renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Revolt
Vloženo 27.8.2009
Aktualizováno 29.4.2012
Zobrazeno 6 071x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná zelenkawá ninja, která se od originálu liší laďáčkem Leo Vince - krásný zvuk , miniblinkry v zrcátkách a zvýšeným plexi.

Více fotografii

Recenze

Jízda to je něco co si na ZX6tce prostě užijete! Je to supersport a podle toho se taky chová, nabídne vám plno zážitků při každé vyjížďce.

Podvozek je tvrdý a krásně drží stopu, na hrbolatém nebo děravém povrchu je to dost nepohodlné a docela vás to nakope, ale od toho aby se s ní jezdili na děravé polní cestě ninja opravdu není. Motorka zatáčku projede přesně jak chcete a ani se nehne, snese i rozumnou akceleraci v náklonu, ale s tím jsem opatrný. Je poměrně lehká, takže nic nebrání překlápění z jedné strany na druhou a sportovní jízdě na pěkné silnici se spoustou zatáček. To je taky to co si užívám nejvíc :- ). Důležité jsou určitě pneumatiky, nedoporučoval bych jezdit na něčem co není uplně OK.

Motor má dostatek síly, občas jsem i překvapen, když třeba předjíždím mimo město, jak svižně se rozjede se zařazenou 6tkou, to pak vždycky řadím další kvalt a zjistím, že už je tam ten poslední... . No, ale daleko víc si ninja libuje ve vyšších otáčkách, v 7 tisících začínáte mít pod sebou, už slušné stádo koní. Tu pravou porci výkonu dostanete v 10 tisích otáčkách a dál, to je peklo. Při akcelaraci na plný plyn, to chce hlídat přední kolo, to má tendenci se na 1čku zvedat (je to fajn, když už i 6tky jdou postavit na zadek jen plynem ). Ještě při přeřazování z 3jky na 4ku jde celkem slušně cítit, že není přední kolo moc zatížené a může vám to při přeřazení cuknout s řidítky. Nepotřebuju trhat dálniční rekordy, ale už jsem taky stihl zjistit, že 200 je tam hned. Uvidíme jestli někdy budu testovat maximálku...

Brzdy jsou stejně sportovní, jako všechny ostatní části motorky, takže vás dokážou zabrzdit dost rychle. Nikdy jsem je nějak extrémně nezatěžoval na okruhu nebo někde jinde, takže nemůžu posoudit jestli po pár kolech nějak vadnou nebo ne. Mě zatím vždy podrželi a zadní kolo se mi ani při ostřejším brzdění zadní brzdou nijak moc neroztancuje.

Řazení funguje, jak má. Chce to poctivě mačkat spojku a kvalty padají kam mají. Originální převody mi vyhovujou, není potřeba nic měnit. Při podřazovaní, zatím nebyl žádný problém, žádné seknuté zadní kolo nebo něco podobného.

Posez je sportovní a po pár stovkách km to určitě ucítíte, ale vydržet to jde. Řidič má oproti jiným supersportům a trošku víc místa a to dělá motorku trochu pohodlnější, ale cesťák to není, takže pěkně po nějaké té hodince v sedle to chce trošku protřepat zápěstí, protáhnout nohy a může se jet dál

Vše ostatní funguje jak má... Světla svítí, blinkry blikají, stěrače no ty chybí. A ten zvuk, který vydává výfuk, no to je nádhera - nejlepší hudba za jízdy na motorce, je tam laďák Leo Vince, můžu jen doporučit. To zvýšené plexi je fajn, do 160 se dá jet bez zalehávání, ale to mě nedělá zas takový problém se trochu přikrčit a přilehnout na nádrž. Zrcátka vypadají pěkně, ale musím si trochu uhýbat abych něco viděl, nicméně jsem si na ně už zvykl. No a kufr to má taky. Myslel jsem si, že je fakt malý, ale oproti tomu, co jsem viděl u ZX 6tek 2005 a víš (tam kde je výfuk pod sedlem), jsem s tím svým spokojený. Kleště, klíč, šroubovák, lékarnička, peněženka a lehce zmáčklá půllitrovka - to mi na cesty bohatě stačí.

Technické problémy zatím žádné nebyly. Jediné co je potřeba měnit je spotřební materiál, jako pneu a podobné. Spotřeba se drží mezi 6-7l/100km, umí jet ale taky za 5 - když si teda řidič odpustí větší akcelerace a vytáčení motorky.

Fotky jsou práce Kuby Angeloviče, patří mu velký dík. Pokud se chcete podívat na další jeho fotky, mrkněte na mé přátele hriste1009 a doktor varle. Doufám, že kdo si celý tenhle popis přečetl, tak se dozvěděl, co chtěl a nebo si aspoň příjemně početl. Jestli vás ještě něco zajímá, stačí napsat zpráv, rád pomůžu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FrcoCZ
FrcoCZ napsal 20.02.13 v 12:53 10b.

Navigator
Navigator napsal 21.06.12 v 15:15

Super stroj

Trix
Trix napsal 01.02.12 v 23:00

super motorka, super ročník PS...krásný fotky

Revolt
Revolt napsal 29.12.11 v 21:07

díky

DemolitionDave
DemolitionDave napsal 27.12.11 v 18:37

Krásná ninja, mám na ni nejlepší vzpomínky, přeju hodně štastných km!!

Více komentářů



TOPlist