Kvarteto tří dvouválcových mušketýrů od Moto Guzzi: V85 TT vs. Stelvio vs. Quota vs. NTX
Text: Martin Hakl | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 2.12.2019 | Zobrazeno: 29 371x
Text: Martin Hakl | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 2.12.2019 | Zobrazeno: 29 371x
Stará Quota je furt krasavice
Quota se na volnoběh klepe tedy pěkně!
Líbí se mi mezigenerační srovnávání.... ukazuje to, kam směřuje vývoj a jak se usnadňuje jezdci jízda. Je otázkou, kam až to půjde.....
, a co zůstane na jezdci kromě otáčení řídítek
Tak pod hodnocení Martina i Mildy se po vyzkoušení V85TT podepisuji, TT je super stroj, ustoupilo z hrubého charakteru Stelvia a maximálně přiblížilo Guzzi širším masám, věřím, že bude na silnicích hodně vidět a pomůže MG ekonomický. Ale charakter a cestovní pohodlí obzvláště ve dvou Stelvia úplně nenahradí.
Taky jsem dal na radu kamaráda
, nakazil bráchu
, teď jsme ztraceni! Mandello na věky
"Závěrem bych chtěl napsat, aby se lidé značky Moto Guzzi nebáli."
No,trocha by sa mali. Guzziny sú návykové ...
Tento typ srovnavacich testu napric ctvrt stoletim je vzdycky fajn. Ukaze ten obrovsky rozdil, ktery nema sanci vyniknout, pokud se cerstva novinka porovnava obvykle jen s lonskym modelem.
Měl jsem Quotu, jezdím Stelvio. Obě jsou to krásné a málo potkávané motorky. S V85 ale tahle exkluzivita skončí, bude jich jezdit mnohem víc. Je totiž lehčí a ovladatelnější na místě... koupím si jí na důchod...
Každopádně teď měnit nechci a nebudu, Stelivo za mne je nej.
skvely clanok
a Stelvio je krasny stroj
Jak tak čtu, tak jsem sehnal v pravý čas. Jinak článek se mi líbí. Mám rád porovnávačky
Ale škoda, že nemají nic ve velkým cenduru a cesťáku jako Norge atd., ale V85 se bude prodávat určitě lip, než by byla o sto litrů dražší dvanáctka.
Ten chybějící nástupce NTX je fakt škoda. Docela jsem o NTX uvažoval ale není jich zrovna moc a když se náhodou objeví tak jsou to už hodně starý motorky a stav tomu většinou odpovídá.