Moto Guzzi V7 Rough
Redakční testy
Články
Technické údaje Moto Guzzi V7 Rough
2018
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 744 cm3
Výkon 38 kW
Výkon při otáčkách 6200 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 60 Nm
Otáčky při max toč.mom. 4900 ot/min
Uspořádání válců Vidlicový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 80 mm
Zdvih 74 mm
Kompresní poměr -
Rozvod -
Vyjímatelná baterie -
Ventilů na válec 2
Dojezd -
Příprava paliva Vstřikování
Doba rychlonabíjení -
Počet rychlostí 6
Doba nabíjení -
Sekundární převod Kloubový hřídel
Spotřeba elektro -
Typ rámu -
Kapacita akumulátoru -
Materiál rámu -
Provozní napětí -
Zdvih předního odpr. -
Nominální výkon -
Zdvih zadního odpr. -
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1435 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 18 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 100/90 18"
Rozměr zadní pneu 130/80 17"
Výška sedla 770 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost -
Pohotovostní hmotnost 213 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 22 l
Světlá výška -
Rezerva 4 l
Spotřeba -
Zrychlení 5.5 0-100 km/h
Maximální rychlost 155 km/h
První cena 219900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Skupiny
Kupující kteří dali V7 Rough přednost
NekoupiliZ důvodu
Kawasaki W800 Street Nechtěl jsem japonskej stroj a na Motosalonu 2019 byl ukázkový kus s ne úplně příjemným posezem. Ovšem nedá se upřít jisté kouzlo dvouválcového řaďáku s královskou hřídělí a poctivého zpracování.
Royal Enfield Interceptor Vypadá to úžasně a věřím, že i jede. Ale není z Evropy, sedačka je dost tvrdá (potopíš se do ní a už je jen „prkno“) a jde o dost drobnou motorku. Ale chvílemi na tuhle motorku myšlenky také zbloudily.
Harley Davidson XL 883N Iron Chtěl jsem to zkusit, ale není z Evropy a cena není nejpřátelštější. Servis mám o ulici vedle od zaměstnání, ale za srdce mi Harley prostě nechytl.
Ducati Scrambler Po usednutí mi to přišlo jako úzká, nejistá koza. Vysoký řídítka a hadičky od přední brzdy mi fakt nesedly. Jistě to pojede, ale nečiší z toho ta historická pohoda a umírněnost. Své kouzlo to ale má také.
Triumph Bonneville T100 Tak tuto byl můj úplně původní sen před mnoha lety. Krásný, šedesátkový a chromovaný. Ale cena? Ve srovnání s ostatními už o něco vyšší a dle recenzí i chybějící motorový charakter.
Triumph Street Twin Vážný adept, ale poněkud užší, drobnější a chybí atmosféra První kozí. Když jsem přesedával mezi V7, Street Twinem a RE Interceptorem na Motosalonu 2019, jen Guzzi sedla jak zadek na hrnec.
Kawasaki W800 Omezený výběr v bazarových kouscích
Kupující místo V7 Rough koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Yamaha XJR 1300 celkově nízkorozpočtová motorka a motorově slabá
Bazar pro Moto Guzzi V7 Rough (rss)

TOPlist