2022 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 999 cm3 | |
Výkon | 112 kW | |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | |
Točivý moment | 106 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 9250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 4 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 73.4 mm | |
Zdvih | 59 mm | |
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/50ZR17 | |
Rozvor | 1460 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25 ° | |
Závlek předního kola | 100 mm | |
Světlá výška | 140 mm | |
Výška sedla | 810 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | |
Užitečná hmotnost | 190 kg | 194 kg |
Objem nádrže | 19 l | |
Spotřeba | 5.3 l/100 km | |
Maximální rychlost | 249 km/h | 240 km/h |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 329900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Vyhřívané gripy | 15 | 7.3.2023 10:14 | ||
Silniční cestovní | Navigace | 3 | 16.8.2022 19:55 |
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Sedlnice, BandissimoPohodlný, rychlý cesťák s famózním motorem a podvozkem
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Praha 2-Vinohrady, BombistaSportovní cesťák s vytříbeným motorem, který jsem měl v hledáčku již po uvedení na trh. Nějak jsem t...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Praha, WigmakerKonečně opět Grand Turismo s úchvatným čtyřválcem, zvukem a krásným future designem. Pro mě asi nejl...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Chrastava, Kaja-SVDlouhé rozhodování a dlouhé čekání. Vyplatilo se.
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Paskov, miliSkvělý motor k5,za mě pěkný vzhled,pohodlný cesťák(aspoń za mně jelikož jsem přesedlal ze sportu....
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Štětí, Hayapetrkrásný design, velmi dobré parametry, líbivá barva, požadované příslušenství a hlavně rozumná - do n...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Lenešice, allekSuper- motorka pro cestování. Dobrá spotřeba a jízda OK. Pěkná na pohled a sv. modrá barva OK.
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Uherský Brod, ALFA70Rychlý cesťák s výborným motorem a dobrým podvozkem.
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Ostrava - Petřkovice, Hubi68vcelku štíhlá, rychlá, silná, pohodlná,
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Blansko, tur0033Sedačka zatím není nejpohodlnější na delší trasy, ale jako jízda je návyková. Docela časté zastávky ...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Paskov, miliSkvělý motor k5,za mě pěkný vzhled,pohodlný cesťák(aspoń za mně jelikož jsem přesedlal ze sportu....
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Ostrava - Petřkovice, Hubi68vcelku štíhlá, rychlá, silná, pohodlná,
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Bílovec, maternusVýkonný pohodlný cesťák, který má sportovní šmrc.
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Uherský Brod, ALFA70Rychlý cesťák s výborným motorem a dobrým podvozkem.
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Blansko, tur0033Sedačka zatím není nejpohodlnější na delší trasy, ale jako jízda je návyková. Docela časté zastávky ...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2023)
Dvůr Králové nad Labem, MichalDKSportovně cestovni motorka příjemná uhlazená nezáludná
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Praha, WigmakerKonečně opět Grand Turismo s úchvatným čtyřválcem, zvukem a krásným future designem. Pro mě asi nejl...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Praha 2-Vinohrady, BombistaSportovní cesťák s vytříbeným motorem, který jsem měl v hledáčku již po uvedení na trh. Nějak jsem t...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Štětí, Hayapetrkrásný design, velmi dobré parametry, líbivá barva, požadované příslušenství a hlavně rozumná - do n...
-
Suzuki GSX-S1000GT (2022)
Lenešice, allekSuper- motorka pro cestování. Dobrá spotřeba a jízda OK. Pěkná na pohled a sv. modrá barva OK.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.5/10 |
Světla | 9.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Byl jsem z ní velice nadšen,ale prostě nejede |
KTM 1290 Super Duke GT | Nemám na novou a starší pro kterou jsem jel ,jsem nechal naštěstí zkontrolovat (cebie)a byla bouraná škoda 250tis.Tak jsem se rozhodl že chci jistotu nového stroje. |
Ducati SuperSport | cena |
Kawasaki Ninja 1000SX | široká nádrž |
Kawasaki Versys 1000 | Už moc vysoký posez, měl jsem pocit že sedím na enduru, a ne na sportovním cesťáku. |
Kawasaki Ninja 1000SX | Suzuki mi prostě líp seděla projevem i vzhledem. |
Kawasaki Ninja 1000SX | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Svezl jsem se na gsx-s gt |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Po malém stromku by to byl očekávaný krok, ale po zkušební jízdě nakonec ne. |
BMW R 1200 GS | Je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec. |
Kawasaki Versys 1000 | I když čtyřválec, tak je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec. |
Kawasaki Z 1000 SX | Menší kufry o 16L, menší TFT s horší konektivitou, nižší výkon, obtížná montáž příslušenství na řídítka a vyšší pořizovací cena |
Yamaha Tracer 9 / 900 | prostě se mi nelíbila |
Honda NT1100 | těžká, moc velká, zvláštní design |
Yamaha MT-10 | Velmi vysoká spotřeba paliva, v této době docela nevýhoda. A celkem mě odradila kvalita zpracování a ty desítky vybouchlých motorů. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Tohle byl největší favorit, hlavně kvůli motoru, ale ta přední maska, to je prostě hnus :( Není to sexy motorka. |
Moto Guzzi V100 Mandello | Největší překvapení, hodně dobrá, ta by mi klidně mohla říkat pane. Jiná, ale také skvělá mašina. |
Kawasaki Ninja 1000SX | Kawa mě nakonec víc sedla, jízně i vzhledově |
BMW R 1250 R | plán B bolo štvorvalcové GT ale Suzuki v tom čase mi vedelo ponúknuť iba záväzné objednanie mašiny bez skúšobnej jazdy |
Suzuki GSX 1250 FA | Prosteoc nové, prostě moc drahé |
Kawasaki Ninja 1000SX | vizuálně není tak hezká. Srdce u Kawy no. |
BMW R 1250 RS | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Když jsem vlezl do brněnského Cartecu, tak jsem si připadal neviditelně a na nesmělý dotaz, zda by šla objednat, jsem dostal odpověď: Obchodník tu teď není, stavte se později. Nějak mě ten přístup odradil. Suzankám se omlouvám, snad jindy. |
Kawasaki Ninja 1000SX | Príliš vzdialený predajca, Kawa lepsie skusenosti. |