PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 600 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ResHacker
Vloženo 14.6.2009
Aktualizováno 21.11.2016
Zobrazeno 5 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Poměrně velé spolehlivé enduro vhodné na pohodlné spíše kratší silniční svezení nebo do lehčího terénu.

Více fotografii

První dojmy - Poměrně lehký, dobře ovladatelný enduro. Jediný problém bych viděl ve startování, pokud to člověk fakt dokonale nesešteluje, tak to někdy za studena bývá docela peklo. Jinak spolehlivá ikdyž poněkud neotesaná záležitost ;)

Recenze

Moto jsem kupoval poměrně narychlo, protože se naskytl od kamaráda výhodný kauf. Motorka měla jiný zgenerálkovaný motor s dokladem o investicích v hodnotě asi 45tis, dále pak byla v laku, měla jinou pěknou masku než origo a celkově prostě za ty prachy vypadala super. Jedinej problem byl, že byla nepojízdná - podle mýho bráchy kvůli vadnému snímači zapálka. Ten kámík ale řikal, že už do toho nevrazí ani korunu a ať si to odvezem. Tak jsem řek OK, druhej den jsem snímač sehnal z rozebranýho motoru starého KLR, trošku ho přizpůsobil a motorka jede jak zpraku :) Od tý doby vzhledově trochu chřadne kvůli méně kvalitnímu laku, ale jinak jsem na ní udělal pár vychytávek a taky se jí naučil startovat.

To startování byl dost problem, už jsem z toho byl chvílema fakt zoufalej a chtěl to prodat. Těsně po koupi, když to tu zkoušel po opravě kámoš nakopnout, tak to chytlo (on používá metodu že na tu páku prostě skočí vší vahou a pak mu noha sjede, takže ho to nenakope - takovej ten způsob, kterej Vám spolehlivě časem nakopku urazí nebo poškodí start. segment v motoru). Měl sem radost a řek sem si, že to taky musim zkusit. Neřešil jsem žádnou horní úvrať a prostě na to šlápnul a eště si snad trochu přidal plyn. Dostal jsem takovou ránu do nohy že sem málem slítnul z motorky, noha mě brněla a bolela, nešlo pořádně chodit, ale to trvalo jen chvíli...podruhý jsem na to šel vpodstatě stejně, s tim rozdílem, že jsem se do toho víc opřel...výsledek byl že jsem se asi týden na nohu nepostavil a poznal, co 6tikilo dokáže...takže jsem se tý motorky začal bát a byl problem. Brácha to uměl, ale nějak mi to hned nedokázal vysvětlit, furt mi to musel startovat ale taky jsem z něj cítil, že z toho má respekt. Časem jsem se to naučil, vím kdy dát sytič(zastudena) a kdy ne, jak prošlapat atd...Osvědčenej způsob se liší od těch, co tu mnozí radí (nepřešlapuji kompresi HÚ) - tu projdu s lehce zmačklym dekompresorem a až to cvakne jdu s pákou nahoru a pořádně šlápnu. To "pořádně" je dost důležitý protože jinak píst nedostane dost energie, aby překonal další úvrať a následný výbuch ho přetočí zpátky a vy dostanete slušný kopanec.

Takže to by bylo ke startování - pro někoho lehčího a menšího to může být dost problem, každopádně dost ho ulehčí určitě správně seřízený motor a karbec... Za studena až 10x prošlapávám se sytičem, pak ho vypnu a šlápnu...Ještě jedna drobnost - bacha na zapnutou elektriku...pokud jí necháte puštěnou a budete hledat správnou polohu pístu, může se stát, že vás to taktéž pěkně skope...

Jinak když motor běží, nechám zahřát a pak se zlehka rozjedu, abych mu moc neubližoval, než se zahřeje na pracovní teplotu, která je u tohoto typu motoru poměrně vysoká.

Velkou výhodu této motorky vidím v ceně (dostupnosti), dále pak spolehlivost, jednoduchost elektriky.. univerzálnost využití.. Do toho terénu je to trochu ošemetné, enduro je dost vysoké a ne uplně lehké (ikdyž např oproti KLR 650 znatelně lehčí) a nemá startér, což je také na váze znát...nicméně to chce zkušenosti a dobrý cit, taky samozřejmě záleží na obutí. Pro moje účely jsou nejlepší enduro pláště, jezdím s tim hlavně do Prahy a zpět, pak semtam nějakej ten vejletík klidně 200-300 km.bez obav na ní jezdim v dešti a po mokrá trávě, ale chce to dost opatrnosti.. Jinak protože na ní mám zatím najeto něco přes 2000, tak jsem nedělal žádnou větší opravu, pouze nějaký únik oleje, ale to je asi normálka a stroj chodí k mý spokojenosti. Mám styl těhle motorek rád, ale rád bych spíše nějaký dohc vodníka motor a novější stroj, takže půjdu nejspíše do KLRka 650, které jsem dříve měl a vím, jak to jede.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KennyL
KennyL napsal 15.03.10 v 21:22

respekt, že to nakopáváš ikdyž kope, ta moje to naštěstí nedělá, jinak hezkej stroj

Shoxik
Shoxik napsal 01.07.09 v 18:10

zdravím do Jílového, pěkný endurko, ať jezdí

zikky
zikky napsal 16.06.09 v 14:31

Petr_TA
Petr_TA napsal 14.06.09 v 22:31

Dobrá motka

Více komentářů



TOPlist