PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jafoun
Vloženo 3.11.2015
Aktualizováno 6.11.2015
Zobrazeno 4973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak i ja jsem se konecne dockal.. Cekal jsem na ni dlouho, ale konecne ji mam! Stoji to za to!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM LC8 950 Adventure S: Ani po roce a pul sledovani inzerce se neobjevil rocnik co jsem chtel v prijatelnym stavu

První dojmy - Prvni dojem kdyz jsem tu motorku videl byl : " Kurva to je lod! " je to neuveritelne dlouhy a ve srovnani s motardem na kterym jsem dosud jezdil i mohutny. Pak jsem to nastartoval .. UAAA, od ty chvile to bylo jasny :)

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele se sportovnima ambicema :)

Doplňky na motorce - hrozne moc toho na to puvodni majitel navesil...
Ladaky leo vince
Karbonovy kryty spojky a alternatoru, karbon maska
Gelovy sedlo touratech
Pridavny svetla
Tempomat
Vyhrivany hefty
Padaci ramy, drzaky kufru, kufry
CNC stupacky
Alu susplech
a spousta dalsich prkotin...

Recenze

Uz si ani nevzpomenu kdy jsem presel z ty skupiny lidi, ktery tahle motorka dakarskyho vzhledu vubec neosluvuje k tem, co ji NUTNE potrebujou :) Budou to tak 3-4roky... sem tam jsem kouknul na inzeraty, ujistil se, ze je to uplne mimo moje financni moznosti a zas to v klidu odlozil.
Posledni rok a pul jsem uz ale po inzeratech koukal cim dal castejc a v mezicasech nasaval info o LC8. Byl jsem rozhodnutej jit do posledniho karburatorovyho rocniku a pekne v S-kovy verzi.
Prislo mi to jako dobra volba s tim, ze bych mel pak jeste moznost prestupu na silnejsi 990R. Jenze to nebylo tak jednoduchy, tyhle rocniky na trhu nejsou, neco malo bylo v nemecku, ale vzhledem ke stari za nerestny penize..
Kupodivu mi ani moc nevadilo, ze se dela jen v modry barve (modrou nemam rad, ackoli vetsina z mejch motorek byla modra:D )

A pak se zcistajasna objevilo R-ko za dobry prachy a jeste k tomu z Prahy? To jsem si nemoh nechat ujit :) Prvni seznameni probehlo kvuli silenymu slejvaku jen v garazi, precejen jsem nechtel jet prvni jizdu na tyhle motorce na mokru.. Prselo dalsi dva dny, malem jsem se nervove zhroutil :D Nespal jsem 3noci..
Kdyz pak konecne prestalo, domluvil jsem si dalsi navstevu, Sednul na to a bylo to jasny. Ta motorka jede jako krava, absolutne sem nebyl schopnej poznat co je tam za rychlost, taha to porad stejne :)

No, pak uz to bylo rychly :) S prodejcem jsem si placnul a druhej den jsem si pro ni jel.
K motorce jsem dostal takovou hromadu veci, ze jsem to malem nenarval do auta... to mate : kufry, padaky, origo vejfuky, drzaky kufru, tankvak, brasny do padaku, brzdovy kotouce, 2 retezovky, asi 5 sad pneumatik, spoustu originalnich dilu... no, uplnej jezisek :)
Tak, to by asi k tomu jak jsem k ty motorce prisel stacilo :)

Dojmy z toho mam zatim takovy:

Motor se necha vytacet dle libosti, ve vykonu zadny kopance, plynule to taha po celym rozsahu otacek. Akorat se to na vyssi rychlostni stupne nesmi moc podtacet pod 3tisice otacek, pak je to nervozni. Ale rozhodne nepocituju tolik omilanej problem s "ucukanou strikackou" . To je asi hodne o rukach, plyn to ma fakt citlivej a staci se na nej spatne podivat a uz pridava:) V tomhle me hodne vyskolila 660SMC, kde si clovek musel zapesti taky dost hlidat, kdezto u dominatora je uplne jedno jak s tim clovek kvrdla, stejne to furt nejede:)
Hodne me prekvapilo, ze to pri beznym dalnicnim tempu toci jen asi 4tisice otacek. Pocitove je to jako volnobeh a pritom uz to jede celkem svizne. Neni problem udrzovat rychlost i mnohem vyssi..
naopak je mam problem s tim, nejezdit dalnicnima rychlostma i po okreskach.. kilo je tam uplne hned, kilopade o chvilicku pozdejc..

Kdyz uz se to tak rozjede tak to taky musim zastavit, brzdy fungujou na jednicku a umej bejt i pekne ostry, zaroven se dobre davkujou na kluzkym povrchu, kupodivu i zadni je pouzitelna. Puvodni majitel vymenil origo plovouci kotouce za pevny z 950, protoze se puvodni hrozne vycvachtaly v nejtech. Pri ostrejsim brzdeni cejtim kopani do packy a trochu vibrace riditek. Lozisko rizeni slo povolit rukou, tak jsem to dotah na predepsanej moment, trochu to pomohlo vibracim, ale kopani do packy zustalo. Kotouce jsem na soustruhu premeroval a maj hazivost v radu setin, coz by asi nemelo mit vliv.. Vymenim lozisko rizeni a loziska v prednim kole a uvidim co to udela.

K tlumicum toho moc psat nebudu.. ze jsou WP dobry jsem vedel, ze to bude ale az tak dobry jsem necekal. ta motorka zehli kazdou nerovnost s uplnou samozrejmosti.
V lehkym terenu je to pevny v kramflecich, v tezsim terenu jsem zatim moc nebyl, tak nevim.
V kombinaci s dlouhym rozvorem je to perfektni driftovaci nastroj :)

Cestovani je uplne jinej level nez na co jsem byl zvyklej.. S kuframa a pritelkyni za sebou jsem ani po 300km nemel tendenci si nejak poposedavat ( to gelovy sedlo je fakt pecka) nemackame se na sebe, parada.

No.. a po tech 2000km co jsem na tom najel jsem si sednul zpatky na dominatora a to jsem teda necekal.. ta motorka se chova absolutne nepredvidatelne, nebrzdi, nejede, jen meni zvuk :D fouka na tom, je to uzky, kratky, vsechno jde ztuha ...
:D rek bych, ze dominatora ted budu pouzivat hodne zridka :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 17.06.17 v 09:19 10b.

Pěkná kačena přeji hodně najetých km v sedle a hlavně bez nehod a kolama dolů

Solisak
Solisak napsal 22.04.16 v 13:09 10b.

...kdo se na tom jednou projede už jinou nechce.

Bundes
Bundes napsal 26.01.16 v 10:01 10b.

peckaaa

Více komentářů



TOPlist