Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 250000 |
Silné stránky
motor, podvozek
Slabé stránky
jednoznačně originální brzdy, po změně brzdičů jsou jedny z nejlepších
Moje úpravy |
Racing plexi, Padáky LSL, Pancéřové hadice, Alarm na DO, přepákování ARP, páčky TITAX, brzdiče NISSIN - desky Bendix |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Servisní intervaly | |
Ceny náhr. dílů | |
Dostupnost dílů |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Úpravy motoru | nejsou potřeba |
Úpravy podvozku | stačí přenastavit dle váhy, tratě, atd. |
Úpravy brzd. systému | panc. hadičky ale je dobré brzdy prostě vyměnit (stačí brzdiče - např ze ZX6R 08-09) |
Použité pneumatiky | DUNLOP Sportmax GP211 - jasný TOP |
Úpravy řídící jednotky | není potřeba |
Použité destičky | Brembo |
Obecné
Moje závady | 0 |
---|