PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 31.10.2013
Aktualizováno 22.8.2018
Zobrazeno 8 299x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Dobrá průchodnost terénem na to jaká to je velká obluda, živý motor.

Slabé stránky

Na ježdění po silnici nebo třeba v poušti by to chtělo něco kolem 30-40 litrů nádrže

Moje úpravy

Do terénu se určitě vyplatí změnit převod - 15:42 nebo 16:45 je docela použitelný i v terénu i na silnici.

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba paliva l/100km 7.5
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady Originální přední guma Pirelli byla nějaká divná - kolem rychlosti 60km/h dost nepříjemně hopsala. V servisu ve Vrbovce ze mě udělali tak trochu debila a vysvětlili mi, že to je normální a dělají to "špunty"… jenže ta guma zrovna špunty nemá. Po přezutí na Karoo (a poté TKC) se hopsání nekoná.

V 12000km začalo blbnout čidlo rychlosti, chvíli jsem s tím jezdil a v 15000 mi ho u Shivy v Uhříněvsi v rámci záruky vyměnili.

Praskl výfukový svod zadního válce, šlo to zavařit, ale stejně jsem zkusil reklamaci. Výměnu mi spáchali zas u Shivy v rámci záručního servisu.

V 27500km (měsíc po konci záruky) odešla spojková pumpa - vyměnil jsem si ji sám.

V 37500km odešlo čidlo bočního stojánku. Naštěstí to bylo pár km od domu a přijel jsem domů na kurtě za autem. Vyřešeno jeho zrušením (nahrazením odporem).

Sport

Úpravy podvozku Podvozek nalazen na váhu jezdce pro jízdu v terénu - jiné pružiny, jiné planžety a nevímcoještě (to ví mechanik).
Úpravy motoru EPC+SAS pryč, svod 2-1 + MIVV koncovka


TOPlist