Vlastník | s4r | |
---|---|---|
Vloženo | 2.11.2022 | |
Aktualizováno | 7.3.2025 | |
Zobrazeno | 4 690x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
Vlastník | s4r | |
---|---|---|
Vloženo | 2.11.2022 | |
Aktualizováno | 7.3.2025 | |
Zobrazeno | 4 690x |
Nádherně napsaná recenze, to byla radost ji číst!
Zdravím pane, úžasný článek psaný hezky česky,což se v dnešní době jen tak nevidí. Přeji mnoho šťastných kilometrů na stroji, který též vlastním. RK
Překvapivý pocity z přechodu od té druhé značky.
Nikdy bych neřekl že je možné být takto unešen z fenoménu Guzzi. Třeba se někde potkáme.
Skvělej popis ? Asi dopadnu stejně , mám S2R 1000 a V7 mi k ní přijde jako skvělá volba ?
Díky za obsáhlou recenzí a popis o pocitu z motorky a vše okolo. Jsem ve stejném rozpoložení a chuť se vrátit ke klasice. Ještě nevím, jak se rozhodnu, mám s čím jezdit. Taky nechci měnit,ale spíš přidat a dál se uvidí . Tvůj obsáhlý popis mi
určitě pomohl k jinému náhledu. ?. Jinak moc pěkný stroj
Krásná Guzzina a super recenze.
Díky za obšírnou recenzi. Taky se mi Guzzi moc libí
Tohle byla jedna z recenzí co mě nakopla a Guzzina stojí v garáži. Díky
Italská značka, která to nikdy nezabalila. Značka, kterou se bojí koupit i KTM, protože by nevěděli jak ji legálně nechat krachnout. Nic novýho nevymysleli snad 50 let ze 100 let své historie. Zpracování je kolikrát na pováženou, ale stejně mají pořád dost prodejů.
Víš proč?
Protože jsou na světe pořád lidi jako ty!
Land Rover Defender je dnes luxusní předesignovaner Range Rover. Toyota Land Cruiser to samý. Pravda - těžkým terénem tím projede i moje pětiletá neteř a to se přitom bude dívat na tlapkovou patrolu na infotainmentu.
Guzzi je i přes euro 5, plastovou nádrž a bakelitový ovladače pořád Guzzi. Kdybych hledal kafáče, jakože se nutím ho zatím nehledat. Jdu do ní taky.
Kamarád má showroom Piaggio group. Minulej týden jsem stál u V100 a nechápal jsem co se to se mnou děje. Vždycky jsem si myslel, že jsem normálně hetero..., ale co mě k té motorce přitahovalo byl prachsprostej zvířecí instinkt.
Ta letmá kyvka. O tolik jiná než ostatní. Ten brutální motor. Blbá hadička spojkové hydrauliky umístěná na jinak prázdném hliníkovém bloku zezadu. Všechno mě to vzrušovalo.
Asi s tím budu muset k doktorovi.
Ať ti to šlape a někdy se zastav na Moravu! Nebo aspoň na pragovespu!
Parádní mašina
Moc hezky jsi to vše popsal
Ať ti dělá Guzzinka radost a jsi spokojený. Manželka stejně propadla V7 Speciál 2021 a já mám před sebou první sezónu na V85 TT. Tak třeba někdy někde na cestách ahoj. Vždy kolama dolů a šťastné návraty
V7 v této barvě je nádherná
.
Na pohodové bloumání krajinou bych si to taky dovedl představit.
Někomu se líbí, někomu ne. To je přírodní zákon. Díky bohu za možnost si vybrat. Zcela nejdůležitější (a nám ostatním je do toho kulový), je to, že se líbí tobě a že jsi spokojen.
Guzzi je zlozvyk. Vlastně - co to kecám...dobrozvyk! To píšu z vlastní zkušenosti. Já sice Stonku úplně také nevyhledávam, (V7 Special je mezi mandellskými klasiky v mých očích jednoznačně TOP 1), ale je to Guzzina a tím je řečeno vše potřebné
Jo, a Triumphy určitě nejsou tak bez chuti, a navíc Boneville je nádherná motorka ! No, a jsme u toho zase...
Přeji mnoho šťastných kilometrů s Guzzi
s4r, píše sa to v recenziách,ale
aj si to mal možnosť porovnať,ohľadom tej hbitosti?
Moc děkuji všem za reakce.
K tomu chromu…mám ho v rozumné míře fakt rád, na V7 Speciál v rozumné míře je, ale díky vyplétaným kolům s dušemi, je jejich hmotnost podstatně větší, než u Stone…a už to sahá do řízení, není to tak hbité, jak Stone nabízí.
A já chtěl lehkonožku, aby mě to ježdění zase pořádně chytlo…no a Stone mi byl bližší…
T120 je fajn, pro dva mnohem lepší volba, než V7, manželka se mnou už moc ale jezdit nemůže a taky už možná moc nechce, takže to nebylo hlavní kritérium výběru.
Jsem rád, že jsem nakonec dal přednost a šanci Guzzi, jak jsem psal, měl jsem to udělat už dávno…
Pre dvoch je Bonnie asi lepší.
A charakter motora je tiež individuálna záležitosť.
Mne sa zdal prejav T120 až príliš uhladený.
Naproti nemu V7(mám generáciu ll) má živočíšny prejav,nie tak výkonom,ale vibráciami. Pozitívnymi. Sú v celom spektre otáčok.Netrnú ti z nich ruky,len vieš,že sa niečo pod tebou deje,tlkot motorového srdca je oveľa intenzívnejší. Toto mán na tej motorke rád a toto mi u T120 chýbalo.
Niekedy doslova cítiš,počuješ,ako odpaľujú jednotlivo valce.
Guzo, mě se V7 moc líbí, jen jsme sháněli motorku pro dva a na BONNIE jsme se lépe cítili, proto ji máme. Pobavilo mě, že motor nemá charakter
Jojko,z toho si nič nerob. Bonevile je Bonevile a preto ho jeden chce a druhý nie. A tak je to sj s Guzzi a ostatnými.
.
Inak,T100-120 sú krásne mašiny
To zhodnocení Triumph Bonneville T120 mě pobavilo
Uvažoval jsem o V7 Speciál, ale Bonneville je Bonneville.
Hezky napsané, tak ať dělá radost.
Dáno omylem poprvé bez bodíků.
Ja sa len desím toho slovného spojenia ,že " nad 3000 ot začíná ztrácet vibrace".
To musí byť hrozné! Zažil som to už na Harleyi. Padlo 4000 ot. a sedím na Banditovi. Hrúza!
Ahoj, mně se aktuálně líbí víc Stone, než Special. Ta grafika na Specialu se mi moc nezamlouvá, víc se mi líbila předchozí generace Specialu. Navíc ta výroční kombinace s hnědým sedlem je fakt nádherná a určitě bych do ní šel taky. Jinak fajn počtení.
Pěkně napsaný. Tak vítej do klubu
Krásná motorka
a moc pěkně popsaný způsob, jak si opět užívat jízdu.
Nedávno jsem na živo viděl modrou V7 Special. Nádhera. Stone se mi tak nelíbí, je taková fádní. Moc nechápu, proč někdo dá přednost Stone před Special. Ale někdo třeba nemá rád chromy. Každopádně motorka parádní a svezení jistě taky.
Na novejV 7 som nejazdil. To fakt nad 3000 ot. nevibruje?
Skvělá volba
Pěkná italská klasika.Výborná volba.Pohodové km.
V týhle barvě je fakt moc hezká.
Opravdu nebudu přehánět, že tahle motorka je tak hnusná, až je krásná.
Kdyby mi ji někdo popsal slovy, vyženu ho ze vrat.
Jo, řekl bych, že to je ta pravá holka, když člověk dostane slinu na toulání...