Po první sezóně mám dobrý pocit. Díky kardanu sice o něco těžší stroj, ale dobře ovladatelný. Žádný velký závodník, ale pohodový cesťák.
Motorka koupena od jks (České Budějovice 1)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Zakoupeno vyšší plexi - parádní na dálky a vyšší rychlost. Baví mě ten kardan a kola blízko u sebe. Na ten věk úžasný stroj.
Motorku bych doporučil pro - Pro ukazněné a pohodové motorkáře co už nedivočí :o)
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padáky, kufr, vyšší plexi
Recenze
I když se jedná o cestovní motocykl, konstruktéři se zaměřili rovněž na vytvoření úzké siluety s cílem lepší ovladatelnosti a snadnější předjíždění v městském provozu, čemuž nevadí ani integrovanéch boční kufry o objemu vlevo 18 a vpravo 16 litrů. Objem bočních kufrů byl zvýšen na 24, resp. 19,5 litrů od roku 2002. Na drobnosti lze dále využít dvojici schránek umístěných vpředu pod řidítky, z nichž pravá je uzamykatelná.
Koncepce a aerodynamika motocyklu je podřízena pohodlí řidiče. Sedlo je široké a měkké, pérování vyladěné tak, aby tlumilo nerovnosti. Podle výrobce je jednotícím prvkem polokapotáže tvar trojúhelníku, který je patrný v řešení přístrojové desky, tvaru světel i větracích kanálů. Dominantou ochrany řidiče je přední kapota s mohutným plexištítem, který ochrání před prouděním vzduchu i ve vyšších rychlostech. Dva otvory umístěné ve spodní části ušetří nepříjemného hluku a turbulencí.
zdroj: Wikipedia
No prostě Honda. Ať slouží jak se na Hondu sluší. Jasných deset bodů.
Gratulace. Brzy něco doplň z vlastní zkušenosti. 👍🏍