PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Stone (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PavelPetr
Vloženo 6.4.2018
Aktualizováno 9.11.2020
Zobrazeno 2 962x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Byla to láska na první pohled. Přesně zapadla do mojí představy toho, co jsem hledal.

Více fotografii

Motorka koupena od AF Centrum

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Twin: Nebyla možnost si moto projet. Pro Guzzi body navíc zajistil motor chlazený vzduchem, kardan a podélně umístěný motor do V.

První dojmy - Motorka mi sedla od začátku. První cesta byla ze salonu v Ostravě domů do Olomouce. Počasí moc nevyšlo. Bylo pod mrakem, chladno a nakonec i začalo pršet. Ale nadšení z nové motorky to všechno přebilo. Jelo se mi příjemně a vůbec jsem nezaznamenal nějakou únavu za řídítky.

Doplňky na motorce - Větrný štítek (classic flyscreen od firmy DART). Rozdíl v odporu vzduchu se štítkem a bez něj sice jde poznat, ale velký není. Je to spíš o zakrytí budíku než o odklonění proudu vzduchu a much.





Pro delší projížďky a výlety jsem si pořídil větší štítek (Marlin od DARTu). Hlava je pořád trochu v průvanu, ale tělo je až po ramena dobře chráněno proti větru a umožňuje uvolněnější pozici za řídítky. Pořídil jsem taky textilní brašny na sedlo od Criegy. Zde sbaleno na letní víkendový výlet.






Pořídil jsem držák na telefon. Nejlépe mi do něj pasuje stará Lumia 720, ještě od původní Nokie. Jednak není tak velká jako můj dnešní telefon a jednak se dá ovládat i v rukavicích. K navigaci používám Sygic v HUD módu - zobrazuje jen rychlost a příští manévr se vzdáleností k němu, vše krásně čitelné i na slunci.






Krátké koncovky od Mistralu.






Plechové boční kastlíky (samodomo).





Držák tacho - umístění na střed.




Recenze

Chtěl jsem nějakou moderní klasiku. To mi V7 ve své třetí edici splnila. Ta kombinace černé, černé, černé, stříbrné a černé je prostě parádní.







Kupoval jsem ji na podzim a už jsem toho nestihl moc najet. Cca 250 seznamovacích kilometrů včetně 100 km cesty od dealera. Do sedla jsem se vrátil po cca 15 letech kdy jsem prodal svoji padinu (modrá Dandy 50, kterou jsem proháněl od 15 let). Takže na nějaké větší soudy je tedy ještě brzy. V7 se lehce ovládá, motor má obrovský zátah od volnoběhu a motorka má svůj charakter. Další postřehy snad později, až najedu trochu víc kilometrů.

Doplnění 9.5.2018:
Venku je hezky, ale moc jízd jsem zatím nestihl. Na motorku si pořád zvykám. Přece jenom jsem dlouho nejezdil. Tah motoru mě neustále ohromuje (berte to s rezervou, nemám žádné srovnání). Na pětku si bublám přes obec cca 55 km/h tacho a u cedule jen přidám plyn a mašina letí kupředu. Co jsem si zatím všiml, tak že podvozek si moc nerozumí se špatnými cestami. Na panelce se mi začaly sklápět zrcátka. Po dotažení už v pořádku, ale špatná cesta si téměř vždy vynutí rapidní snížení rychlosti. A nebo jsem jen měkej. Zatím jezdím jen solo. Koho to zajímá, tak na kratších vyjížďkách ukazuje palubák spotřebu 4 až 4,5 l/100 km. Úložných prostor je málo, stačí akorát na povinnou výbavu a malý techničák. Zatím jsem ale více nepotřeboval. Na maličkosti jsem koupil malou brašnu s uchycením na sedlo spolujezdce. Další podrobnosti zase až něco najedu.

Doplnění 25.9.2018
Citelně se ochladilo. Už toho letos asi moc nenajezdím. Na tachometru mám necelé 3 tisíce. Většinou projížďky od 50 do 100 km. Taky jeden víkendový výlet (pá - ne), celkem cca 800 km. Jeden den necelých 400 km v sedle. Zadek jsem už cítil, ale nebylo to nic dramatického. Dle mého se do cca 500 km za den dá udělat v pohodě. Sedlo je široké a pohodlné.






Vrcholem sezóny byla ovšem motoškola u Míry Lysého na letiště u Vyškova. Hrozně mi pomohla. Za prvé mě Míra pomohl se za řídítky uvolnit a pracovat tělem, za druhé jsem si v relativním bezpečí letiště vyzkoušel, co motorka dokáže a kam až se dá jít v náklonu a jaký je to pocit, když si hlásiče škrtnou o asfalt (trochu to odnesl i stojan). Vřele doporučuji všem, kteří si nejsou na motorce úplně jisti. Taky jsme si vyzkoušel, jaké to je na pozici spolujezdce. Popravdě nic moc. Sedlo se zde zdá být už malé a ne moc pohodlné. Navíc to byl pro mě nezvyk, nikdy jsem jako spolujezdec nejel (možná kdysi dávno na fichtlovi, ale to jsem byl o 20 let mladší a o 30 kg lehčí a skladnější, tak se to nedá moc srovnat). A Míra se s tím taky moc nemazal, hlásiče dřeli skoro v každé zatáčce. Rozhodně zůstávám za řídítky.






Na začátku léta proběhla taky první garanční prohlídka. Po ose jsem jel do Ostravy k prodejci (AF Centrum). Dohodnut servis v sobotu dopoledne, mimo běžnou otevírací dobu. Výměna oleje a běžná kontrola. Kvůli teplému motoru nebylo možno jen zkontrolovat vůle na ventilech, ale domluvili mi to v Olomouci u spřáteleného prodejce - Vespa Morava. Vše OK. Všichni velice ochotní a příjemní.






Doplněno 30.9.2019
Před létem jsem koupil krátké koncovky výfuků od Mistralu. Fun factor motorky to hrozně zvedlo. První 2 týdny s nima jsem se nemohl přestat řehtat do přilby. Každé přidání a ubrání plynu byl prostě mazec. Při řazení nahoru i dolu parádně prdí. Mají i sound killery, ale bez těch jsem jel jenom jednou. To už je na mě moc, zase takový exhibicionista nejsem. To se otáčí i hluchý babky na poli za městem. Další věc je, že opticky hrozně odlehčily zadek motorky.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Metal_Heart
Metal_Heart napsal 16.11.20 v 19:16 10b.

Pěkná moc. Líbí se mi ty doplňky, nenarušují charakter stroje
Ať dělá jen radost

Měl bych ještě pár dotazů (napíšu SZ)...

Geodet
Geodet napsal 09.11.20 v 20:06 10b.

Parádní motorka.

rade35
rade35 napsal 09.11.20 v 18:30 10b.

zdenda2
zdenda2 napsal 01.03.20 v 21:09 10b.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 17.04.18 v 19:04 10b.

Paráda gratulejšn.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist