renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Stone (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MarioV2
Vloženo 25.9.2019
Aktualizováno 22.9.2023
Zobrazeno 4 285x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Takové charismatické Italské motokolo s čoproidním vidlicovým dvouválcem a kardanem. Motorka tělem i duší o jejíž činnosti během jízdy vždy vše víte.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Bellagio 940: Uskromnil jsem se, vím, zní to divne... dobrá, chtěl jsem novější, lehčí a Bellagia nejsou.

První dojmy - Kurňa, ten sériový výfuk se nezdá. Je to menší a docela lehké. Koníků by teda mohlo být o něco více ale spotřeba a velikost nádrže jsou super. No na dojíždění do a z práce i vyjížďky po okreskách je to skvělý psychoterapeut.

Motorku bych doporučil pro - Musíte vědět, že 35kW stačí. A že je to nahé a bude na tom foukat. Emoce ale z toho stříkají a jízda je intenzivní i ve 100ce. Do 160 docela jede, pak už to leze nahoru pomaleji. Má nízko těžiště i sedlo - neprete se s ní. Jízdně překvapivě sportovní hnací řetězec - na ten výkon. Nemusí vám hned jít o krk a bavíte se. Některé věci prostě ti Taloši umí! Motorka je provozně levná, praktickost závisí na instalovaném příslušenství. Na dvouválec se suchou spojkou, snad mimo studený stav motoru, i přátelská, tedy vhodná i pro znovuzačínající, pragmatiky nebo sváteční jezdce.

Doplňky na motorce - Přední štítek Racer, padáky, plně stavitelná Bituba dozadu.

Průměrná spotřeba - 4.68667 l/100km

Recenze

Já ani vlastně nevím proč tato motorka, já prostě nutně potřeboval Moto Guzzi. Už vím, že nikam na motodovolenou nepojedu, doma malé děti, starší barák, věčně nasraná a prudící polovička. Takže mi těch 35kW asi bude i stačit. Je to hezké, krásně to prdí do výfuku, lehké na manipulaci na místě, dostatečně malé na provléknutí se zácpou před Prahou. Čistý bezstarostný kardan. Levné obutí, spotřeba také vypadá na nižší než jsem byl zvyklý. Jo, co se mi líbí je převodovka a spojka, jen když už udělali novou převodovku (patrně pro nové silnější V7 a V85) mohli místo vložení rychlosti mezi 4 a 5 raději dát nahoru delší kvalt. Ano, kdo znáte starou Brevu nebo V7, tak V7 II a V7 III mají jen o něco malinko kratší první 3 rychlosti a mezi původní 4 a 5 je vložena další rychlost. Neutrál chce však trochu citu, zvláště za studena, po ohřátí už to tam klape samo. Mimochodem ta spojka, jo, na suchou spojku je dobrá, ale 15 minut posouvání se v koloně člověka donutí přemýšlet, že i na těch skůtrech něco bude. Tedy když ta kolona nejde normálně objet... Podvozek je sportovnější než vypadá, ale na dobré silnici, Bituba dozadu jsou oblíbený tuning. Ale co s předkem? Úplně na rovinu, pro jednoho stokilového chlapa to je O.K., ale naložit na to spolujezdce a batožinu nebo s tím řezat apexy na kolínko bych si netroufl. Řídí se to však jako kolo, ovladatelnost je na dobrém povrchu fantastická a Pirelli Sport Demon drží. Ty mám už ověřené z Alp a Kawy, snesou víc než já. Řidítka jsou docela široká a posez lehce "klasický", taková moderní JAWA 350. Akorát jede a brzdí. A fungující. Brzdy se mi zdají tak akorát, leckdo by si řekl, že ten kotouč vepředu by mohl být i ostřejší, ale asi to tedy tak má být. Používám holt raději dva prsty a ne jenom jeden. Úložný prostor odpovídá kategorii vozidla, vlastně to vůbec není špatné, pod sedlo se vejde v pohodě nářadí i lékárnička a ještě tam je místo. Servis si udělá na malé "Koze" i dítě, ale občas je potřeba zapojit hlavu, protože to někdo před vámi ve fabrice tak intenzivně neprožíval. Motor by mohl být malinko živější uprostřed, ale když se podřadí, jede. Nemá tedy úplně "spodovou" charakteristiku, naopak se překvapivě rád točí. Za studena, prvních pár (slovy dvě) minut se na něj musí opatrně, jinak si sem-tam zakašle nebo pokud nejste se spojkou dost jemný nebo s plynem odvážní i zhasne. Studené starty O.K a teplé starty taky, ať žije vstřikování. Motorka je doma na okreskách, ve městě a lehký terén dá asi taky, ale dálnice není úplně ono, je to prostě klasický naháč. No na dálnici mám před barákem mercedes. Spotřeba se motá kolem 4,7L a rezerva začíná panikařit poměrně brzo, po ujetí cca 300km, to se do nádrže povede natlačit kolem 15L a zjevně tam ještě přes 5L šplouchá. Některé věci jsou z "vixlajvantu" a být by nemuseli, ale je potřeba si uvědomit, že je to nejlevnější model výrobce a pokud jsou šušně, nabízí se rozsáhlý program originálního příslušenství. Nebo se můžete obsloužit i mimo dům, či zapojit vlastní invenci a dostupné výrobní možnosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jenda1319
Jenda1319 napsal 28.07.20 v 07:10 10b.

pkKun
pkKun napsal 02.10.19 v 21:19 10b.

Jo jo V7 a italská

MarioV2
MarioV2 napsal 02.10.19 v 13:01

Jo, ta žluto-oranžová je dobrá. Alespoň je člověk trochu i vidět, také ten přední štítek jsem nechtěl nechat černý, tak jsem tam nalepil vepředu žluto-oranžovou fólii prakticky identického odstínu.

Davcoun
Davcoun napsal 02.10.19 v 07:36 10b.

MGV7
MGV7 napsal 30.09.19 v 18:44

Nejlepší barva na Guzzi

Více komentářů



TOPlist