renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Stone (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MGV7
Vloženo 12.6.2019
Aktualizováno 5.1.2022
Zobrazeno 2 930x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Žlutá vosa, třepe se, moc nejede, ale je super.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem na motorce téměř neseděl asi 20 let, jsem měl z motorky celkem respekt. Ale skamarádili jsme se a je to OK.

Recenze

Tuto motorku jsem si vysnil už v roce cca 2008, kdy MG představila první V7 v bílé barvě. Měl jsem ji pár měsíců na ploše pracovního PC a pak jsem to vzdal, rodina, rekonstrukce domu atd.
Za pár let byla představena V7 II stone ve žluté barvě a já jsem tak nějak tušil, že jednou . . .
A i žlutá byla pár měsíců jako wallpaper.
No a v 2019 přišla krize středního věku a já uviděl inzerát na žlutou MG V7 II stone. Za pár dní jsem jel pro ni.
Ze začátku převládal velký respekt i k motorce s 35kW. Motorka se po nastartování třepe, při řazení škube (nebo to neumím se spojkou), má tragicky malý rozsah využitelných otáček, moc nebrzdí, ale je skvělá. Okolo komína. Optimální rychlost je tak kolem 100 km/h, 120 ještě jde, 130 už dlouhodobě moc ne, nebo su měkej.
Spotřebu neřeším, ale moc to nebude, úložný prostor asi existuje i větší.
Jízda se spolujezdcem je celkem v klidu, cca 60Nm je OK, výkon chybí, takže plynulá jízda s manželkou je v pohodě, na kafe do 50 Km. A zpět. Ale letos v létě asi zkusíme i Slovensko.
Cestování na V7 by asi šlo, ale spíš po okreskách a možná by nebyl od věci štítek. Klasické polní cesty moto zvládne, ale žádné divočení na silničních pneu. Překvapilo mě ABS a kontrola trakce, brzda nezablokuje kolo ani za zlatý prase, časem až se trochu rozjezdím, a pokud půjdu cestou Scrambleru (což asi ne) vytáhnu pojistku (nebo pomůže diagnostika?), jinak je to na šotolině o ničem.
Po pár jízdách bych už do kopce bral větší výkon (vážím cca 100 Kg), ale zatím se učím, a v zatáčkách mám fest rezervy, takže až bude jistota v zatáčkách, bude možná silnější bike.
Buhužel snad kromě Triumph Thruxton není moc alternativa. Snad, pokud bude, nový naháč z MG V85 TT . . .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 05.01.22 v 12:49 10b.

TVL zas motorka, která nemá pravou stranu.
Fakt nevím, proč to všichni fotí zásadně zleva a nikdy jinak, jak červení soudruzi...

Barva na nádrži je excelentní.
Anebo mám špinavé sklo...?

Libor46
Libor46 napsal 04.11.21 v 14:16 10b.

Nádherná charismatická italka. Rád bych se na ni svezl.
I ta barva ji sluší

jawatar
jawatar napsal 28.12.20 v 08:45 10b.

Moc nejede,moc nebrzdí,dost vybruje!
Něco mi to připomíná,že by JAWA v hezkém kabátě?
Máš ji pěknou

Guzalkara
Guzalkara napsal 19.08.19 v 22:19 10b.

Pekná,aj keď mne sa viac páči Special,Racer,Stornello.
Motorka se po nastartovani třepe - áno a počas jazdy stále cítiť vibrácie ,ale také tie pozitívne a dlbodobo znesiteľné,vytvárajúce práve ten zaujímavý charakter motorky.
Řazení škube - nevieš to so spojkou.
Má tragicky malý využitelný rozsah otáček - to snáď nemyslíš vážne,je to práve naopak,od voľnobehu po maximum.
Moc nebrzdí - vzhľadom na svoj charakter motorka brzdí dostatočne,ak nestačí predok,zadná je účinná. Plus brzdný účinok motora.
Okolo komína - obligátne Chorvátsko určite.
Optimální rychlost - akú si zvolíš(ak nie si mäkký),od nuly po maximálku dáva radosť.
Ale normálne tak od 100 do 130. Záleží aj od kvality vozovky,keďže je to tak trocha koza udrncaná.
S manželkou na kafe do 50 km - len pridaj,moja je fajnová,ale cez 200 km výlet dá v pohode.
Možná by nebyl od věci štítek - blázniš? Je to klasický naháč,musí na ňom fúkať. Patrí to k charakteru motorky , cítiš rýchlosť.
...bych už do kopce bral větší výkon - podraď a vytoč to.Jasné,nie je to trhač asfaltu,ale ani brzda premávky a to ani na kopcovitých cestách. Aspoň má človek pocit,že mašinu využíva na 100 percent.

Nič v zlom,prajem veľa šťastných km .

kuzmič
kuzmič napsal 22.07.19 v 00:26 10b.

Krásná jednoduchá technika...!

Více komentářů



TOPlist