renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Pegas
Vloženo 23.4.2014
Aktualizováno 19.6.2015
Zobrazeno 2 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Závodní plnokrevník s velkým potenciálem.

Více fotografii

První dojmy - Jsou velmi dobré. Motorka jede jako drak, dokonce srovnatelně s gsx-r 750. Zatím si na sebe budeme muset zvykat, ale myslím si, že to dlouho nepotrvá. Je to drobet změna, ale zdá se, že k lepšímu.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co chtěj jezdit okruhy.

Doplňky na motorce - KN filtr, svody a výfuk RP racing, power commander, pancéřové hadice, quickschift, přepákování, pádáky PP tuning, plexi Puig, karbonové kryty motoru, lamináty

Recenze

Zatím toho moc naježděno nemáme. Ale první dojmy jsou nad očekávání dobré. Motorka má několik doplňků a výkon je srovnatelný s gsxr-r 750. Letos jsem šel drobet do změny a pořídil jsem si čistou okruhovku. Teď doufám, že bude dost času a peněz, aby se párkrát svezl.


Co se motorky týče, je to nádhera. Velmi mě překvapil výkon, který je opravdu srovnatelný s 750. Do zatáček jde sama, i když porovnání s Daytonou o drobet méně. Myslím si, že až si na sebe zvykneme, půjde dolů stejně, přece jen rezervy tam jsou. Podvozek je perfektní, jen si drobet vyhrát s nastavením. Brzdy mají pancéřové hadice a stojí téměř na místě, ale je znát drobet větší váha motorky porovnání s Daytonou, jelikož mam drobet delší brzdnou dráhu. Jediný co mě mrzí je, že nemá tlumič řízení, ale třeba časem to doženu. Dokonalá věc je quickschift, který jsem doposud nezkusil, ale po pár km nechápu, jak jsem bez něj do teď mohl žít, i když zatím si zvykám, stává se mi, že se nohou drobet opřu o řadičku a quickschift přeruší motor. Zvykám si na obrácené řazení, ale není to až tak těžké, jak jsem si myslel. Drobet mi pomohl tréning přes zimu na fichtlu:).


Na motorce jsem zatím moc nenajezdil. Jel jsem jen zkušební jízdu a s Racetrackem jsme se podívali do Mostu na jeden den, kde jsem si na sebe nestačili, ani pořádně zvyknout. Den moc hezky nezačal, bylo mokro a nechtěl jsem riskovat, a tak jsem vynechal první tréning. Během tří tréningů jsem se dostal na čas 01:55, což není žádná sláva, ale na to, že jsem jel na motorce prvně, nebylo to špatné. Dále byl den velmi smolný, jelikož spadlo hodně jezdců, kdy kvůli pádům byly nakonec zrušeny poslední tréningy. V závodě jsem jel Open 2, kde jsem dojel 25. Žádná sláva, ale pořád na to, že jsem jel na motorce prvně, to taky není špatné. Za ten jeden den jsem se s moto vcelku z žil, ale stále jsou tam velké rezervy, které snad co nejdřív zmizí. Na Daytoně jsem byl o 5 sekund rychlejší, tak snad ten čas příště srovnám, motorka na to má, jen si zvyknout.


Další okruh plánuji až v květnu, kdy mezi tím chci dát motorku do servisu, kvůli preventivní kontrole. Přece jen na okruhu bude dostávat záhul a chci, aby vydržela co nejdéle.


Tak jsme se podívali znova do Mostu s Racetrackem na dva dny. První den jsem se pořád s motorkou dostával do tempa. Ze začátku jsem se hned dostal na 1:55, ale pak jsem měl problém celý den to překonat. Když jsem začal zrychlovat, vyskytli se technické potíže. Nejdřív se mi rozhodil antihop, ale naštěstí jej stačilo seřídit. Potom jsem začal mít problém s brzdovou páčkou, kdy se mi sama přesunovala s nejvzdálenější polohy na nejbližší. Když se to stalo poprvé, skoro jsem si rozbil hubu. Není nic lepšího před zatáčkou zjistit, že brzdu zmáčkneš až k plynu a nic se neděje, nevim jak, ale projel jsem jí. Prozatím jsem to vyřešil jinou polohou páčky, ale budu jí muset vyměnit. Jiný problém mi naštěstí nepotkal.


Dále jsem si na okruhu nechal od kluků z Dafitu nastavit podvozek, kdy změna byla tak markantní, až jsem tomu nemohl uvěřit. Nastavení je pro mě alchymie v které se nevyznám a vůbec nelituju, že mi to udělali. Konečně vše funguje jak má. Ještě jsem polemizoval s pneu, kdy ty endurance Dunlopy pořád nevím, jak foukat. Nakonec se mi osvětčilo za tepla přední na 2,3 a zadek 1.3, kdy konečně až na tak málo se zadek přestal trhat. Koncem dne jsem se dostal na 1:52, ale víc mi to nešlo.


Druhý den začal velmi dobře. Časy jsem měl pořád kolem 1:53 - 1:52, kdy se mi podařilo kvalifikovat do SSP na 17 místě. V závodě mi, ale nevyšel start, kdy jsem se propadl někam až na 30. místo. Naštěstí ještě v 1. kole, za druhou zatáčkou, jsem předjel spoustu lidí. Během 8 kol jsem se stihl dostat zase pátky na 17. místo, kdy mě mrzelo, že závod nepokračoval dál, jelikož jsem dojížděl i další. Každopádně si myslím, že to byl úspěch dojet 17. a jet na té motorce 3. den. Čas jsem zlepšil na 1:51, takže na Daytonu mi chybí sekunda, což je nic. Tenhle měsíc chci do Mostu ještě na jeden den a ten čas musím zdolat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 26.07.14 v 10:27

Jezdit a jezdit Zacal si hned na hezkejch casech Takze se priprav, ze za chvili to bude bolet aby to slo dolu. Ale o tom to je

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace napsal 01.07.14 v 20:03 10b.

adriisekk
adriisekk napsal 14.05.14 v 17:22

tu jsem vždy chtěla moooc pěkná

Joshua.VFR
Joshua.VFR napsal 24.04.14 v 07:53

Koukám že TO sekáš jak baťa cvičky, ty motorky!
Tak ať ti to na okruhu lítá a časy ať se zkracují, Kawa vypadá jako dobré okruhové náčiní
Zdravím z Prahéé a dávám za 10b.

Ozzy_
Ozzy_ napsal 23.04.14 v 18:31

Mel si prevlict daytonu na laminaty a litat Ale TO je fuk, at to frci, pokud si byl na Daytone na 50, s timhle budes za chvili taky Ja se dru uz ctvrtej rok na 52

Více komentářů



TOPlist