Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | dobrá |
Motor. Na šestikilo má slušnej zátah i dole. Nad 10tis. ot. je to fakt raketa. Taky je celkem pohodlná. Nejsem z ní tolik stahanej jako z 600RR. Lepší zpracování plastů a úchytů než Honda, snažší demontáž a montáž.
Brzdy - teda spíš náběh, který není nijak ostrý a páčka je ze začátku celkem měkká, ale jakmile se zakousnou, tak už brzdí celkem slušně. Kmitání řidítek na nerovnostech-určitě by to chtělo tlumič řízení. Nemá ukazatel stavu paliva. Místo digitálního otáčkoměru bych měl radši klasický. Nemá schopnost z vás udělat lepšího pilota jako to umí Honda:(
Moje úpravy |
Dal jsem tam KN filtr a po Vánocích 2010 přibyl laďák Yoshimura RS-5, který jsem hlavně kvůli homologaci vyměnil za Leo Vince. Originální plexi jsem vyměnil za vyšší a je to hodně znát. Hlavně viditelnost na budíky se zlepšila. Nastavitelné přepákování PP tuning. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Sport
Úpravy motoru | KN filtr, laďák Leo Vince. |
---|---|
Použité pneumatiky | Bridgestone BT014-ještě původní, ale brzo jsem je vyměnil za Conti Race attack street. S nima celkem spokojenost. Na supersportovní gumy dobrá výdrž a hlavně cena. Už jsem objednal další na sezonu 2010. Na okruh mám zatím připravenu jednu sadu Bridgestone BT003. 30.8.2011 - letos jsem nazul Pirelli Dragon Supercorsa a musím říct, že fungují suprově. Jsou stabilní a po zahřátí vedou jistě zvolenou stopu. Race attacky trochu klouzaly-teda přední guma, i když byla zahřátá, to Pirellky jsou v pohodě. |
Použité destičky | Bendix |
Úpravy brzd. systému | Pancéřové hadice PP Tuning. |
Úpravy podvozku | Nastavitelné přepákování PP tuning. |
Obecné
Moje závady | Zatím žádné. |
---|