
Ducati ST4s
12.09.2005
2006 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 996 cm3 |
Výkon | 85.3 kW (116 koní) |
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min |
Točivý moment | 98 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC/desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 98 mm |
Zdvih | 66 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Materiál rámu | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 148 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 |
Rozvor | 1430 mm |
Výška sedla | 820 mm |
Suchá hmotnost | 217 kg |
Objem nádrže | 21 l |
Maximální rychlost | 249 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Ducati ST4S časování ventilů | 1 | 30.12.2018 22:32 | ||
Italské | Poškodené sedadlo | 20 | 5.5.2017 20:45 | ||
Silniční cestovní | Servisné intervaly | 3 | 9.8.2016 16:05 | ||
Italské | 61 | 20.10.2014 12:21 | |||
Silniční cestovní | Ducati nehází jiskru | 3 | 1.9.2014 20:00 | ||
Italské | Imobilizer ST4 996 jak odstranit??? | 4 | 5.3.2013 20:38 | ||
Italské | Odvzdusnění spojky ST4s | 11 | 28.7.2012 19:51 | ||
Italské | shanim ozubene kolecko motor 996 | 5 | 6.5.2011 16:28 |
Vynikající podvozek a legendární motor. Suchá spojka, drsný motor a výborný brzdy. Je to Ducati. Nic...
Po fazerovi mělo přijít něco, pohodlnějšího, sportovnějšího, mladšího a krásnějšího. Tahle italská r...
Italská variace na cestovní motocykl. :D
Ducati st4s,sice starší kousek, ale díky Pierre Terblanche je design nadčasový a motorka je pořád p...
ST4s koupená z Francie, zadní tlumič Öhlins, přední vidle TiN Showa, žádný tuning nemá, kromě Leo Vi...
Dvouválcová rarita s motorem 996 a vše ostatní co kde v ducati našli takhle různě po dílně.
Je to Italka se vším všudy co k tomu patří.Vynikající podvozek a brzdy.pěkný zátah motoru.Kompromis ...
Motorka se kterou jsem si opravdu hodně užil.
moje první motorka na které jsem se začal učit ladit
Ducati ST4 - Vesmír - Black death
Ducati st4s,sice starší kousek, ale díky Pierre Terblanche je design nadčasový a motorka je pořád p...
Je jednoducho nádherná, však je to Ducati
Krásná motorka ještě krásnějším zvukem.
Italská variace na cestovní motocykl. :D
Dvouválcová rarita s motorem 996 a vše ostatní co kde v ducati našli takhle různě po dílně.
Ducatí představa o cestování..
Vynikající podvozek a legendární motor. Suchá spojka, drsný motor a výborný brzdy. Je to Ducati. Nic...
Je to Italka se vším všudy co k tomu patří.Vynikající podvozek a brzdy.pěkný zátah motoru.Kompromis ...
Motorka se kterou jsem si opravdu hodně užil.
Ducati ST4 - Vesmír - Black death
Poslední zápis do deníku .. ST4S je prodaná mimo ČR. Nový majitel ji pořizoval do sbírky Ducati, ale...
Začátkem června velký servis - řemeny, ventilové vůle, olej, brzdovka, kontrola ložisek a hlavně vým...
V tomto týdnu řešen drobný - ale hodně pracný - problém s chlazením. Loužička pod motorkou signalizo...
Pirelli Angel ST odešly do pneumatikářského nebe - najely 9000 km (zadní - přední by snesla ještě od...
Minulý víkend jsem se pustil do předsezónní přípravy - očista, kontrola tlaku v pneumatikách, vymytí...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.5/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.8/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 8.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.8/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.5/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RST 1000 Futura | Ducati nakonec vyhrála po všech stránkách. |
Kawasaki ZX-12R Ninja | Výkon, vzhled, objem - OK. Nakonec jsem se vrátil k výběru z dvouválců. |
Suzuki TL 1000R | Vzhled a charisma OK. Proti byla horší dostupnost a problematičtější servis. |
Suzuki SV 1000S | Vzhled a technika motoru se mi líbily, určité charisma taky, zvuk dvouválce.. Nakonec rozhodl vyspělejší podvozek Ducati. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 | Vypadá moc normálně |
Honda NC750X | Stejný důvod jako VFR |
Suzuki SV 650S | |
Ducati 749 | Bylo to spíše z nouze a nedostatku pěkných 749, i když musím říct, že ST4S je super parník, není to prostě 749... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | berpavel | ducati-st4s-st4s-abs.pdf | 44 MB | Kompletní servisní manuál pro ST4 / ST4s |
2001 | lbedrich | ducati_st4s_owner-s_manual.pdf | 2.4 MB | Návod k obsluze - anglicky |
2001 | lbedrich | ducati_st4s_eu_2001_parts.pdf | 2.9 MB | Katalog dílů - anglicky, německy, italsky, francouzky, španělsky |
2001 | lbedrich | ducati_st4s_200...vice-manual.pdf | 35 MB | Servisní manuál - italsky a anglicky |