Vlastník | uš | |
---|---|---|
Vloženo | 7.9.2014 | |
Aktualizováno | 18.9.2019 | |
Zobrazeno | 3 727x |
-
Odškrcení 3. část
Podařilo se sehnat celkem slušný motor s vačkami 33kw.jelikož má slušné tlaky a nebude až tak zhuntovaný tak se vrátil filtrbox s originálním filtrem. Po naladění správných trysek a výměně dlouho odkládaných membrán na š
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 05.03.2021 Uskutečněno: 05.03.2021 Komentářů: 1x -
První navrčení
18.10.2015 První navrčení.Kompletně vyrobenej svazek elektroinstalce,od oka natriskované karburátory a nové kompletní výfukové potrubí.Chvilku protestovala,ale nakonec si dala říct a skoro po dvou letech opět vrčí.Zvuke
Typ: Údržba Vloženo: 18.10.2015 Uskutečněno: 18.10.2015 -
Odškrcení-2.část
Jak bylo uvedeno v minulém zápisu,občmárnul jsem tvar sacího kanálu na přírubu a nahrubo frézkou vybagroval na požadovaný přibližný tvar.Na finální zahlazení je třeba jemnějšího mechanizmu. Rozborka karburátoru neodh
Typ: Vyjížďka Vloženo: 15.11.2014 Uskutečněno: 14.11.2014 -
Odškrcení 1.část
Po koupi XSka jsem byl celkem spokojen s výkonem motoru a jeho projev na silnici se mi zdál dostačující.Náhodou jsem našel někde diskusi kde se odškrcení řešilo a někdo psal o výměně vaček což pro mne byl zákrok nesmysln
Typ: Odborný servis Vloženo: 09.11.2014 Uskutečněno: 09.11.2014 -
Projekt XS400DOHC na scrambler
Motocykl zakoupen na dlouhé zimní večery aby bylo v čom se šťourat.Koupeno v rádoby přestavbě na choper.Práce odvedená hromada leč jako celek pěknej hnusák.Tak jsem si řekl,že si XSko zaslouží hezčí vzhled. Po příjezd
Typ: Údržba Vloženo: 01.11.2014 Uskutečněno: 31.10.2014