4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys 1000 vs. GSX-S1000GT vs. Tracer 9 GT
Text: Vláďa Novotný , Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Jarda Ducháček , Honza Zajíček , Jan Rameš | Zveřejněno: 28.6.2022 | Zobrazeno: 57 685x
Kapitoly článku
Technické údaje
Honda NT1100 2023 | Kawasaki Versys 1000 2023 | Suzuki GSX-S1000GT 2023 | Yamaha Tracer 9 / 900 2023 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 1084 cm3 | 1043 cm3 | 999 cm3 | 889 cm3 |
Výkon | 75 kW (102 koní) | 88.2 kW (120 koní) | 112 kW (152.3 koní) | 87.5 kW (119 koní) |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 9000 ot/min | 11000 ot/min | 10000 ot/min |
Točivý moment | 104 Nm | 102 Nm | 106 Nm | 93 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 7500 ot/min | 9250 ot/min | 7000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 4 | 4 | 3 |
Rozvod | OHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 92 mm | 77 mm | 73.4 mm | 78 mm |
Zdvih | 81.5 mm | 56 mm | 59 mm | 62.1 mm |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 10.3 : 1 | 12.2 : 1 | 11.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | lehká slitina | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 150 mm | 150 mm | 120 mm | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | 152 mm | 130 mm | 137 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | 310 mm | 310 mm | 298 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | 180/55ZR17M/C (73W) | 190/50ZR17 | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1535 mm | 1520 mm | 1460 mm | 1500 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | 27 ° | 25 ° | 25 ° |
Závlek předního kola | 108 mm | 106 mm | 100 mm | 108 mm |
Světlá výška | 175 mm | 150 mm | 140 mm | 135 mm |
Výška sedla | 820 mm | 840 mm | 810 mm | 810 mm |
Výška sedla max | - | - | - | 825 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | 253 kg | 226 kg | 220 kg |
Užitečná hmotnost | 194 kg | 220 kg | 194 kg | 196 kg |
Objem nádrže | 20.4 l | 21 l | 19 l | 18.7 l |
Množství oleje | 4.8 l | - | - | 3.5 l |
Spotřeba | 5 l/100 km | - | 5.3 l/100 km | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | 200 km/h | 225 km/h | 240 km/h | 218 km/h |
První cena | 349900 Kč | 309900 Kč | - | 309990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | 329900 Kč | - |
Poznámka | verze s automatem DCT: 248 kg, olejová náplň 5,2 l, cena 374 900 Kč | - | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.