yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Beryano (51) napsal 13.04.2023 v 07:32+4

Díky za test kluci. S kamarádem jsme řešili, přesně stejný problém, co vybrat za motorku na cestování s batůžkama. Kámoš šel cestou přes NC 750 a skončil u NT 1100 DCT a absolutní spokojenost. Já šel přes Versys 650 a Versys 1000 až k Versys 1000 SE. Stejně jako já kamaráda nepřesvědčím o tom, že Versys je úžasná motorka, tak já si nikdy nebudu myslet, že dvouválec v automatu je ta nejlepší volba.

Co se týče Versyse, musím říct že rozdíl mezi 1000/1000SE je ohromný. SE je uplně jiná motorka, ten el. podvozek je úžasnej. Jsou to takový dvě motorky v jedné, když jedu z baťůžkem a mám ho v komfortním módu, je to pohodlnej cesťák a když jedu sám, tak si ho dám do sportu a motorka ztvrdne zhrubne a z přesní se a je s ní zábava. Při mé výšce 189cm je pro mě rozměrově ideální.

Vyzkoušel jsem osobně všechny. Honda výborná, ale nevyhovoval mi motor. Vytáčet čtyřválec do vysokých otáček je prostě opojné?. Na Traceru jsem se cítil přerostlej a na tříválec si prostě nezvyknu, stačí že ho mám v autě. GSX moc sportovní a málo pohodová.

Jinak všechno jsou to výborné motorky a málo kdo si dnes uvědomuje, jak se máme, že se můžeme hádat. která z takhle výborných motorek, je lepší.

Bandissimo (11) napsal 10.04.2023 v 07:56+1

Hezký a komplexní test. Jen bych dodal, že Suzuki nabízí vyšší a jinak tvarované touringové plexi, které funguje velmi dobře ( týdenní výlet do ??) a cestuje se na ní výborně. A co se týče topcase, tak Kappa a Givi nabízí držák, který perfektně funguje i s orig. bočními kufry.

starej-Lupo (-2) napsal 09.04.2023 v 00:24

Kluci, fajn test, díky za něj
Některý z vás v testu koukám používají tmavý plexi. Je to asi fajn při slunečným dnu, ale bacha na to. Nemá to většinou totiž homolagaci (např. RPHA 11 určitě- Vláďa Novotný) a pak při nehodě pojišťovny odmítají plnit... Zaměřuje se na to i PČR...

Frankie (851) napsal 08.04.2023 v 20:06+2

Musím vás pochválit, že jste se s tím opravdu dali záležet.
Moc pěkný test !

BFG (16) napsal 08.04.2023 v 11:04

Priznam se, ze jsem od tohoto testu cekal to hlavni, srovnani suzuki a kawasaki, tedy gt a sx l ale nekonalo se. Take jsem cekal, ze konecne probehne test se spolujezdci a jako pokazde - ani slovo, test jen solo jezdci. Za me je tento pseudotest, podle me spis predstaveni, tentokrat uplne o nicem.

Georg72 (0) napsal 08.04.2023 v 10:33

Mám GSXS od loňska, najeto 6tis. a myslím, že jsem zvolil dobře. Už jsem s ní byl i na okruhu a to je pecka . Jedině co je fakt, že na cestování to chce dokoupit vyšší plexi. Jinak držák na topcase už Givi vyrábí, takže tři kufry už mám taky .

Georg72 (0) napsal 08.04.2023 v 10:33

M

vitik (150) napsal 07.04.2023 v 18:01+1

Jako pěkný test, ale nenahlodal moje přesvědčení, že moje příští motorka má cestování bude NT1100. Jel jsem krom ní teda jen na Traceru.

Enduromagor (13) napsal 07.04.2023 v 12:19

Je jedna věc kterou na Suzuki nemůžu vystát
Ten origo boční stojánek je hnusnější a levnější než na čínským mopedu za 20tis....
Jinak K5 je poklad motor

K167 (2084) napsal 07.04.2023 v 11:30

Moc pěkný test. V diskusích se tu objevovaly prosby o hodnocení z pohledu spolujezdce a je to tu! Jarda sice nemá takové tělesné proporce jako Georgiana z mototestů "Kokkina Fegaria" na Krétě:

ale díky za to.

Sir_CHerokee (136) napsal 07.04.2023 v 10:28

Díky za skvělý srovnávací test. Takové mám nejradši a vyniknou rozdíly. Osobně bych vybral z této nabídky asi Hondu, jen u této značky obvykle není možnost si stroje vyzkoušet.

Codo (458) napsal 07.04.2023 v 08:59+1

Moc pěknej test! Moc! Musela to bejt makačka, ale výsledek je top

soccer (548) napsal 07.04.2023 v 08:07+3

Versys

Skrunch (1604) napsal 07.04.2023 v 07:56+1

Kterou by si člověk vybral? Cestovat se dá na všem . Jsem sportovně laděný, takže se mi líbí Suzuki a oželím Topcase. Má všecko, co bych na motorce rád měl. Jsem rád, že to Suzuki více sportovně řeší. Užitý agregát K5 je potřeba otevřít, ať je vidět co umí
Je tedy možnost řekněme výběru mezi testovanými.
Ovšem s přibývajícími roky těžko říct, co záda dovolí..? Jako pohodlný cestovní stroj na dálky i pro spolujezdce bych volil NT.

Pozn.: Je zajímavé, že VFR800 r.v. 1998 měla stejnou hmotnost 238kg. Avšak tehdy VFR měla ozubená kola na rozvodech (nezničitelná) se 100 koňmi.

Miklasek (34) napsal 07.04.2023 v 07:47+1

Za mňa to dizajnovo vyhráva Kawa, ale vybral by som si Hondu. Motor má dostatok sily, výborný zvuk, pohodlný posed, výbornú ochranu proti vetru, Android Auto (takže neriešim navigáciu) a možnosť DCT

zahadnytajemny (53) napsal 07.04.2023 v 07:31

Pánové děkuji moc za další výborný test Jen jedno malé technické doplnění, upřesnění. To náklonové ABS má i Versys, nejen Tracer.

Karlos31 (125) napsal 07.04.2023 v 02:55

Parádní test, za mě Sůza, Hondu až budu dědek s chromou nohou (DCT)

MartinXL650V (282) napsal 06.04.2023 v 21:12+1

Pěkný test vč. parádního porovnání i z pohledu spolujezdce a koukám že fotíme na stejných místech

rousini (185) napsal 06.04.2023 v 20:29-1+1

Hmm, motorka...cestovní (kompromis).
Musí být pohodlná na přejezdy, to co tě vzrušuje kolem komína tě může srát 3. den v sedle v kuse. Ale pak někam dojedeš a chceš si tam zajezdit a potřebuješ tu komínovku...
Špatné asi nebudou, ale já bych si nevybral, protože.
NT - hnusný exteriér, a bojím se, že to bude nuda
Versys - na moji postavu 75kg hrozný autobus
GT - je mi nejblíž, ale ta pozice asi nebude na velké cestování
Tracer - spíš komínovka

Jinak jsem shlédl video a i početl. Absolutně nerozumím narážce v předešlém příspěvku na Filipovo ježdění a už vůbec ne vyjadřování. Trochu soudnosti a taktu by nezaškodilo. Test byl povedenej, řekl bych jeden z nejlepších ne-li vůbec.

puffybodie (417) napsal 06.04.2023 v 19:54-1

To je strasne moc hezke, ze to ma konektivitu pres matlal-obrazovku, ale opet chybi naprosto zasadni informace. Jak dlouho zarucuje vyrobce aktualizace SW a kolik takovy ukon stoji po zaruce?

Aby to nebylo jak Citroen, kdy auto z roku 2021 ma SW z roku 2019, aktualizace pro CR nikde a nove telefony s Androidem uz nejde zrcadleni navigace

JakeFMX (148) napsal 06.04.2023 v 19:52

Rozhodně Yamaha Tracer GT

asimov1978 (0) napsal 06.04.2023 v 19:38

Před rokem jsem vybíral právě z těchto testovaných, jen kromě Kawasaki jsem tam měl Multistradu 950. Nějak mi vadí zelený mozky, zelení politici a zelená kapota... Nakonec to u mě vyhrál Tracer. Hlavně díky motoru a pocitu z velmi lehkého stroje.

Havl (0) napsal 06.04.2023 v 19:24

Vyzkoušel a vloni pořídil Suzuki gt+ nosič topcase,kufr s opěrku pro ženu a fakt nelituji, po Hondicich výborná volba a jak píšou fakt jede za mě super?

Robertak (179) napsal 06.04.2023 v 19:18+4

vybiral jsem, vybíral a skoncil u Tracera.. a nelituju.. ani ta pristrojovka mi nevadi, stejne neni cas na ni koukat.. CP3 motor je fakt navykova zalezitost.. mel jsem litorvej dvouvalec i ctyrvalec se 150 kobylama, ale CP3 je proste darebak, chulligan, hysterka - vsechno je to pravda.. a taky je velice nebezpecnej pro ridicskej prukaz..

PeťanBé (16) napsal 06.04.2023 v 19:09+3

Ani jedna motorka se mi nelíbí, ale kdybych si musel vybrat, tak Tracera s CP3, protože na něm to cestování bude nejzábavnější. Kdo nikdy nejezdil CP3 a jezdil jen řadový čtyřválce, tak to stejně nepochopí.
V současnosti je pro mě nejhezčí sport-tourer V100 Mandello, tomu tyhle obludy vzhledem nesahají ani po ventilky.

SuperSic58 (1447) napsal 06.04.2023 v 18:58+1

Video v HD nepřehratelný, fotka, 5 vteřin načítá, fotka, 5 vteřin načítá a takhle dál. Přitom na youtube mi jede fullHD plynule, takže wifina krmí dobře. Jinak z těchto bych sáh po Tracerovi, ani vteřinu bych neváhal, bo tříhrnekpyčo

nevo7 (118) napsal 06.04.2023 v 17:35

Versys, to je jasná voľba na pohodlie. Ale časom by som asi nadával na tú váhu. Tracer je kompaktnejší, krásnie znie ten motor a je s ním zábava aj po zhodení kufrov a len 100km výjazde po práci. GSX je nízka, ale ľúbi sa mi prístrojovka a tá behajúca červená digi ručička /lepšie ako pohyblivý pásik otáčok/.

Bola aj Honda NT v teste? To som si nevšimol :).

JardaBar (227) napsal 06.04.2023 v 17:28-1+2

Bože ta Honda je škaredá . Mě nejvíc oslovuje Suzuki GSX-S1000GT, je to krásná motorka s parádním motorem. Ale i Kawasaki by byla na cestování prima.
Hezké srovnání!

TryznitelDemonu (3) napsal 06.04.2023 v 15:20-1+2

Zadnou, protoze jedno vim jiste - zadna moje budouci motorka nebude mit retez. Jedine remen, maximalne jsem ochoten tolerovat kardan.
A klidne me uminusujte...na to ja kaslu.

Ukrutor (13) napsal 06.04.2023 v 13:57+1

Jedna z těhle čtyř bude moje další motorka. Srdcem Suzuki, rozumem Honda, tak to mám já.......

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist