
Moto Guzzi V7 III – třikrát stejně a přeci jinak!
04.04.2018
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
14.03.2018
07.11.2017
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 744 cm3 |
Výkon | 38 kW (51.7 koní) |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min |
Točivý moment | 60 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4900 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 80 mm |
Zdvih | 74 mm |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 100/90 18" |
Rozměr zadní pneu | 130/80 17" |
Rozvor | 1435 mm |
Výška sedla | 770 mm |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |
Objem nádrže | 22 l |
Rezerva | 4 l |
Zrychlení | 5.5 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 155 km/h |
První cena | 219900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Pohodová motorka na výlety | 29 | 12.6.2022 15:51 |
Mnoho emocí vycházejících z ryzího charakteru podélně uloženého véčka z italského Mandella del Laria...
italská kráska ve stříbrné barvě je rozhodně první dojem, první jízda překvapí ještě více než vzhled...
Mnoho emocí vycházejících z ryzího charakteru podélně uloženého véčka z italského Mandella del Laria...
italská kráska ve stříbrné barvě je rozhodně první dojem, první jízda překvapí ještě více než vzhled...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki W800 Street | Nechtěl jsem japonskej stroj a na Motosalonu 2019 byl ukázkový kus s ne úplně příjemným posezem. Ovšem nedá se upřít jisté kouzlo dvouválcového řaďáku s královskou hřídělí a poctivého zpracování. |
Royal Enfield Interceptor | Vypadá to úžasně a věřím, že i jede. Ale není z Evropy, sedačka je dost tvrdá (potopíš se do ní a už je jen „prkno“) a jde o dost drobnou motorku. Ale chvílemi na tuhle motorku myšlenky také zbloudily. |
Harley Davidson XL 883N Iron | Chtěl jsem to zkusit, ale není z Evropy a cena není nejpřátelštější. Servis mám o ulici vedle od zaměstnání, ale za srdce mi Harley prostě nechytl. |
Ducati Scrambler | Po usednutí mi to přišlo jako úzká, nejistá koza. Vysoký řídítka a hadičky od přední brzdy mi fakt nesedly. Jistě to pojede, ale nečiší z toho ta historická pohoda a umírněnost. Své kouzlo to ale má také. |
Triumph Bonneville T100 | Tak tuto byl můj úplně původní sen před mnoha lety. Krásný, šedesátkový a chromovaný. Ale cena? Ve srovnání s ostatními už o něco vyšší a dle recenzí i chybějící motorový charakter. |
Triumph Street Twin | Vážný adept, ale poněkud užší, drobnější a chybí atmosféra První kozí. Když jsem přesedával mezi V7, Street Twinem a RE Interceptorem na Motosalonu 2019, jen Guzzi sedla jak zadek na hrnec. |
Kawasaki W800 | Omezený výběr v bazarových kouscích |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Moc zajímavá motorka, zejména díky kardanu a motoru do V, ale na našem trhu téměř nesehnatelná a když už, tak přestavba a nebo za nehorázný peníz |
Peugeot Django | jednou bude! |
Yamaha XJR 1300 | celkově nízkorozpočtová motorka a motorově slabá |