
Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší ...
08.04.2019
18.02.2022
07.04.2021
11.11.2020
12.09.2017
21.07.2017
16.08.2016
26.02.2016
26.01.2016
16.11.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1262 cm3 | |||
Výkon | 114.7 kW (156 koní) | 113.9 kW (154.9 koní) | 110.9 kW (150.8 koní) | 118 kW (160.5 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | |||
Točivý moment | 128.9 Nm | 126 Nm | 127 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | desmo | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 106 mm | |||
Zdvih | 71.5 mm | |||
Kompresní poměr | 13 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řemen | |||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | |
Materiál rámu | chrommolybden | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 110 mm | - | 110 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 240/45-ZR17 | 240/45ZR17 | ||
Rozvor | 1615 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 30 ° | |||
Závlek předního kola | 130 mm | - | 130 mm | |
Výška sedla | 755 mm | |||
Suchá hmotnost | 220 kg | 235 kg | 220 kg | 221 kg |
Pohotovostní hmotnost | 247 kg | |||
Objem nádrže | 17 l | 18 l | ||
Spotřeba | 7 l/100 km | - | 5.5 l/100 km | |
Poznámka | cena 19 400 EUR, XDiavel S = 22 390 EUR | - | ||
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km |
Ducati XDiavel Nera jako speciální edice...
Multistrada V4, Monster a další novinky ...
Ducati má nové XDiavely a rodinu Scrambl...
Podzimní Červenohorské sedlo
3x mega cruiser: Ducati XDiavel
Ducati XDiavel v úpravě Roland Sands Des...
XDiavel - Ducati Power Launch
Ducati 2016: koncept draXter a 3 upraven...
Ducati 2016 eicma
Ducati XDiavel
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | výměna baterie na Ducati XDiavel 2017 | 4 | 1.5.2020 11:46 | ||
Pojeď taky | Diavel setkání | 38 | 4.12.2017 12:19 |
Nemám slov na tento reaktor . Mám ešte 900ku monstera a vedľa xdiavelu pôsobí ako bicykel ?
Před 3 lety jsem poprvé od svých 16ti let zase sedl na motku. A rovnou na Strykera (XVS 1300 Custom)...
Perfektně ovladatelná, super motor a brzdy. Design je totální pecka.
nešlo odolat :) zcela jiný Diavel, takový hoooódně cestovní stroj.
Nemám slov na tento reaktor . Mám ešte 900ku monstera a vedľa xdiavelu pôsobí ako bicykel ?
Perfektně ovladatelná, super motor a brzdy. Design je totální pecka.
Před 3 lety jsem poprvé od svých 16ti let zase sedl na motku. A rovnou na Strykera (XVS 1300 Custom)...
nešlo odolat :) zcela jiný Diavel, takový hoooódně cestovní stroj.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.5/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10.0/10 |
Ceny servisu | 10.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.5/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson FLFB Softail Fat Boy | Váha a malý výkon |
Triumph Rocket 3 | Váha |
BMW R 1200 R | ergonomie na moji postavu (= malá :-( jinak by to asi byla těžká volba...quickshifter, ESA... |
BMW K 1300 R | EURO 4 :-( |
Suzuki M1800 IntruderR | EURO 4 :-( |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Rocket 3 | Pokukoval som po nej, ale nakoniec ani neskúsil. A vyzerá, ako keby dostala na ľavobok zásah guľometom. |
Triumph Rocket 3 | musel bych nosit i spodní prádlo Ducati |
Benelli 502c | protože je 3x dražší |
Ducati Diavel 1260 | Vzhled diavel 1260 vyhrál |
Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special custom | |
Moto Guzzi Griso 1200 8V | je jich moc a tahle je unikát :-) |
Harley Davidson VRSCF V-Rod Muscle | Veľmi malá motorka pre mňa |
Honda Super Cub C125 | neměl jsem 600k |
Yamaha V-MAX | V Max je pro mě srdcovka - prostě se mi líbí víc |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Kohlstein | srb-tsb-19-012.pdf | 4.2 MB | Svolávačka brzdové hadice 2016-2019 |
2016 | Quadriceraptor | 2016-ducati-xdiavel.pdf | 4.2 MB | Manuál v EN |
2016 | Quadriceraptor | 2016-ducati-xdiavel.pdf | 4.2 MB | Manuál v EN |