PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krtecek
Vloženo 10.9.2013
Aktualizováno 15.9.2013
Zobrazeno 2831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KTM Adventure reprezentuje old school přístup vyznačující se principem jednoduchosti. Sálá z ní kouzlo dakarských speciálů. Není potřeba moderních elektronických řešení, abyste vytvořili zábavnou a skvěle fungující věc!

Více fotografii

První dojmy - První dojmy z jízdy byly prostě šílený. KTM není rozhodně pro začátečníky jako jsem já! Ergonomicky mi padla do ruky hned, ale musel jsem najet hodně kilometrů, než jsem pochopil, jaký motor potřebuje otáčky. Jak si nastavit podvozek, aby měl řidič správnou odezvu a jak využít potenciálu skvělých brzd! Každopádně je s ní ale opravdu ukrutná zábava a to už od prvního kilometru!! :-)

Doplňky na motorce - Boční padací rámy, vyhřívané rukojeti, orig. zvýšení řidítek, držák a napájení pro navigaci Zumo 660, ochranné folie na nádrž, TT cestovní plotna.

Recenze

Advu jsem si vybral pro její charisma. Je to prostě univerzální a opravdový cestovní enduro. Je vždy READY TO RACE a není povrch, na kterém by se cítila špatně! Město, okresky, dálnice, menší okruhy, šotoliny, lehký i těžší terén...





Za první půl rok jsem spolu najeli 12.000 km a moje zkušenosti jsou:
- Při jízdě si člověk užije opravdu parádního zátahu 116 koní motoru eRka. Když člověk drží otáčky, tak se dá jet opravdu hodně rychle, a to se motorce líbí. Na tohle je dělaná, motor doslova miluje otáčky!
- Další kapitolou je kompletně nastavitelný podvozek. Ten prostě nemá u sériových motorek konkurenci. 240 mm zdvihy vepředu i vzadu zvládnou v terénu fakt nesmysl a na silnici dává skvělou odezvu a drží motorku stabilní.
- Ovšem největší změnou oproti Transalpu byly pro mě brzdy. Bremba jsou skvělý a na KTMce mají parádní nástup, opravdu se ostře zakousnou a následně se dají parádně dávkovat.
- Ovladatelnost je hračka, 230kg je oproti konkurenci zázrak. V pomalých rychlostech se dá vést téměř jak kolo. V serpentinách si člověk užije porce zábavy.
- Na druhou stranu Emča má hodně tvrdý sportovní sedlo a spolu s úzkou kapotáží nejsou ideální na dlouhé cesty. Dvouválec docela vibruje, a když se podtočí, tak je hodně ucukanej! Od cesty z Norska mám do teď na rukách mozoly. Servis je každých 7.500 km a vyjde na dost krve. Spotřebu mám průměrně na šesti litrech.
- Celkově je provoz KTM více než dva a půl krát tak dražší na kilometr než byl provoz transalpa!! Spousta muziky za spoustu peněz!

Moje vášeň je cestování, Advík s tím nemá nejmenší problém a můžu jí plně důvěřovat. Nedostatek pohodlí mnohokrát vyváží zábava, kterou motorka poskytuje. To dodá cestování úplně nový rozměr, za který si stojí připlatit.Jednou spolu projedeme kus světa, a vím, že při tom budu mít pořád úsměv do ucha k uchu!

Poslední věcí co musím zmínit, jsou lidé. Díky Adventure jsem poznal strašně moc podobných bláznů jako jsem já. Pže všichni, kteří si pořídí KTM 990/950 ADV musí být tak trochu stejní pacienti! Je to něco jiného než když jsem jezdil na Hondě. Přijde mi, že všichni co jezdí motorky s LC8 jsou pohodáři a jsem hrdej, že můžu patřit mezi ně. Myslím, že spolu zůstaneme hodně dlouho!

Díky všem masochistům, co to dočetli až sem. Další věci dám do deníku. A snad se někdy potkáme na cestách!





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 29.11.17 v 16:55 10b.

moc pěkná mašina přeji hodně najetých km bez nehod a krátkou zimu kdyby byla nižší a o něco málo levnější, taky bych do ni šel

Marketka_rebel
Marketka_rebel napsal 04.12.13 v 08:48 10b.

Asi už jsi toho polítal dost jen tak dál

Mann
Mann napsal 21.10.13 v 23:08 10b.

Chtě nechtě musím s tebou ve všem pouze souhlasit. Ta motorka fakt nemá konkurenci Akorát bych potřeboval aby byla trochu nižší, trochu levnější a trochu méně žravější Super počtení, super pokoukání

Více komentářů



TOPlist