Vlastník | hrtak | |
---|---|---|
Vloženo | 17.8.2011 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 9 038x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
Vlastník | hrtak | |
---|---|---|
Vloženo | 17.8.2011 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 9 038x |
ať dělá radost! VFR go!!
čau máš ji fakt vymazlenou a luxusní barvu!!! Neuvažuješ o prodeji? Měl bych zájem díky!!
pěkná honda tak ať slouží, přeji hodně km bez nehod a vždy šťastný návrat
pěkná moto..
pěkná barva..
Moc pěkná, jasných 10 , at slouží Hondice
Smekám. krásně popsané a přehledné + bomba motorka, jasných 10b ať slouží
JJ může to být pěkné poježdění...Mám Vtec na autě a nemůžu si to vynachválit.Táhne až do bezvědomí Civic
Parádní přeji hodně pohodových km
Krásná cestovatelsky-sportovní Hondice jó u téhle by ty výfuky bylo škoda měnit dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle
to je peklostroj
Pěkná 10b jasnejch
Ahoj, díky za koment, regulátor odešel ve 27k. Bohužel ten neoriginál není moc dobrý, je vidět na světlech a podsvícení palubky že tam trochu kolísá napětí, takže přes zimu asi budu muset někde sehnat originál.
O přitažení vím, klíčem z nářadí jsem to zkoušel, ale v domácích podmínkách se mě to nepovedlo... tak holt najíždím opatrněji na nebezpečná místa, případně při nájezdech na šikmé obrubníky a podobné věci před parkováním slečna sesedá. Ad. výfuky souhlas - nejpíš zůstanu u originálů. Každopádně VFR spokojenost i když jsem čekal míň problémů, ale přes zimu se to dodělá a bude fajn.
Ahoj. Dovolím si pár poznámek k tvému popisu a komentářům níže. Regulátor byla opravdu častá závada na starších modelech VFR800-FI do roku výroby 2002. Regulátor byl pod sedlem, kde se přehříval. Tyhle VTECy jej mají na rámu a poruchovost se značně snížila. Neuvádíš, kolik má motorka najeto. Já mám 62 tis. a regulátor stále drží. Ceny dílů v ČR jsou neskutečné. Pokud to jde, nedávám neoriginální díly. Kupuji v USA, kde i přes otravu s celnicí a platbě DPH ušetřím min. 30% nebo v anglii, to je bez cla a problémů, ale co tam zvedli DPH, taky podražili. Škrtání výfukem - VFR je měkká. Částečně pomůže přitáhnout pružinu. Dělá se to tím C-klíčem, který máš na napínání řetězu. Pokud ho nemáš, pořiď si ho. Min. na ten řetěz ho budeš potřebovat. Bohužel, ani tak to nestačí. Spolu s přítelkyní máme tak 150kg, k tomu kufry, pružina na doraz a stejně škrtáme. Už mám objednanou sadu od Hyperpro, tak jsem zvědav, zda se to zlepší. S tím souvisí i to oslňování. Prostě si to čapne a svítíš na veverky. Ale i to lze snadno pořešit seřízením světel. Při jízdě sólo sice svítím na kratší vzdálenost, ale to mi nevadí. V noci stejně jezdím pomalu a když potřebuji svítit, zapnu dálkové. Laďák - problém. Na VTEC prostě neexistuje laďák. Originál výfuky jsou zalomené a kopírují tvar zádě motorky. Všichni však, aby si ušetřili práci, dělají rovné roury. Ani Creptus není výjimkou a ten triovál prostě vypadá odporně. Navíc nejsou homologované, což může být v zahraničí problém. Jediný, kdo dělal zalomené výfuky, byl BOS. Už je nemá v nabídce. O ceně těchto hrůz se ani nezmiňuji. Málokterý systém podleze 20 tis. K tomu kupuješ zajíce v pytli. VTEC má vylepšený krouťák ve spodních otáčkách. Nejeden "Laďák" ti to ovšem může sebrat (test laďáků na Banditovi 1250 byl dostatečně vymluvný). Všichni výrobci se kasají, jak vyvíjejí laďáky pro každý model motorky, ale výkonovou křivku najdeš jen u několika z nich, průběh krouťáku snad nikde. To raději oželím ten zvuk. Peníze bych raději investoval do podvozku a třeba těch pružin. Marná sláva, originály prostě vypadají nejlíp. Pokud jde o spolujezdce, pak opravdu patří VFR na špici. Přítelkyně se svezla na Banditovi 1250, což jsem myslel, že bude velmi pohodlná mašina. Na VFR se ji však sedí lépe. Cukání VTECu - opravdu to není žádný booster, při kterém se protočí zadní kolo. Navíc pokud jsou seřízené ventily (žádné v toleranci, ale přesně, nebo v toleranci do plusu), to spínání se zjemní.
Moc pěkná. Hodně šťastných a spokojených km.
Krasna VFR 800 V-TEC V tejto vínovej farbe je tuším najkrajšia. Prajem hodne šťastných kilometrú a dávam 10 bodú
Máš pravdu, seriové výfuky jsou pěkný pěknej stroj od Hondy přeju spoustu zábavy a najetých km 10b.
4 válce do v super stroj
Pěkná, měl jsem Kawu ZXR, a po týhle Hondě koukám už dlouho, viděl jsem ji v bílé barvě, paráda, už abych měl našetřený prachy :)
krasnej stroj ...
Výborná volba, přeju tisíce krásných kilometrů s kolama na asfaltě Jasná 10b
Mě se na nich zrovna ta výnová moc nelíbí,ale tak kažej to má jinak že jo :). Co se týče laďáků koukni na Creptus, podržely se toho trojůhelníku z origo a vypadaj moc pěkně.Takže přejeme spoustu pohodového cestování
No konečně! 10 b.
Krásná a ta barva