
Piaggio Beverly S 300: Bude to stačit?
26.09.2024
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2017 | 2022 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 278 cm3 | |||||||
Výkon | 16 kW (21.8 koní) | 19 kW (25.8 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7500 ot/min | 8000 ot/min | |||||
Točivý moment | 23 Nm | 20 Nm | 23 Nm | 26 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | 6500 ot/min | 5750 ot/min | 6250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | - | ||||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | OHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 75 mm | |||||||
Zdvih | 63 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | A | |||||||
Sekundární převod | Řemen | Přímý | ||||||
Typ rámu | Trubkový | |||||||
Materiál rámu | ocel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 100 mm | 104 mm | 100 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 96 mm | 96.5 mm | ||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | 300 mm | ||||||
Přední třmen | dvoupístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 16 " | |||||||
Zadní kolo | 16 " | 14 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 110/70-16 52 P | 110/70-16 | 110/70 R16 M/C 52P | 110/70-16 | ||||
Rozměr zadní pneu | 140/70-16 65 P | 140/70-16 | 140/70-14 | 140/70 R14 M/C 68P | 140/70-14 | |||
Rozvor | 1470 mm | 1535 mm | 1540 mm | |||||
Světlá výška | - | 165 mm | - | |||||
Výška sedla | 790 mm | 812 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 165 kg | 176 kg | 165 kg | 170 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | 176 kg | 185 kg | - | 185 kg | ||||
Užitečná hmotnost | 195 kg | - | ||||||
Objem nádrže | 10 l | 12.5 l | 12 l | |||||
Rezerva | 0.5 l | - | 2 l | |||||
Množství oleje | 1.3 l | - | ||||||
Spotřeba | 3 l/100 km | 3.3 l/100 km | ||||||
Zrychlení | - | 9 0-100 km/h | ||||||
Maximální rychlost | 127 km/h | - | ||||||
První cena | - | 129990 Kč | ||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 129990 Kč | - | |||||
Výměna motorového oleje | 5000 Km | - | 10000 Km | |||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | 10000 Km | |||||
Výměna převodového oleje | 20000 Km | - | 20000 Km | |||||
Výměna hnacího řemene | 10000 Km | - | 20000 Km | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km | - | 20000 Km | |||||
Výměna brzdové kapaliny | 20000 Km | - | 20000 Km | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | 10000 Km | |||||
Seřízení ventilové vůle | 20000 Km | - | 20000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Plexi | 0 | 18.9.2024 09:56 | ||
Opravy a údržba | Ložisko krku řízení- mazivo | 35 | 25.1.2023 11:07 | ||
Opravy a údržba | Piaggio - silentblok zadního kyvného ramene (motoru) | 2 | 20.1.2023 14:22 | ||
Skútry & mopedy | Drnčící plasty | 3 | 20.6.2020 20:32 | ||
Skútry & mopedy | Seřízení ventilů | 3 | 12.6.2016 12:42 | ||
Skútry & mopedy | Pohodlí na maxíku | 4 | 28.2.2016 08:26 |
Piaggio Beverly 300, starší kus z roku 2010. Původ z Itálie, stav tachometru 41500Km, podle všeho to...
Svižný skútr na velkých kolech s nízkou spotřebou z koncernu Piaggio-Vespa
Super městký skútr, perfektně vybavený, opravdu kvalitní materiály i provedení.
Skvěle vypadající, dostatečně silný skůtr, který pohodlně uveze dva i s něčím na cestu.
Fechtl tak akorát do města plného uzavírek rekonstrukce a nervozních řidičů stojících v kolonách ???...
Výborný skútr na každodenní použití.
Silný a obratný skútr s elegantním vzhledem.
Třetí skútr, první stroj na kterém šlo dělat opravdové výlety. Rok 2011.
Beverly 300 podruhé, jak ten skútr za tu dobu vyspěl a jak jej zdokonalili, klobouk dolů. Do města a...
Piaggio Beverly 300S Matt Black
Svižný skútr na velkých kolech s nízkou spotřebou z koncernu Piaggio-Vespa
Super městký skútr, perfektně vybavený, opravdu kvalitní materiály i provedení.
Beverly 300 podruhé, jak ten skútr za tu dobu vyspěl a jak jej zdokonalili, klobouk dolů. Do města a...
Třetí skútr, první stroj na kterém šlo dělat opravdové výlety. Rok 2011.
Silný a obratný skútr s elegantním vzhledem.
Piaggio Beverly 300, starší kus z roku 2010. Původ z Itálie, stav tachometru 41500Km, podle všeho to...
Výborný skútr na každodenní použití.
Piaggio Beverly 300S Matt Black
Fechtl tak akorát do města plného uzavírek rekonstrukce a nervozních řidičů stojících v kolonách ???...
Skvěle vypadající, dostatečně silný skůtr, který pohodlně uveze dva i s něčím na cestu.
Oprava proběhla už vloni. Došlo k výměna ložiska krku řízení, výměna kompletních zadních tlumičů, o...
Ke konci sezóny jsem zjistil, že se mi lehce ztrácí chladící kapalina. Myslel jsem, že to bude vodní...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Variátor | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 6.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda Forza 300 | Beverly se mi vždy líbilo a hlavně-oproti jiným skůtrům má velká kola, což je na naše nekvalitní silnice mnohem lepší.ož |
Yamaha X-max 250 | Zrovna jich v nabídce moc nebylo, zvažoval jsem starší jeden kus z roku 2006, ale když jsem zjistil že nemá vstřikování, tak jsem ho nechal plavat. |
Honda SH 300 | Byl jsem se podívat na dvou kusech a oba byly dost rezavý. Hlavně mě vadilo rezavé VIN, u jednoho kusu už nebylo ani čitelné a měl bych problémy u STK. A pod sedačkou není vůbec žádný místo. |
Piaggio Beverly 250 | Dostal mě design nové 300. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda ADV350 | Nevyhovovala mi poloha za řídítky |
Honda PCX125 | 40.000 Kč rozdíl |
Honda SH 300 | Tady šlo spíš o pocit. Honda je mi blíž i když Beverly vypadá moc pěkně. Ale v Aspritu jsem byl a nikdo si mne ani nevšimnul, že by se zeptal co potřebuju apod.. S motorkou kupuju i servis kolem a ten v Letech u Hondy byl určitě lepší. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Mašin | piaggio_beverly-300.pdf | 1.9 MB | Manuál v anglickém jazyce |
2018 | jozef143 | 1412-18.pdf | 83 KB | manual |
2012 | BOOmAn | beverly_300_ie.pdf | 46 MB |