
Triumph Jerolamo
20.03.2013
1999 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 885 cm3 |
Výkon | 51 kW (69.4 koní) |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Točivý moment | 72 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4800 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 3 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 76 mm |
Zdvih | 65 mm |
Kompresní poměr | 10 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 150 mm |
Zdvih zadního odpr. | 120 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 R 17 |
Rozměr zadní pneu | 160/60 R 17 |
Rozvor | 1580 mm |
Úhel hlavy řízení | 63 ° |
Závlek předního kola | 100 mm |
Výška sedla | 760 mm |
Pohotovostní hmotnost | 233 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Rezerva | 3 l |
Spotřeba | 5.9 l/100 km |
Zrychlení | 4.9 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 180 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Tece karbec, jehlovy ventily | 8 | 3.10.2024 14:14 | ||
Chopper & Cruiser | Ochranné prvky | 21 | 4.9.2020 18:27 | ||
Naked bike | Triumph legend tt | 4 | 27.3.2020 20:17 | ||
Americké, anglické | Uvažuji o koupi | 9 | 17.5.2013 22:39 | ||
Výběr motorky | triumph legend k posouzeni | 10 | 22.8.2010 09:42 |
Anglická klasika a láska na první pohled a posed
Vždycky se mi líbily klasický motorky
Je to kafíčko se silným motorem.
Viac ako 6 mesiacov práce , upravovaná pre výstavu "domácich prác" na najväčšom svetovom stretnutí z...
Je to poradný kus motorky jak ze 70 let na pohodové ježdění okolo komína, do práce nebo dlouhý výlet...
Úžasná motorka se zatím nejúžasnějšim motorem co jsem měl možnost vyzkoušet. A to stale po 3 letech ...
Jedním slovem Triumph. Originální klasika.
Pohodový mazel, na bezstarostnou jízdu. Ale když je třeba, dokáže už odspodu fest zabrat. Prostě Ang...
Klidná síla. Je to moje první motorka v životě (Skůtr nepočítám).
Nádherná, spolehlivá, výkonná s brutálním zvukem
Klidná síla. Je to moje první motorka v životě (Skůtr nepočítám).
Je to kafíčko se silným motorem.
Krásná zachovalá klasika s malými úpravami. Výborně ovladatelná a nízká motorka.
Úžasná motorka se zatím nejúžasnějšim motorem co jsem měl možnost vyzkoušet. A to stale po 3 letech ...
Je to poradný kus motorky jak ze 70 let na pohodové ježdění okolo komína, do práce nebo dlouhý výlet...
Anglická klasika a láska na první pohled a posed
Stylová, ovladatelná, nádherná
Parádní motorka s dostatečným výkonem a vysokým točivým momentem.
Je skvělej, láska na první pohled.
Pohodový mazel, na bezstarostnou jízdu. Ale když je třeba, dokáže už odspodu fest zabrat. Prostě Ang...
13.5.2021 Po 6000km a 2,5letech jsem se rozhodl udelat zase nejaky ten servis. Zacalo to objednanim ...
Letos se nám povedl uspořádat pouze jeden krátký výlet na motorkách. Účastníci Jiří - BMW R1100R, Va...
Tak jsem nakonec podlehl volání východu a špatných silnic. Přesedlal jsem na cenduro a legendik vyra...
No tak to by bylo, nevyužít takhle pěkné počasí. Minulá sobota, nádhera, krátká projížďka asi 100 Km...
Triumphidlu jsem dopřál lehkou posezóní očistu a je to vlastně taková labutí píseň - se slzou v oku ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Vibrace | 8.4/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.6/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.3/10 |
Těsnost tlumičů | 6.8/10 |
Tuhost rámu | 6.5/10 |
Jízda | |
Sport | 5.8/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.3/10 |
Ceny servisu | 3.3/10 |
Servisní síť | 2.8/10 |
Dostupnost dílů | 3.3/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.3/10 |
Světla | 5.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Cena a chtěl jsem motorku s anglickým původem a toho už v royal enfieldu moc nezbylo |
Triumph Bonneville T100 | Cena |
Triumph Scrambler 400 X | Na doporučení ostatních že bych čtyřstovku za rok měnil a že nová motorka se nevyplatí. |
Ducati Monster S4 | Za peníze co na motorku byli nebyla slušná na prodej, a většinou před velkým desmoservisem, jedina varianta byla Triumph, Ducati, Royal Enfield |
Triumph Adventurer | Rozhodoval jsem se mezi Legendem a Adventurem. A první v inzeratech byl Legend, tak jsem do do něj šel. |
Honda CB 750 | Přišla mi dost těžkopádná a na můj vkus s příliš sportovním posedem (ale to je samozřejmě subjektivní) |
Suzuki VS 1400 Intruder | Zvažoval jsem, že budu pokračovat na čoprovi, ale jízda mě moc neuchvátila s stav motorky taky nebyl kdo ví jaký... |
Harley Davidson XLH Sportster 1200 | Triumph je daleko kultivovanější |
Triumph Legend | |
Triumph Legend | |
Suzuki VX 800 | měřím 197cm... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CL500 | Musel bych jí do starší a nebyl zrovna k mání zajímavý kousek, navíc na Hondu byla sleva a k mání skoro hned. |
Triumph Adventurer | |
Triumph Legend | |
Triumph Legend | |
Triumph Bonneville 900 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1998 | stnd | triumph-service-manual.pdf | 19 MB | Servis Manual pro všechny Triumphy prodávané v r.99 někde sem to vygúgloval :) |