renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrtak
Vloženo 17.8.2011
Aktualizováno 18.3.2014
Zobrazeno 9 023x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 24 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bombista
Bombista napsal 25.11.15 v 21:13 10b.

ať dělá radost! VFR go!!

wsbk
wsbk napsal 03.05.15 v 15:16 10b.

MildaSo
MildaSo napsal 06.05.14 v 16:10

čau máš ji fakt vymazlenou a luxusní barvu!!! Neuvažuješ o prodeji? Měl bych zájem díky!!

context
context napsal 14.03.14 v 19:34 10b.

pěkná honda tak ať slouží, přeji hodně km bez nehod a vždy šťastný návrat

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 11.03.14 v 20:58

pěkná moto..
pěkná barva..

Musigo
Musigo napsal 05.02.13 v 11:19 10b.

Moc pěkná, jasných 10 , at slouží Hondice

dzah
dzah napsal 27.11.12 v 19:01 10b.

Smekám. krásně popsané a přehledné + bomba motorka, jasných 10b ať slouží

Zipák
Zipák napsal 21.10.12 v 21:00

JJ může to být pěkné poježdění...Mám Vtec na autě a nemůžu si to vynachválit.Táhne až do bezvědomí Civic

marcel666vtr
marcel666vtr napsal 27.07.12 v 13:18

Parádní přeji hodně pohodových km

istonbike
istonbike napsal 14.03.12 v 23:23

Krásná cestovatelsky-sportovní Hondice jó u téhle by ty výfuky bylo škoda měnit dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle

tom.kranych
tom.kranych napsal 23.02.12 v 21:59

to je peklostroj

smartin1
smartin1 napsal 29.12.11 v 21:01

Pěkná 10b jasnejch

hrtak
hrtak napsal 19.09.11 v 08:49

Ahoj, díky za koment, regulátor odešel ve 27k. Bohužel ten neoriginál není moc dobrý, je vidět na světlech a podsvícení palubky že tam trochu kolísá napětí, takže přes zimu asi budu muset někde sehnat originál.
O přitažení vím, klíčem z nářadí jsem to zkoušel, ale v domácích podmínkách se mě to nepovedlo... tak holt najíždím opatrněji na nebezpečná místa, případně při nájezdech na šikmé obrubníky a podobné věci před parkováním slečna sesedá. Ad. výfuky souhlas - nejpíš zůstanu u originálů. Každopádně VFR spokojenost i když jsem čekal míň problémů, ale přes zimu se to dodělá a bude fajn.

scalla
scalla napsal 18.09.11 v 08:00

Ahoj. Dovolím si pár poznámek k tvému popisu a komentářům níže. Regulátor byla opravdu častá závada na starších modelech VFR800-FI do roku výroby 2002. Regulátor byl pod sedlem, kde se přehříval. Tyhle VTECy jej mají na rámu a poruchovost se značně snížila. Neuvádíš, kolik má motorka najeto. Já mám 62 tis. a regulátor stále drží. Ceny dílů v ČR jsou neskutečné. Pokud to jde, nedávám neoriginální díly. Kupuji v USA, kde i přes otravu s celnicí a platbě DPH ušetřím min. 30% nebo v anglii, to je bez cla a problémů, ale co tam zvedli DPH, taky podražili. Škrtání výfukem - VFR je měkká. Částečně pomůže přitáhnout pružinu. Dělá se to tím C-klíčem, který máš na napínání řetězu. Pokud ho nemáš, pořiď si ho. Min. na ten řetěz ho budeš potřebovat. Bohužel, ani tak to nestačí. Spolu s přítelkyní máme tak 150kg, k tomu kufry, pružina na doraz a stejně škrtáme. Už mám objednanou sadu od Hyperpro, tak jsem zvědav, zda se to zlepší. S tím souvisí i to oslňování. Prostě si to čapne a svítíš na veverky. Ale i to lze snadno pořešit seřízením světel. Při jízdě sólo sice svítím na kratší vzdálenost, ale to mi nevadí. V noci stejně jezdím pomalu a když potřebuji svítit, zapnu dálkové. Laďák - problém. Na VTEC prostě neexistuje laďák. Originál výfuky jsou zalomené a kopírují tvar zádě motorky. Všichni však, aby si ušetřili práci, dělají rovné roury. Ani Creptus není výjimkou a ten triovál prostě vypadá odporně. Navíc nejsou homologované, což může být v zahraničí problém. Jediný, kdo dělal zalomené výfuky, byl BOS. Už je nemá v nabídce. O ceně těchto hrůz se ani nezmiňuji. Málokterý systém podleze 20 tis. K tomu kupuješ zajíce v pytli. VTEC má vylepšený krouťák ve spodních otáčkách. Nejeden "Laďák" ti to ovšem může sebrat (test laďáků na Banditovi 1250 byl dostatečně vymluvný). Všichni výrobci se kasají, jak vyvíjejí laďáky pro každý model motorky, ale výkonovou křivku najdeš jen u několika z nich, průběh krouťáku snad nikde. To raději oželím ten zvuk. Peníze bych raději investoval do podvozku a třeba těch pružin. Marná sláva, originály prostě vypadají nejlíp. Pokud jde o spolujezdce, pak opravdu patří VFR na špici. Přítelkyně se svezla na Banditovi 1250, což jsem myslel, že bude velmi pohodlná mašina. Na VFR se ji však sedí lépe. Cukání VTECu - opravdu to není žádný booster, při kterém se protočí zadní kolo. Navíc pokud jsou seřízené ventily (žádné v toleranci, ale přesně, nebo v toleranci do plusu), to spínání se zjemní.

lopik
lopik napsal 26.08.11 v 17:05

Moc pěkná. Hodně šťastných a spokojených km.

RickVFR
RickVFR napsal 24.08.11 v 23:55

Krasna VFR 800 V-TEC V tejto vínovej farbe je tuším najkrajšia. Prajem hodne šťastných kilometrú a dávam 10 bodú

pavelzelda
pavelzelda napsal 23.08.11 v 20:21

Máš pravdu, seriové výfuky jsou pěkný pěknej stroj od Hondy přeju spoustu zábavy a najetých km 10b.

C.B.R
C.B.R napsal 21.08.11 v 09:09

4 válce do v super stroj

_-jirina-_
_-jirina-_ napsal 20.08.11 v 19:47

Pěkná, měl jsem Kawu ZXR, a po týhle Hondě koukám už dlouho, viděl jsem ji v bílé barvě, paráda, už abych měl našetřený prachy :)

Romn
Romn napsal 20.08.11 v 08:42

krasnej stroj ...

Ben-harmonika
Ben-harmonika napsal 19.08.11 v 21:28

Výborná volba, přeju tisíce krásných kilometrů s kolama na asfaltě Jasná 10b

cim76
cim76 napsal 19.08.11 v 19:14

Mě se na nich zrovna ta výnová moc nelíbí,ale tak kažej to má jinak že jo :). Co se týče laďáků koukni na Creptus, podržely se toho trojůhelníku z origo a vypadaj moc pěkně.Takže přejeme spoustu pohodového cestování

fleet.admiral
fleet.admiral napsal 17.08.11 v 15:24

No konečně! 10 b.

Nekvik
Nekvik napsal 17.08.11 v 15:17

Krásná a ta barva



TOPlist