PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sharis
Vloženo 16.9.2008
Aktualizováno 23.5.2011
Zobrazeno 85 833x
HODNOCENÍ PROFILU OD 676 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Vytoužená,vysněná,krásná a hlavně moje - Kawasaki ZX636R

Více fotografii

Recenze

Ahoj jmenuju se Lexinka a moji mamce jsem se narodila 12.9.2008 v 11:40
Kdyz jsem poradne napapana tak vazim 192kg coz je asi 3x vic nez moje mamka,
ale ja na ni budu hodna :o)
Po prijezdu domu na me cekala moje mensi sestricka Anie (ZXR400) a hned jsme
se seznamili a onami ukazal kde vsude se da jezdit :o)
Ted spolu obe spinkame v garazi a cekame az zase budu hezky a teplicko
Slibuju,ze budeme s mamkou jezdit opatrne a dam na ni pozor protoze vzdycky kdyz se
ji podivam do oci tak v nich vidim plno radsoti a stesticka a to diky me,tak snad ji
nezklamu

29.9.2008 jsme si udelali vylet do Brna a svezli jsme se na okruhu :o) moc se nam to libilo a tesime se na pristi rok az tam budeme jezdit casteji.Jen ta cesta domu byla docela zajimava,byla trochu tma,ale zvladli jsme to v poho

Sezóna 2009 : s prvním jarním sluničkem nám začala i Naše 1. společná sezóna.Opět začíná to krásné poznávání se a učení.Všechno jde tak nějak samo a zvyknout si na sebe nám trvalo pár kilometrů,nejdřív mi ukazovala,že je ještě pořád pánem ONA,ale brzy se to změnilo a drahou šelmu se povedlo zkrotit na hodnou kočičku :)
Čas utkal a tak jsem se snažila s ní trávit spoustu času,ale díky závodům jsme si dali chvíli pauzu.A pak to začlo.Okusili jsme okruhy.Několikrát v Sosnové,Mostě,Brno a tam je náš život.Okruh si vždycky užijeme na maximum a když je čas vrátit se domů anmi jedné z nás se nechce.
Moje přáníčko bylo podívat se někam za hranice.Vždycky mě lákalo někam k moři,teď už jsem svůj názor přehodnotila a k moři jednoznačne NE ! A tak jsme naplánovali krásnou cestu na Slovensko.Naprostá paráda.Cesta super a silnice na Slovensku též.Konečně jsem byla řidič,se svojí motorkou.První balení na supersporta - docela sranda :D ale povedlo se :) krásný pocit vyjet někam jinak než jen po ČR.Ještě jsme chtěli Rakousku,ale to už nevyšlo a možná i lepší bo už to pak člověku nepříjde tak jako že je někde mimo když zas jezdí tak často a já si to chci maximálně užívat a na každou delší trasu se těšit jako by to bylo poprvé :)

Měla jsem možnost letos pod ruce dostat hodně motorek.Projet je,otestovat,zhodnotit a porovnat s mojí Lexi.A s čím porovnávam ?

ZX636R vs. R6 vs. GSXR600
Začnu u mojí krásky : ZX636R 2006 (silnice,okruh)
Na první pohled
- zelená,docela veliká,mohutná nádrž,sedlo pro řidiče vypadá pohodlně a též i docela velké sedlo pro spolujezdce.Výfuk pod sedlem a přední blinkry v kapotě.
Detailnější pohled : Při prvním sednutí na ní,je opravdu vysoká 82,5 s mohutnou nádrží a těžištěm,které je posazeno vcelku vysoko.Řidítka nejsou tak schoulená k nádrži takže umožňují příjemný posaz,který neklade takovou váhu na ruce.
Menší postavy mají dobrý rozhled na budíky u vyšších je to o něco horší.
Originál štítek je taky celkem nízký takže někomu může být nepříjemný vítr kolem něj,s vyšším ( Lexi má ) je to bez problémů a stačí jen mírně zalehnout a vítr není ani cítit.
Do zrcátek je vidět v poho.
Spojka zabírá hezky od prostřed takže sladit se s ní není problém.Výhodou je že je tam antihop.dobrá věc když na to přijde.
Brzdy jsou takové zvláštní.Začátek se nic neděje,uprostřed už to začíná a na konci jsou fajn.Takže pořádně smáčknou brzdu a pak to brzdí.Určo by to chtělo pancéřky bylo by to znatelně lepší,ale v porovnání s R6 jsou luxusní.
Pokud je dobře nastavená jde do zatáček sama,pokud ne musíte se s ní prát a trochu i přemlouvat.Takže po nastavení na váhu a mojí sílu k dokonalosti chybí už jen tlumič řízení.
Ten je opravdu potřeba,protože třeba při jízdě na okruhu se při vyšších rychlostech a brzdění rozklepou řídítka a někdy i tak že člověk neví jestli motorka neopustí jezdce,moc stability nemá.
Výkon je velmi slušnej.Zabírá hezky už od nízkých otáček,je jasné že když chce jet člověk opravdu svižně musí to točit,ale jinak jede krásně a to řazení nemusí být tak časté.Zvládne pobrat hodně a než si sama řekne podřaď musí to hodně klesnou na nízké otáčky.Kolem 3 - 4tis se sebere úžasně.
Lauf pod sedlem není,ale to nej řešení.Dost to hřeje a spolujezdec musí asi trpět,ale vlastní zkušenost nemám.Na tomhle místě nesedím :D
Co ještě dodat : Snad jen to,že se jí libí jak na silnicích tak na okruhu a dokáže se vyrovnat s kdejakým soupeřem.Člověk se s ní musí trochu zžít ,poznat jí a pak je jízda dokonalá jako sama motorka.
Na cestování se také jeví jako pohodová a spotřeba se pohybuje kolem 5,5l/100km na okruhu si vezme víc tak kolem 7 - 7,5l.
Gumy z originálu vydržely hodně - BT021 - předek má 16500 a zadek 12000t.Drželi slušně a ohřáté byly taky rychle takže okruh v poho zvládali.
Vyměněno za D208.

R6 2006 (silnice)
Na první pohled
: ostré rysy,agresivní pohled,nádrž už není tak mohutná jako u ZX-R,sedlo pro řidiče možná vypadá pohodlně,ale moc není a na místě spolujezdce bych sedět nechtěla.
Detailnější pohled : Když se mi dostala tahle potvora pod ruku neváhala jsem říci ANO.I když mě Yamaha nikdy v minulosti ani současnosti nezaujala a ani mě moc nelákalo zkusit si to,změnila jsem názor.Usedám na motorku a začínám hodnotit.
Extrémně vysoká.A to mi říkali že Kawina je největší.Tady se udává výška sedla 83cm.Pro malé postavy tedy rozhodně není.Takže už teď jsem se necítila moc dobře,ale jdeme dál.
Nádrž není tak mohutná a řidítka jsou k ní schoulená tak aby umožňovala velice sportovní posaz,ale takovou tu pohodlnou polohu tu člověk nenajde.
Štítek chránící proti větru je oproti Kawině vyšší tudíž i lepší a umožňuje lepší výhled na budíky.
Spojka zabírá až před koncem,docela pohoda.
Zařadím za 1 a hned za 2.Nejdřív jsem chtěla zkusit klidnou jízdu takže dávám za 3 a najednou nic,motorka se trápí a ukazuje,že nízké otáčky nejsou pro ni to pravé ořechové,takže než hodím další rychlost trochu jí vytočím aby byla spokojená a já taky.
No jooo vždyť červené začínají až v 17500.Od 10 000 umí suprově ukázat,že na to prostě má a že tohle jí opravu svědčí.Tady je to zrychlení oproti Kawině daleko lepší.
Stabilita dobrá,ale … na řazení o stupně nahoru fajn,ale dolů teda nic moc,na to je Kawi plynulejší a hodnější.A však chybí stejná věc – tlumič řízení,hodně pomůže a tohle zvíře posadí pevně na silnici.
Při řazení dolů je dost agresivní i když jste na ní milý ona na vás moc ne.
Nastavení podvozku jsem fanoušek toho nechat si to nastavit podle sebe – váha a síla.Motorka se začne chovat úplně jinak.
Do zatáček to byla pohoda,to jsem tak nějak čekala.Žádný praní,přemlouvání ,ale pořád to chce držet v otáčkách jinak si průjezd zatáčkou neužijete.
A co brzdy ? Ze začátku jsem si říkala,jo super.Ťuknu a ono to brzdí,ale když jsem poznala víc tak jsem zjistila,že moje Kawa jen lepší.Nástup je dobrej,ale dohra taková zvláštní.Brzdí to dobře o tom žádná,ale chce to najít styl.Zakousnou se hned na začátku,uprostřed jako by to nebrzdilo a na konci zase dobrý.Takže lehce smáčknou a pak prostě domáčknout.Stejně jako u Kawiny doporučuji pancéřky.
Rozhodně jsem pro lauf,který výrobce neumístil pod sedlo.Za prví to lépe vypadá a za druhý spolujezdec netrpí a lékárnička se vám neupeče :o)) Nee lauf je určo věcí názoru a každému se líbí něco.
R6 bych dala na okruh,tam si myslím že patří,ale na silnice to žádný zázrak moc není.
Asi to i něco zbaští protože majitel tohohle zvířete mi říkal,že kontrolka se rozsvítí cca při najetých 180km (nádrž velká 17,5l) u Kawiny stejným stylem cca 220km (nádrž 18l).
Co ještě dodat k R6 ? Snad jen to,že ten koho tahle motorka nadchla a čeká od ní agresivitu a trochu jiný styl jízdy bude nadšen.Tohle mu opravdu umožní.

GSXR600 2007 ( silnice + okruh )
Na první pohled : malá,příjemná,hezky vypadající,sedlo vypadá pohodlně.Nádrž malinká,ale 17l zvládne.Blinkry v zrcátkách –slušivé.
Detailnější pohled : Opět usedám za řidítka další motorky a tentokrát je to GSXRko.Tohle jsem chtěla projet a moc jsem se na to těšila.S úsměvem přebírám klíčky a vyrážím se seznámit.
Je malinká,takže na zem dostanu oproti ostatním celkem hezky tak už první dojem získává 1.
Na budíky je vidět slušně a tak řadím za 1 a frčíme.
Spojka zabírá hezky od prostřed takže s rozjetím problém není.V nízkých otáčkách to taky není úplně ono,ale umí se s tím vypořádat.Všechno je plynulé,žádná agresivita.Prostě hodná motorka.Nastavení v základu je příjemné a na silnice bych řekla,že úplně dostačující a moc fajn.
S brzdami jsem taky spojená.Všechno jde plynule.Na začátku lehké brždění,uprostřed dostačující a při domáčknutí zabrzdí ostře a přitom nepřeletíte řidítka.
Do zatáček je to pohádka.Těžiště je nízko posazené a tak stačí jen pomyslet,kouknout a vysednout a je to tam.Zatáčka se projede sama s kolenem na zemi.
Opět lauf vedle má u mě další +.
Na okruhu jsem se s touhle princeznou vyblbla tak jako s ničím.Sedla jsem,ohřála gumy a jela,tak jako by byla moje.Prostě na plno.Na brněnským okruhu jsem si to sní opravdu užila.řekla bych je to taková univerzální motorka pro někoho kdo chce jezdit jak na silnici tak i občas zabrousit na okruh.Každopádně chyby se najdou,ale to u každé a všechno se dá vyřešit, pokud to někomu vadí.Na okruh je ze série docela měkká,určo by to chtělo přenastavit.
A závěrem k ní ? Spokojenost.Nemám moc co dodat,mile překvapila a jízdu jsem si užila na 100%.
Tak jak jsem si s Kawou užívala po pár měsících tady jsem si užívala na poprvé.

Celkové shrnutí :
GSXR – anděl.
ZX-R – živel
R 6 - ďábel
Nejlépe jsem se zžila s GSXRkem a nejhůře s R6.Pořád jsem,ale ráda za to co mám doma,za moji Kawinku a neměnila bych.
Každá má něco,každému vyhovuje něco jiného a taky se něco jiného libí.A v tom je to hezké – můžeme si vybrat !

K tomu bych ještě chtěla poděkovat kluků na půjčení motorek MirekSV a ReznikCZ.
Suzamoto za půjčení na okruhu.
A mojí Kawičce,že to spolu zvládáme a kilometry přibývají.

Sezóna 2010
po nehodě v září 2009 jsem měla přes celou zimu o zábavu postaráno. Obě jsme to odnesly docela slušně a tak jsem nejdřív musela dát dohromady sebe a pak přišla na řadu Lexi. Výsledek stojí zato :o))
Ven jsme se podívali 22.3.2010 a kilometry přibývají :o)
24.9.2010 - kilometry na tachometru stále přibývají až se mi tomu ani nechce veřit :o) k tomuto datumu najeto 13.500, ale podle předpovědi už počasí moc prát nebude tak se necháme překvapit kolik toho ještě stihneme.


7.5.2010 - Okruh Brno - opět jsme si to užili na maximum, gumy držej na výbornou jen těm brzdám se po pár kolech do brždění moc nechce :o)

7.6.2010 -Okruh Most - začínám tomuhle okruhu čím dál víc přicházet na chuť a začíná se mi čím dál víc líbit. Letos se tam podíváme ještě minimálně jednou v zaří.
(2:09)

12. - 13. 7.2010 - Slovakia ring - letos jsem se rozhodla vyrazit na okruh i někam mimo ČR a tak se taky v červenci stalo. Stálo to opravdu za to a když to vyjde letos se tam ještě vrátím. Dlouhá cílová rovinka, horizonty a široká trať - jedním slovem zážitek.
(2:51)

14. - 16.7.2010 - Pannonia ring - okruhů není nikdy dost a tak ze Slovakia přejíždíme do Maďarska užívat si další ježdění.
První dojem ? Hrůza. Technická a náročna trať, ztrácela jsem se a nemohla jsem si jí zapamatovat, po pár jízdách se všechno změnilo :o)
(2:40 moje ZX6R a 2:50 půjčené GSXR750)

A taky jsme se vypravili na krásnou dovolenou přes Rakousko až do Itálie. Běhěm 14-ti dní najeto 4000km docela slušná práce. Cestou zpátky už jsme jeli Itálie - Hořice na jeden zátah bylo to necelých 1000km a zvládly jsme to v pohodě.

Sezona 2011
Další společná sezona nám začala 24.3.2011. S úsměvem jsem vyrážela najet první letošní kilometry a s ještě větším usměvem jsem se vracela. Prostě pohodička a užívání si.
Normálně, čím dýl ji mám tím víc je krásnější.
Opět je pro letošek hodně plánu v podobě vyjížděk, dovolený a okruhů. Nechám se překvapit, jak to všechno letos vyjde.

Použíté gumy :
Bridgestone BT 014 - přední - 15 400 km zadní - 9 500 km (originál )

Dunlop D 208 - zadní - 5 900 km ( vyměněná,ale stále použitelná)

Dunlop sportmax qualifier - předek + zadek zatím 2000km (zatím testuji)

Trocha úprav :
* kryt zadního sedla v barvě
* proužky na ráfky - také v barvě
* zlaté šoubky do plexi
* zlatý proužek na plexi
* komplet nový lak - originál zelená
a pár věcí, které při nehodě utrpěli : zrcátko (origo kawa), blinkr (origo), držák stupačky (origo), pár kapot (origo) :o))
* zlaté závažíčka
* - rolny na zadní stojan - zatím černé, ale budou take zlaté
* - zlatý D.I.D. řetez s převodem 14/43

A co ještě dál ?
- chtěla bych novou radální pumpu, z originálu na okruhu brzdy dost pokulhávají.
- asi by nebyly na škodu padáky
- zbytek šoubků do kapot ve zlaté barvě
- pancéřové hadičky
Plánů je hodně tak uvidíme, co všechno bude možné zrealizovat :o)

Co bych ještě chtěla otestovat : zaujala mě Daytona 675 - je to něco trochu jiného,jsem zvědavá jak se chová 3válec,jaké má vlastnosti a jak to zvládá na silnici a na okruhu.
A pak mě jěště jako dost zajímavá přišla Ducati 848 - není to tak dlouho co jsme se o ní s kámošem bavili,že vypadá dobře a na jízdu to může být tak fajn no a on už jí má :o) myslím,že je velice spokojen tak snad se mi povede jí projet a udělat si svůj názor :o)
Doma mi určitě stát nebude to mě neláká,ale projet jí to ANO ! :o)) A právě loňskou sezonu se mi povedlo usednout za řídítka téhle 848 - překvapení a zklamání. Jsem zvyklá na jiný styl jízdy, ale každopádně jsem si to i tak užila a jsem ráda, že jsem tu možnost měla. S díky vracím a i přes to, že mě okouzlili brzdy, který oproti kawině prostě brzdí tak bych svoji zelenou krásku nevyměnila a po usednutí zpátky, jsem věděla, že tahle moje zelená je prostě to nejlepší :o))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Juraj22
Juraj22 napsal 23.01.21 v 10:50 10b.

Holka Ty jsi ďábel, ale libite se mi obě, tak hlavně opatrně

johnykyblik
johnykyblik napsal 30.07.19 v 19:20 10b.

Šikovné obě, fandím a držím palce. Hodně šťastných kiláků.

satelit74
satelit74 napsal 03.11.18 v 11:06 10b.

Honza1893
Honza1893 napsal 11.02.18 v 10:39 10b.

VSTROM1
VSTROM1 napsal 03.07.17 v 23:41 10b.

Více komentářů



TOPlist