Moto Guzzi V7 III Carbon: opravdová motorka
26.11.2018
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
14.03.2018
07.11.2017
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 744 cm3 |
Výkon | 38 kW (51.7 koní) |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min |
Točivý moment | 60 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4900 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHV |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 80 mm |
Zdvih | 74 mm |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 93 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 100/90 18" |
Rozměr zadní pneu | 130/80 17" |
Rozvor | 1445 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.4 ° |
Závlek předního kola | 106 mm |
Výška sedla | 770 mm |
Suchá hmotnost | 189 kg |
Pohotovostní hmotnost | 209 kg |
Objem nádrže | 21 l |
Rezerva | 4 l |
Spotřeba | 5.5 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/h |
První cena | 255900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 |
Srdeční záležitost, tuhle motorku nikdy neprodám, ta se mnou zestárne...;)
Svojský žijúci dinosaurus kotorý poteší pri každom naštartovaní.
Limitovaná edice. Pouhých 1921 kusů na světě. Moje číslo je 860/1921
Limitovaná edice. Pouhých 1921 kusů na světě. Moje číslo je 860/1921
Srdeční záležitost, tuhle motorku nikdy neprodám, ta se mnou zestárne...;)
Svojský žijúci dinosaurus kotorý poteší pri každom naštartovaní.
Tak jsme doplnil Karbóna konečně obutím, které mi k němu fakt sedí...
v 5000km jsem vyměnil olej, aby se mi to srovnalo a ted už dle kluků z První kozí každých 5000km ole...
Takže přesně na můj a Honza Průchy svátek z První kozí jsem si přijel tuhle nádhernou carbonovou koz...
První servis v 1450km a vše úplně bez problémů, pivo výborný, odvoz z První kozí také super a pro mo...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Scrambler | úplně mě nevzala u srdíčka |
Moto Guzzi V9 Bobber | Nakoniec som sa rozhodol pre V7, lebo na V9 som sa nezmestil |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Twin | Neokouzlila mě tolik jako Triumph |
Triumph Street Cup | Moto kozí moc daleko a cena vysoká |