renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pjootr..
Vloženo 3.5.2014
Aktualizováno 19.11.2014
Zobrazeno 4 291x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V podstatě jediný možný nástupce moji předchozí Afričky Twin s kterou jsem odjel 6 sezon a v naprostý spokojenosti.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Sice skvělá, ale příliš hodná motorka.

První dojmy - První dojmy? Po první jízdě na silnici jsem byl naprosto nadšen, hlavně fungováním motorky a zátahem motoru, který je naprosto luxusní. Prostě americký úsměv v helmě po celou dobu vyjížďky. To jsem ovšem ještě nevěděl, co mě čeká v terénu. Úžasný podvozek a 115 koníku to je naprosto brutální kombinace. Nad terénem si jen tak bezproblému plave, stači trochu plynu a přední kolo ve vzduchu, stačí tuknout na zadní brzdu a zadní kolo v driftu. Prostě masakr, který mě neskutečně baví. K americkému úsměvu u mě v terénu nedochází, spíš mívám pocit, že po vyjížďce budu mít na trenclích hnědej pruh :D

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, chce krásnou svižnou motorku s kterou se dá řádně zablbnout jak v terénu tak na silnici a občas i cestovat. Samozřejmě za předpokladu, že na ní došáhne. Je totiž opravdu doost vysoká :)

Doplňky na motorce - Hafo, nechce se mi to vypisovat, takže viz. foto :) V plánu jsou laďáky, druhá sada kol.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj? - Jednak se mi vždycky hodně líbil, ale hlavně proto, že nevím o jiném stroji, co by dokázal to samé co tento. Prioritou byly výborné jizdní vlastnosti jak na silnici tak v terénu a ostatní velká endura se mi zdá, že v terénu pokulhávají. Dalším důvodem byla výška sedla. Nic vyššího, už se prostě nedělá :)

Jízda, motor? - Popravdě, trochu jsem se obával přechodu z klidného karburátoru na ucukanou stříkačku. A oprávněně. Ano, při pomalých rychlostech po městě je to ucukaný, motorka poškubává a řetěz by Vám nejraději nafackoval. To byli první dojmy. S ujetýma km jsem si postupně začal s plynem víc rozumnět
a najednou jsem pochopil, že je to o rukách. Chce to hodně citlivě na plyn, čímž se ta ucukanost výrazně omezí. Další zlepšení by měli přinést laděné výfuky.

Podvozek, ovladatelnost ? - Co napsat, prostě super. Plně nastavitelnej podvozek od WP (možná na nastavení až moc složitej :) V zimě pořeším tužší pružiny do předních vidlí.

Spolujezdec, úložný prostor? - Spolujezdec nevim, jezdim sám, přítelkyně má svojí motorku. Úložný prostor - dostatečně velký.

Spotřeba? - Jízda na kochačku do 120 km/hod - 6 až 6,5L
- Sportovnější jízda do 160 km/hod - 7 až 8L
- Kravení na silnici nebo jizda v terénu - 8 až 10L

Servis? Sette

Dá se s moto i dobře cestovat ? - Samozřejmě, že ano, jediná výtka je příliš tvrdé a velmi nepohodlné sedlo s příliš velkým sklonem směrem k nádrži. V terénu supr, na cestování nic moc, ale časem si zadnice zvykne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taz-007
Taz-007 napsal 27.10.17 v 10:08 10b.

Je to topka v cendurech, takže za 10

Solisak
Solisak napsal 29.11.14 v 12:30 10b.

Krásná!!

Driver-toys
Driver-toys napsal 10.05.14 v 09:50 10b.

Po Africe to musí být šok . Pro mě je R špička, ale jak píšeš moc vysoká a tak protože jsem spíš začátečník, byla by často v poloze, kterou máš zachycenou na druhý fotce . Přeji spoustu společně zažité srandy a vždy šťastný návrat domů . Pro špičku samosebou plnej počet bodů !

wáca
wáca napsal 07.05.14 v 22:42

pěkná mašina, myslim že nejlepší výběr po přechodu z XRV, tak ať slouží ...jen ta spotřeba na kochačku by mohla být nižší

demon0509
demon0509 napsal 07.05.14 v 20:40

máš to pěkný...

Více komentářů



TOPlist