Nikdo neodpověděl, tak si odpovím sám. Třeba je někdo stejně postižený a hodí se mu to. Tyto hodnoty obsahuje servisní manuál, na dnešní dobu překvapivě obsáhlý. :
Takže sací otvírá 11° před horní úvratí a zavírá 61° za dolní úvratí. Výfukový pak otevírá 62° před dolní úvratí a zavírá 18° za horní úvratí. Je potřeba připomenout, že tyto hodnoty nastavení jsou vždy při otevření ventilu o 1 mm. Na ventilu zrušena vůle pomocí spárové měrky, na indikátoru sledován pohyb ventilu o 1 mm. Kola vačkových hřídelů stavěna zpočátku na střed oválné díry, po porovnání úhlu na stupnici a úhlu co je zapotřebí se ze středu dost posouvaly. Na stupnici až o 5°. Fabrika co jsem koukal staví standardně všechno na nulu, takže je to docela rozdíl... Pokud máte potřebné nářadí, není seřízení rozvodu žádná hrozná práce. Motory Dukatek se obecně staví jako Lego. Nechápu, za co si oficiální servis Ducati bere tak nehorázné peníze ... Mimochodem jejich "kvalitní" práce zapříčinila potkání předního válce u mé Dukny, když byla ještě u předchozího majitele. Na závěr obrázek stupnice :