PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Niama
Vloženo 13.9.2014
Aktualizováno 21.4.2015
Zobrazeno 627x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá holka na kratší pojížďky i delší výpravy, není problém pár set kilometrů za den ani pár kilometrů po městě.

První dojmy - Vzhledem k mé menší postavě jsem se bála jak mi sedne, ale vážně se nebylo čeho bát, lehká, snadno obkročitelná, úžasně mi sedla do ruky. I přes malé zkušenosti jsem necítila, že bych držela nějakou váhu. A rozjezd? Plynulý záběr, jemná spojka a solidně chodící převodovka, prostě láska na první pohled.

Motorku bych doporučil pro - Ideální jako první motocykl v šestnácti letech pro svou cenu i dobré jízdní vlastnosti. U méně náročných jezdců na dynamiku jízdy může úspěšně sloužit dlouhá léta, zvlášť je-li jako já menší, lehčí postavy.

Průměrná spotřeba - 3.11667 l/100km

Recenze

Původně zvažovanými stroji byli kromě vítězného stroje i dvoutaktní modely od Hondy a Aprilie, nicméně snazší obslužnost čtyřtaktního stroje a velmi dobré recenze mě nakonec přiměli zvolit Hondu CBR 125 R. Přeci jen mix se dnes netankuje u pumpy a řešit olej do paliva se mi fakticky nechtělo.
Po pár společných tisících kilometrů se mi potvrzují prvotní dojmy, jen mi občas chybí nějaký ten kůň navrch, přeci jen jsem si při zvětšování řidičáku osahala silnější stroj.
Jako velké pozitivum pro začínajícího jezdce považuji i její levný provoz, 3 litry na 100 km, zhruba litr oleje, gumy co člověk koupí kolem tisíce, je to prostě levné svezení ale člověk by to do ní neřekl, dost solidní práce.
V zatáčkách sedí přesně a bez vlnění, brzdy jsou dostatečně silné ale nijak nepříjemně agresivní. Motor je velmi příjemný, nic neprovede a jde hezky za plynem, jen je třeba ho trochu podržet v otáčkách a relativně častěji řadit. jako ideální se mi jeví pohybovat se v oblasti 7 - 9 tisíc ot./min. kde je motor nejživější.
Za den jsem najela i přes tři sta km, bez pocitu nepohodlí, za celou dobu jsem se nesetkala s technickým problémem s výjimkou vybité baterie, kterou stačilo nechat přes noc nabít a druhý den byla jako nová. Na původní baterii stroje z roku 2006 celkem solidní.
Nejlépe se mi jezdí po okreskách, ideálně členitých kde nechybí maximální výkon a skvěle si užiji jistotu podvozku a lehkost s jakou se dá vést do zatáček. Na dálnici chybí maximální rychlost, ke 130 se sice dostane ale není to ono.
Na delší cesty obzvláště dálniční bych doporučila spíš něco silnějšího, ale pokud člověk pojede relativně nalehko, sám a mimo dálnice, tak udržet povolených 90 není žádný problém. S trochou řazení to jde i ve dvou.
Celkový můj dojem je veskrze pozitivní, vždyť na ní pořád jezdím i když už pěkných pár let mám možnost sedlat silnější stroje. Už jen za její spolehlivost a nízké náklady, jak pořizovací tak provozní, ji rozhodně doporučuji a z domu nepůjde i kdyby se na ní mělo už jezdit jen do obchodu. Rozhodně se povedla a to i vzhledově, mnohokrát mi uhýbala auta v domnění, že se jedná o silnější kubaturu, která chce frčet dál, nikdo by nehádal malinkou malorážku pro náctileté za pár korun.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dzarmil
dzarmil napsal 14.09.14 v 13:12 10b.

Proč zatím pokukovat po větším oběmu,když tato "malorážka" slouží a plní svůj účel .Přeju radost a zábavu v sedle této "hondičky" .

Více komentářů



TOPlist