Italská variace na cestovní motocykl. :D
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RST 1000 Futura: Ducati nakonec vyhrála po všech stránkách.
První dojmy - Původní záměr, bylo pořídit druhou motorku na takové to běžné ježdění, popř. výlety v tandemu. Po pár stech kilometrech se mi ale začala víc a víc zarývat pod kůži. Dneska už pro mne není jen jako motorka, kterou vytáhnu když musím...
Doplňky na motorce - Otevřený kryt spojky TSS
Přítlačný kotouč Ducati Performance
Recenze
Volba na ST4S padla až po nátlaku mého červěně smýšlejícího kamaráda, který mi moc na výběr nedával a ani na chvíli mu za to nepřestávám být věčný.
Rozhodl jsem se najít kus co možná nejpůvodnější a to se také bezezbytku povedlo (i když otevřenou spojku jsem si odpustit nemohl a tak to bude jediná odchylka od origo stavu kterou jsem způsobil)
za což jsem předchozímu vlastníkovi neskonale vděčný, protože dokonce dodržoval i servisní závazky.
Za první sezónu jsme společně natočili asi 8000km a s každým dalším kilometrem mě baví víc. Pravděpodobně i pro to, že vlastník přede mnou dostal dobrý nápad koupit gelové sedlo z novější verze a tak o pohodlí není nouze ani po 500km v tandemu.
Podvozek všechno žehlí naprosto bezchybně a i přes to při svižnější jízdě neprotestuje.
Na brzdy, podvozek a ovladatelnost nemůžu napsat ani slovo proti. Vše funguje jak má a ani při ostřejší jízdě není nic co bych hanil.
Motor táhne od čtyř tisíc krásně plynule a bez váhání dělá co se mu řekne a ale pokud tam nemám jedničku nebo dvojku tak pod tuhle hranici neklesám, neboť se bojím, že se mi agregát rozletí na prvočinitele.
Spotřebu se mi daří držet pod pěti litry (dá se údajně i za čtyři čemuž sice věřím, ale to moje zápěstí ne), no a nahoru jde spotřeba už jen podle toho jak má člověk naspěch.
Mile překvapil prostor pod sedlem, na zbytek mám tankvak, který bych rád vyměnil za origo boční kufry, ale za tu cenu se mi do nich moc nechce.
Pro některé jedince bude drahý servis, poruchovost a podobné zaručené pravdy dál terčem posměchu a nekonečných diskuzí (na internetu, v hospodě by za blbé keci dostali na budku) všech rádoby kompetentních specalistů odborníků na všechno.
Pro mě, už je to jen důvod se pousmát a vědět své.
Větší cestovatelské ambice si nechávám na příští rok, tak se uvidí jak to zvládneme.
Pozn: Vzhledem k tomu že mou druhou motorkou je Harley-Davidson, nemusím být u hodnocení brzd a podvozku zcela objektivní... :D
Nádherná mašina