Kvarteto tří dvouválcových mušketýrů od Moto Guzzi: V85 TT vs. Stelvio vs. Quota vs. NTX
Text: Martin Hakl | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 2.12.2019 | Zobrazeno: 29 373x
Kapitoly článku
Technické údaje
Moto Guzzi Quota 1999 | Moto Guzzi NTX 650 1989 | Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 2016 | Moto Guzzi V85 TT 2019 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 1064 cm3 | 644 cm3 | 1151 cm3 | 853 cm3 |
Výkon | 51 kW (69.4 koní) | 36.5 kW (49.6 koní) | 76.6 kW (104.2 koní) | 59 kW (80.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min | 7050 ot/min | 7250 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 85 Nm | 49 Nm | 113 Nm | 80 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 3800 ot/min | 4000 ot/min | 5800 ot/min | 5000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHV | OHV | OHC | OHV |
Ventilů na válec | 2 | 2 | 4 | 2 |
Vrtání | 92 mm | 80 mm | 95 mm | 84 mm |
Zdvih | 80 mm | 64 mm | 81.2 mm | 77 mm |
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | 10 : 1 | 11 : 1 | 10.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Karburátor | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 | 5 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | - | 170 mm | 170 mm |
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | - | 155 mm | 170 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 296 mm | 260 mm | 320 mm | 320 mm |
Přední třmen | dvoupístkový | dvoupístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 " | 21 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 18 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 3,00-21 | 110/80-R19 | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | 4,00-18 | 150/70-R17 | 150/70R17 |
Rozvor | 1600 mm | - | 1535 mm | 1530 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | - | 27 ° | 28 ° |
Závlek předního kola | 105 mm | - | 125 mm | 128 mm |
Světlá výška | - | - | 210 mm | 210 mm |
Výška sedla | 820 mm | - | 820 mm | 830 mm |
Výška sedla max | - | - | 840 mm | - |
Suchá hmotnost | 245 kg | 170 kg | - | 208 kg |
Pohotovostní hmotnost | 265 kg | - | 272 kg | 229 kg |
Objem nádrže | 20 l | 32 l | 32 l | 23 l |
Rezerva | 4 l | - | 7 l | 5 l |
Spotřeba | 7.3 l/100 km | - | - | 4.9 l/100 km |
Zrychlení | 4.5 0-100 km/h | - | - | - |
Maximální rychlost | 188 km/h | 164 km/h | - | - |
První cena | 333000 Kč | - | - | 335900 Kč |
Poznámka | - | - | - | Dvoubarevné provedení je o 20 000 Kč dražší. Dostupné také s 35 kW pro řidičské oprávnění A2. |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.