
První test endur Beta RR X-Pro 2025: Freeride v srdci
05.08.2024
05.08.2024
29.08.2022
09.08.2019
17.07.2019
22.06.2017
13.06.2017
20.07.2016
06.07.2016
16.07.2015
14.10.2014
2015 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 430.9 cm3 | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 95 mm | |
Zdvih | 60.8 mm | |
Kompresní poměr | 11.92 : 1 | 12.33 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování |
Startér | Elektrický a nožní | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Kolébkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 290 mm | 295 mm |
Zdvih zadního odpr. | 290 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 260 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 140/80-18 | |
Rozvor | 1490 mm | |
Výška sedla | 940 mm | |
Výška sedla max | - | 320 mm |
Suchá hmotnost | 112.5 kg | 108.5 kg |
Objem nádrže | 8 l | 9 l |
Rezerva | - | 2.3 l |
První cena | 225000 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Regulátor dobíjení na rr390, 18 | 4 | 18.10.2023 10:34 | ||
Enduro & funbike | Rumunsko 2017 - hory na lehkém enduru | 4 | 13.1.2017 11:17 |
Nádherná hračka z níž vyvěrá obrovské množství emocí, srandy a do budoucna snad i zkušeností.....
Vynikající motorka do terénu , dobře ovladatelná, padne hned do ruky. Spíš pro zkušenější jezdce....
Po exc 300 a Xtrainer asi nejlepší lehké enduro které jezdím.
Jsem nadmíru spokojený, beta je držák.
Vynikající motorka do terénu , dobře ovladatelná, padne hned do ruky. Spíš pro zkušenější jezdce....
Jsem nadmíru spokojený, beta je držák.
Po exc 300 a Xtrainer asi nejlepší lehké enduro které jezdím.
Nádherná hračka z níž vyvěrá obrovské množství emocí, srandy a do budoucna snad i zkušeností.....
GO - motoru, výměna pístu, vaček, rozvodový řetěz, nikasil + drobnosti Repase přepákování. Nové pl...
16.04.2021 - 230 mth - výměna motorového oleje 0,75l a olejového filtru (HF631- MTZ) a oleje v p...
Poslední dobou v motorce povrzávalo, což neznačilo nic dobrého. Pustil jsem se tedy do přepákování. ...
Krásný podzimní den, já sám doma, Beta žadonila o výlet. Nebyl jsem nikde daleko, nejdál snad 3 km o...
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | vituk | beta-430-servisni-ma.pdf | 11 MB | servisní manuál motor |
2016 | vituk | beta-430-uzivatelsky.pdf | 13 MB | uživatelský manuál |
2015 | johnycp | manual-1-beta_rr4t_2.pdf | 1.6 MB | manual údržby |
2015 | vituk | sachs-fork-manual.pdf | 2.8 MB | manuál vidlice Sachs |