech to offroadech? Nuda a precpanost na na silnicich... A take bych se na stara kolna mrknul i mimo evropu, a to samozrejmne na motorce. Laka mne Afrika, Jizni Amerika, Kanada,Asie Mexico... No proste cely svet. Tam se na me aktualni motorce moc neda jet
Jinak Ti preji MOOC kilometru bez nehody a jakykoliv problemu s motorkou.
Jizde zdar
Veliká gratulace
Jojo,krasny stroj..Kamarad letos cestoval Norskem a vypravel,ze tamni cestovatele sedlaji prave tyto stroje..Asi to o necem svedci..Me zatim nejak korunky nezbyvaji,tak dal budu sedlat BMW R80GS z 91..take dobry a jednoduchy stroj.RS.cz.
Nový Tiger je fakt povedený. Tiše závidím . Tak ať slouží.
pěkné, pěkné!!
Triumph ma neco do sebe a tenhle je toho dukazem
Nádhera
Tohle bych za GS vyměnil
Krasavec!
Taky mi připadne, že to anglání pojali jako souboj "Spitfire vs. Messerschmitt" - kdo z koho !! V mnohém jsou si s BMW podobné, ale v technice úplně rozdílné. Mně se ovšem líbí První - druhá ? Na výsledky testů se vyprdni - spokojenost je totiž hóódně subjektivní hodnocení. Nejpodstatnější je jak sedla tobě.
Pokud ano, tak je to v nejlepším pořádku a musím to ohodnotit 10 b
Zajímavá alternativa, tak hlavně ať dává radost
Fakt parádní ještě,že mám to břicho a potřebují něco "usedlejšího" ,jinák bych ti zaviděl jasně 10
super 10b
Jo tenhle "Plivač ohně" je určitě lepší než "Mezek" dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách
gratulace, určitě dobrá volba, u Triumpha se nejde splést
Dobrá volba, tak ať slouží. Za 10b.
Pěkně napsáno, hezká motorka, takže 10 bodů a užívej si jízd!
Tahle mašina se Anglánům opravdu povedla 10b Triumphy jsou výborné
Moc pěkný Triumph, ty kufry mu fakt sluší. Přeju jen samé hezké zážitky na cestách necestách.
Já jsem taky pro Spitfire , tak ať to lítá, je to moc pěkná mašina
Fakt pěkný.
nádhera...
krásný kousek
Jasně, to byl on. Taky jsem na té hromadné fotce z odjezdu, v modrém triku Triumph. Petr je kámoš
Gratuluji, další triumph v čb.
Nebyl vidět na fotkách při odjezdu pana Hošťálka Na Stalingrad?