PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Stone (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jirka_DL4
Vloženo 15.3.2021
Aktualizováno 15.3.2021
Zobrazeno 2 368x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:A Spirit (Praha 4-Braník) - Kupováno v 2018, skvělá domluva a jednání. Možnost otestovat V7II z bazaru i novou V7III a porovnat je.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Motorka mi hned padla do oka a ruky. Skvěle ovladatelná, pružný živý motor s parádním zvukem a ten gyroskopický efekt dvouválce do V, ten se musí zažít.

Motorku bych doporučil pro - Klidně začátečníkům co touží po stylové a přívětivé motorce.

Doplňky na motorce - Padáky - už byly na motorce

Recenze

Motorku jsem koupil už v roce 2017, ale kdy jindy si aktualizovat profil než na výročí 100 let založení Moto Guzzi

Když jsem ji kdysi viděl byla to motivace si udělat po 4 letech na PCXku řidičák.

Vybíral jsem mezi jetou (1 rok a 4000km) V7II Stone, novou V7III Stone a Triumph Street Twin. Je to má první moto a nadšený jsem byl ze všech, Triumph šel hůř ovládat a nepadal ochotně do zatáčky a nějak to nebylo ono. V7III mě zklamala tím, že měla už jen jeden budík a ještě nebyl uprostřed, nabízí sice 3KW navíc, ale půjčenému kusu nešlo dobře řazení a nešel by prodat zájemcům s A2, takže rozhodnutí padlo na dobře zajetou rok starou V7II Stone.

S Guzzinou jsem byl od začátku nadšený, skvělá ovladatelnost, dobré řazení a pružný a živý motor se skvělým zvukem. Sice je to pořád motorka na pohodu, ale na 2ku lze jet 60-70km/h při 7-8k otáčkách a na 3ku zrychlí na 120km/h. Pravdou je, že někdy ten výkon pro předjetí auta na okresce chybí.

Slabina jsou rozhodně přední brzdy, vidlice, která se dost topí a zadní tlumiče. Jet po rozbité cestě není nic příjemného. Naopak zadní brzda a motor brzdí solidně.

Co se cestování týče, tak jsem vždy jel sám a nejdál 500km za den, sedlo nic moc a po těch 500km už jsem nevěděl jak si sednout. Kufry asi nemají moc smysl a tak snad půjde někdy cestování vyřešit s vakem, na kratší vyjížďky mám magnetický tankvak.

Spotřeba je celkem vysoká okolo 6-8l, ale s mým malým nájezdem je to fakt jedno. Poruchy žádné, vše funguje jak má.

Motorce sedí pohodové zatáčkovité okresky s dobrým asfaltem. Na dálnici jsem jel chvíli tachometrových 165km/h a málem mě to odfouklo a uklepalo. Guzzinu jsem vzal i do Sosnové a to odpoledne si tam užil, byť jsem patřil mezi nejpomalejší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jenda1319
Jenda1319 napsal 05.04.21 v 18:53 8b.

Jezdím tak v průměru 4,5l... mám V7 III a tam už předek oko, ale je jasný, že na zadek bych šel a už pokukuji po jiných tlumičích...

Jirka_DL4
Jirka_DL4 napsal 21.03.21 v 13:43

Ahoj, díky za komenty. Možná jsem to lehce přehnal s tou spotřebou, tím, že nemá měření spotřeby, tak to hrubě přepočítávám dle dojezdu na tankování. Nicméně i s tou velkou nádrží se nad najetých 300km dostanu výjimečně. Sám jsem motorku neupravoval, těžko říct. Ale jsem spokojen

PavelSn
PavelSn napsal 20.03.21 v 10:11 9b.

Guzzi je vždy dobrá volba

MarioV2
MarioV2 napsal 20.03.21 v 00:33 8b.

Jezdím cca za 4,5L. A to sem-tam i omezovač zaštěká. 6-8L nesedí! Jinak souhlas, přední brzda je poněkud gumová a zadní pružící jednotky jsou na naše silnice a určení motocyklu moc tvrdé. A aby to jelo, musí se řadit. Ale krásně se na ni kouká. A ten zvuk motoru. Kardan...

Cormac
Cormac napsal 19.03.21 v 11:14 8b.

Jestli tvrdíš, že lze jezdit na dvojku 6-8000 ot/m tak se tě spotřebě nediv. jinak to musí být do 4,5 s přehledem. Buď něco děláš špatně nebo to nech seřídit.

Více komentářů



TOPlist