PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lys
Vloženo 25.7.2015
Aktualizováno 14.2.2017
Zobrazeno 1451x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Do 8.000 rpm velmi hodná, od 12.000 rpm jede. Čitelný motor, slušný podvozek, dobře ovladatelná, lehká.

Motorka koupena od FIRMA:Zdeněk Bouchner - Moto HB (Havlíčk - Motocykl jsem koupil od Moto HB zprostředkovaně přes pana Huberta Pilaře z Nymburku. Jednali jsme pouze přes telefon. Vše, na čem jsme se ústně dohodli, prodejce splnil.

První dojmy - Dělo, smál jsem se jak dítě.

Motorku bych doporučil pro - lovce hmyzu.

Doplňky na motorce - Padáky a přední pancéřové brzdové hadice od PP Tuning
Zalamovací páčky PP Tuning
Koncovka Akrapovič Carbon Race
Zadní taška Cargobag 50 litrů SW-Motech














Současný stav

Recenze

Domů jsem ji za padajícího sněhu přivezl v lednu 2015. Motorka dobře drží stopu, od 12.000 rpm fest táhne. Přední brzdu jsem vylepšil pancéřkami a je to znát. Podvozek super, omylem jsem jednou přejel příčný práh tak v kilu a ani jsem nevystoupil. Na zadním sedadle to není nic moc, spolujezdce čeká otlačený zadek z malého sedátka a pocit, že je nějak moc vysoko. Spotřebu mám obvykle něco přes 7 l/100 km, honím ji v otáčkách, k tomu je určená. Tankuju lepší benzín.

Posez je sportovní, nejvíc cítím kolena (ničená volejbalem). Měřím 180 cm, ale mám nohy jak hajzlový pavouk (od země k rozkroku skoro přesně metr), tak ty hodně pokrčené nohy brzy začínám cítit. Váha na rukou mi zas tak nevadí, jsem zvyklý z kola.

Přidám sem zkušenosti člověka, který začínal na supersportu. Předně chci říct, že ta motorka je do 8.000 rpm absolutně nezáludná a skvěle ovladatelná. Půjčil jsem ji holce s čerstvými papíry a jela jak z partesu.

Jenže! Ačkoliv mi bylo v době pořízení 35, mám 3 vš a sliboval jsem si, že budu nejdřív jezdit maximálně opatrně, lhal jsem si. Hned první jízdu (v zimě s batohem) jsem ji vyzkoušel do maximálky. Při sjezdu z dálnice na čtyřku jsem málem skončil pod autem v protisměru. Zpětně jsem si uvědomil, že už od puberty jsem lítal na kole a na lyžích jak magor a že tahle hračka to ve mně jenom podporuje. Takže doporučuju těm, kteří mě chtějí následovat: nedělejte to. Běžte radši postupnou cestou, aspoň zkusíte víc motorek.

K technice jízdy: podle mě je nejdůležitější nejprve pochopit a zvládnout práci s plynem v zatáčce. Najet tak, abych od vrcholu mohl plynule přidávat. Takže nejprve radši pomalu, abych měl prostor na přidávání. Do toho jsem se naučil rychle podřazovat s meziplynem, motor hodně ubrzdí. Pěkně vysvětleno ve filmu Twist of the wrist II. První koleno jsem dal po půl roce a 7000 km.

V červenci 2015 jsme jeli (se zadní brašnou) skoro 800 km přes celé Polsko, převážně po dálnicích, i s pauzami to bylo něco přes 8 hodin. Při každém tankování jsem se protáhl a nějak jsme to zvládli. Řidiči uhýbali, super. Zpátky to bylo horší, 2 hodiny lilo. Kapoty odvádí vzduch i vodu opravdu dobře, jel jsem v celokoži a ani jsem nebyl durch. Povedlo se mi otestovat, že nádrž má víc jak 17,4 l. Tlačení asi nebylo daleko.

1.9.2015 jsem jel navečer projet svou oblíbenou trat se zatáčkami na slušném asfaltu. Otáčel jsem se na kruháči a řidič firemního Superbu, který spoléhal na to, že nevyjedu do směru, ze kterého jsem přijel, mi najel do cesty. Sice to hned zadupl, ale ta chvilka mi stačila na instinktivní reakci: zahodit to. Motorka jela po padáku asi 3 m a zastavila ještě před autem. Zblbnutý adrenalinem jsem ji zvednul okamžitě jak pírko z asfaltu, aniž bych si situaci vyfotil. Kolem jedoucí řidiči hned vylezli z aut a ptali se mě, zda jsem v pořádku. Nikdo nenadával na blbý motorkáře. Paní z domu u kruháče mi hned nabízela vodu a ať si u ní na zahradě vyřídíme papíry. Tyto reakce mě velmi mile překvapily. Nic mi nebylo, kombinéza jen lehce odřená. Motorka měla odřenou téměř celou levou stranu, levý padák na kaši. Jinak ji vůbec nic nebylo, bylo to jen lehké položení v malé rychlosti. Viník mi na rozloučenou řekl, ať jezdím opatrně. Pravda, že od tý doby se v zatáčkách dost bojím.

Jednání s pojišťovnou Allianz bylo v pohodě, motorku jsem odvezl k Hubertovi do Nymburka na opravu. Koupili jsme na ní krásné originální nové díly, je jak nová. Při té příležitosti jsme vyměnili páčky za zalamovací PP Tuning a přidali Akrapa. Domů jsem ji vezl až 8.11.2015. 2 měsíce jsem měl po žížalkách :(





Motorka po nehodě.

Zkušenosti s doplňky:

pancéřky PP Tuning - paráda, mám rád ostré brzdy, které zabírají hned

páčky PP Tuning - páčky mám u heftu, brzdím dvěma prsty, jde to parádně i jedním. Cena je otřesná.

Koncovka Akrapovič Carbon Race - uf to je rachot. Popravdě na mě až moc. Říkám si, jestli jednou před garáží nenajdu rozsypané připíňáky. Jinak váhový rozdíl oproti původní trubce s katalyzátorem je velký. Ten ostatně na sérii nezní vůbec špatně. Většího výkonu jsem si nevšiml, i tak je ho dost. Od spodu je motor díky absenci přívěry línější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.01.17 v 15:20

ZlomenyUcho
ZlomenyUcho napsal 22.01.17 v 12:22 10b.

vaincz
vaincz napsal 24.04.16 v 09:57 10b.

Super popis motorky a kdybych někdy uvažoval nad supersportem, tak takhle nějak by měl vypadat
Jo a "Motorku bych doporučil pro - lovce hmyzu." mě dostalo, takže za mě taky 10b

Více komentářů



TOPlist