renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 600 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Marcel46
Vloženo 6.1.2024
Aktualizováno 6.1.2024
Zobrazeno 1 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kamarádovi se válela v garáži poněkud zapomenutá a nevyužitá byla pojízdná a měla TP a dokonce i technickou takže nebylo o čem přemýšlet.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojmy no Bořek říká jestli to nenastartuješ tak tě nenechám odjet... Po hodině marné snahy to vzdal a nakopl to, a já potom doma ve volných chvílích trénoval. Prostě oproti číze to chce jinou techniku. Několikrát jsem zůstal stát a nebyl nikdo kdo by pomohl tak to mě naučilo jak na to, prostě nouze naučí...

Motorku bych doporučil pro - Jenom pro blázny co mají tyhle starý dakarky rádi

Doplňky na motorce - Výfuk od Sita KK

Recenze

Proč tento stroj- byla po ruce a byla pojízdná.

Zkušenosti se strojem- Byl jsem zvyklý na lehké motorky a po nasednutí na Doktora jsem teda pěkně čuměl. 1. Sakra proč je to tak vysoký. 2. Proč se to vlní jako had.
3. A hlavně proč to vůbec nebrzdí, ještě že to je jednoválec motorem to brzdí dobře.
Jen pro úplnost byly na ní siniční gumy. Po přezutí na drapáky se to vlní ještě mnohem mnohem víc.
Takže postupně běhěm dvou let jsem vychytal všechny mouchy jen na nové přepáčko jsem v tý době neměl. Brzdy po výměně kapaliny a destiček a obložení začaly opět brzdit. Jak jsem několik let jezdil s volným prepáčkem tak jsem si na to tak zvyknul že po opravě jsem myslel že mám nový stroj. Kutmič pravil že jezdím na hadici...
Byl to můj první japonský stroj takže jsem mu lecos odpustil a hlavně byla levná což jsem jako mladík s děravýma kapsama ocenil.
Postupně jsme si na sebe zvykali a nějak se si na Doktora zvykl že ho mám dodnes.
Sroj to není nejrychlejší ani nejpohodlnější ale má něco co už v nových necítím jakousi strojovou bytelnost nezničitelnost a také snadnou opravitelnost.
Je to naprostý univerzál s terénímy geny zvládne ůplně všechno jen dálnici nemá v lásce. A čím horší terén tím víc to Doktorovi sedí jasně moderní lehká endura to zvládnou možná lépe ale zkuste s tím ujet v Rumunsku 300km za den po dobu třeba 5dní a uvidíme kdo bude víc vyřízený. Dokud v terénu víc jedete než stojíte dá se to na trialové skákání po kamenech jsou určitě lepší stroje.
Nechala mě vlastně jen jednou když mě mojí blbostí shořela elektrika.
Uklepal se článek v baterii byla to klasická mokrá jak jsem ještě uměl prd tak jsem pořád padal a taky podle toho často doléval baterii no a měla uz toho dost. Jak jsem v tý době ještě moc nerozuměl elektrice tak mě přišlo že mám někde špatný kontakt nebo tak něco jenže to byl ten ulomený článek v baterii. Až se mi za jízdy uklepal úplně a bylo vymalováno shořelo CDI,cívky a dokonce to propálilo i svíčky, regulátor už byl nový tak ten přežil. Po výměně jsem zjistil že to už bylo načaté a asi to nedávalo dost proudu protože po opravě chytá i na ruku. Po víc jak deseti letech už by potrěboval udělat motor tak postupně skupuji díly a připravuji reinkarnaci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KAWAHAB
KAWAHAB napsal 13.01.24 v 15:47 10b.

sdr65
sdr65 napsal 12.01.24 v 10:46 10b.

Dobrý stroj chlapče.Taky jsem měl a vzpomínám v dobrém.To našlapování se musi prožít, kdy zmáčknout dekompresor a kdy dupnout.
To byla doba ?

SPIJKER
SPIJKER napsal 10.01.24 v 18:41 10b.

Tak to je parada ten příběh...a super stará vrána

LukeWalker
LukeWalker napsal 09.01.24 v 09:29

Tak tohle delo by mi vubec v garazi nevadilo Parada! At slouzi

Heki
Heki napsal 08.01.24 v 17:46 10b.

Správný stroj

Více komentářů



TOPlist