PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kreuz88
Vloženo 4.11.2010
Aktualizováno 22.11.2016
Zobrazeno 5 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.1

Hodnocení motorky
Nalezeno 28 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: celkem přiměřená
Silné stránky

Evropský stroj-kazí to jen japonská vidlice ale odpouštím jí Dvouválec do V,očekávám super podvozek-zjistím časem,spousta funkcí budíku, rozměrově větší motorka což je pro mě výhoda,dle mého názoru kvalitní zpracování-materiály-co se týče šroubů,plastů

Slabé stránky

myslím že při konstrukci celkově podcenili elektroinstalaci..vychytali to u novějšího modelu..aspoň se to říká doufám že bude fungovat...časem možná něco připíšu ale byl bych radši kdybych nemusel
Složitá konstrukce plastů masky a náfuků...sestavování je docela nadlouho

Moje úpravy

Od předchozích majitelů : zatmavené plexi, oranžový lak zadního blatníku, hranaté miniblinkry, poškozený laděný vyfuk Tenax, bílé proužky na kolech
Proběhl první antituning-montáž origo výfuku
Odstraněna plastová rychlospojka palivového vedeni
řetězová sada ČZ - sekundární převod 15/42 zubů
Odstraněn oranžový lak ze zadního blatníku
Kompletní padací protektory od Rutana

Obecné

Moje závady momentálně nestartuje..doufám že je to jen špatným akumulátorem--nebylo..prostě moje blbost-stačilo se naučit startovat :-)
"závady"
--Přes zimu vytekla kapalina z ovládání spojky- výměna těsnícího kroužku v pracovním válci spojky
--Výměna ložiska v krku řízení-původní kuličkové sem si zničil vlastní blbostí. Následně se při jízdě se neustále povolovaly matice sloupku řízení-vůle v krku-vyřešeno pojištěnim horní matice lepidlem na závity-od té doby OK
--Totálně zavzdušněná zadní brzda-pracovní válec je uchycen přímo na motoru tak kapalina dostává zabrat..proběhne výměna kapaliny, odvzdušnění a odstínění prac. válce kouskem hliníkovýho plechu

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hliníkový deltadox svařený z několika odlitků a výkovků, už z výroby leštěný a zalakovaný (předpokládám že zalakovaný..pokud ne tak mě někdo opravte)

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist