Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 135000 |
Silné stránky
Je krásná.
Slabé stránky
Jízda v utažených zatáčkák...
Moje úpravy |
Barva , ta udělala z tuctovky výjmešný stroj. |
---|
Obecné
Moje závady | Odďelaná volnoběžka startéru. Proktuzuje 2010 Odlomená závitová tyč kardanu na výstupu z motoru před křížovým kloubem 2012 Vše je popsáno v deníku. |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | 230-300 |
---|---|
Světla | |
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Spojka | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny náhr. dílů |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Kolébkový z ocelových trubek. S kyvnou vidlicí tvářící se hardtailově :-) Rám je asi právě to, co dělá Dragstára tak atraktivním a co jej připodobňuje americkým vzorům. |