PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 600 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kawajawa
Vloženo 31.1.2011
Aktualizováno 7.9.2015
Zobrazeno 7 119x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Žere kamení i bláto k snídani. Promě jedno z posledních pořádných endur, které lze opravit kladivem a šroubovákem na poli, nic než čistá mechanika.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - pecka bomba chčíju zní

Recenze

První poznatky se už dostavily, ne příliš optimistické. Bohužel je asi v háji zapalování, které sice dobíjí, ale někde to šlusuje na kostru, jsou tam oholené a uklepané dráty, uvolněná cívka na statoru, což má za následek cukání motoru v nepravidelných intervalech, jako by blbě pálila. Samozřejmě, že předchozímu majiteli jezdila výborně. Pak je tam prasklý nálitek v pravém víku na hřídel automat. dekopresu Zápalko je už na opravu v Suzuki a víko u zámečníka.

Je to pěkná svíně, ale už si jí nechám. Po repasi zápalka vada stále zůstávala, tak jsem poladil ventily a směs kterou už jsem jednou ladil a ejhle ono to zmizelo!!! Chce to ještě doladit, ale už se na tom dá jet normálně a ne stát co půl km.

Tak snad už dolazeno, dal jsem menší hlavní trysku a lítam po zadním, problém je když řeknu hotovo tak mrcha zase zakucká.

Říjen 2011 - jednou za uherský rok vyjedu na silnici a hned jí poupravím o protijedoucí Mercedes :( , za dva týdný opravená a opět provozu schopná :)

Prosinec 2011 - kompletní rozborka zborka

30.12.11 koupena sestříčka z r.87 jako dárce orgánů

10.1.2012 go motoru, je to pěkný harakiri, měnil jsem karter, tak že levý má rok výroby 88 a pravý 87 tak jsem zvědavý co to časem udělá, jinak klasika ložiska, gufera, rozvoďák byl jak nový , zabroušení ventilů, gufera ventilů, přeměření výběhu válce - druhý výbrus, přeměření vačky, spojka atd. Musim říct, že na svůj věk babičky je ve výborným stavu, do servisních limitů jí čeká mnoho tisíc km. Ještě přešít sedlo a bude .Už teď má čestné místo garažové jedničky v mém rozsáhlém vozovém parku.

Konec srpna 2012. už jsem se v ní dlouho nehrabal a tak se tý svini nepochopitelně trhlo těsnění pod válcem, v podstatě lehká vada na kráse, po výměně těsnění a dementním nápadu přetočit pístní kroužky, začala žrát olej zhruba 0.3l na 50km. Takže opět rozborka, shánění dílů, originál píst, kroužky Suzuki jsou jen na první výbrus + 0,5 ke vší smůle nelze objednat. Nastalo shánění noveho válce což se podařilo sehnat lehce lízlý, takže na výbrus, sehnal jsem i origo výbrus. píst a pak jsem vlastně teprv sháněl ty kroužky. No nakonec jsem sehnel přez jednoho šikulu ze Zbraslavi německou druhovýrobu, ale aby to nebylo tak jednoduchý tak ta má tloušťku kroužků 1,5mm a Suzuki 1,2mm. Takže píst je na dílnách nějáký fyzikální fakulty, kde mi protáhnou drážky v pístu na tu druhovýrobu. Už se jenom modlím ať už je to poslední co na ní alespoň letos budu dělat.

22.6.2014 - rok 2013 proběhl skvěle, bez jediné závady, až letos to začalo mlátit v terénu do řídítek. Takže ložisko řízení ven a co nevidím uložení horního ložiska vymlacený tak, že ložisko šlo ven skoro rukou. Nový ložisko jsem zalepil, smontuju řízení a protože je to vrána stará tak celá sestava ložisek z druhovýroby je cca o 3mm, nižší takže řízení nejde pořádně dotáhnout. Takže opět jako domlouvátko poslouží soustruh, kde snížím doraz horního ložiska. No uvidíme...

15.10.2014 prvních 6000km po go, opět začlo prochcávat ventilový víko, který už nešlo ani pořádně dotáhnou páč až na 3 šrouby bylo všechno strhaný, při demontáži se mi povedlo zalomit dva stržený šrouby , vůbec nechápu. Koupil jsem opravnou sadu na závity a dal se do oprav. Při zpětné montáži na moto, jsem zjistil, že jsem se provrtal do vodítka hřídele automat. dekompresu který začal zadrhávat, jehlový pilníček vše vyřešil :) , bohužel při každé demontáži se závitová vložka pootočí a je nutno pilovat znova :( , pak už jsem jen dotáhl řetěz vyvážováků, vyměnil olej, seřídil ventily a vyrazil vstříc dalším km v prachu, bahně a dalších špíně.
PS: letos jsem si chtěl udělat radost k navrácenému řidičáku z čistírny a koupit si XR650, místo toho musím koupit byt...









7.9.2015 celou sezonu jsem se letos opět trápil s pokuckáváním motoru, nic nepomáhalo, řídící jednotka, svíčky. Každou jízdu nasraný. Nakonec jsem koupil nový karbec - zbytečně vyhozených 1900. Nakonec vše zpravilo posunutí jehly. Je to mrcha zasraná, hned jak se jí něco nelíbí už prská :) jak ženská.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zdenča131
Zdenča131 napsal 21.07.14 v 14:52 10b.

Díky za informace, mohu se Ti ozvat v případě řešení nějakých problémů? Díky

Zdenča131
Zdenča131 napsal 21.07.14 v 14:44

Pěkný, pěkný, já se snažím to svý DRko taky udržet v pojízném stavu

dzah
dzah napsal 29.11.12 v 10:52 10b.

Moc krásný DRko , šikovný ručičky, jasných 10b

herbelife
herbelife napsal 20.02.12 v 21:46

dravej stroj

vojtik88
vojtik88 napsal 19.02.11 v 19:38

pěknej kousek vychitej mouchz at mužem enduřit

Více komentářů



TOPlist