Suzuki GSX-S1000GT
Informace k modelu
Sportovní cesťák GT hodně vychází z modelu S1000F, ale není to jen facelift nebo nová verze. Model GT je hodně posunutý do nového designu a nových technologií, přichází s novou ergonomií i zaměřením na cestování ve dvou. Odvážně oživuje grand-turismo segment, který ostatní téměř vyklidili.
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Suzuki GSX-S1000GT
2022 2023
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 999 cm3
Výkon 112 kW
Výkon při otáčkách 11000 ot/min
Točivý moment 106 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9250 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 4
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 73.4 mm
Zdvih 59 mm
Kompresní poměr 12.2 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý páteřový
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. 120 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 190/50ZR17
Rozvor 1460 mm
Úhel hlavy řízení 25 °
Závlek předního kola 100 mm
Světlá výška 140 mm
Výška sedla 810 mm
Pohotovostní hmotnost 226 kg
Užitečná hmotnost 190 kg 194 kg
Objem nádrže 19 l
Spotřeba 5.3 l/100 km
Maximální rychlost 249 km/h 240 km/h
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 329900 Kč
Videa Suzuki GSX-S1000GT
Témata ve fóru o Suzuki GSX-S1000GT
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Vyhřívané gripy 15 7.3.2023 10:14
Silniční cestovní Navigace 3 16.8.2022 19:55
Skupiny
Průměrné hodnocení od 4 uživatelů
Motor
Spojka
9.5/10
Průběh výkonu
9.5/10
Vibrace
7.0/10
Převodovka
9.0/10
Mechanická hlučnost
9.0/10
Zvuk
8.5/10
Spolehlivost
10.0/10
Brzdy
7.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
9.5/10
Jízda
Sport
9.0/10
Město
8.5/10
Cestování
8.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.5/10
Ceny servisu
6.0/10
Servisní síť
6.5/10
Dostupnost dílů
8.0/10
Nabídka doplňků
8.0/10
Servisní intervaly
8.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Pohodlí spolujezdce
6.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
9.7/10
Ochrana jezdce cestování
7.0/10
Ochrana spolujezdce
7.5/10
Světla
9.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.24
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.17 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali GSX-S1000GT přednost
NekoupiliZ důvodu
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Byl jsem z ní velice nadšen,ale prostě nejede
KTM 1290 Super Duke GT Nemám na novou a starší pro kterou jsem jel ,jsem nechal naštěstí zkontrolovat (cebie)a byla bouraná škoda 250tis.Tak jsem se rozhodl že chci jistotu nového stroje.
Ducati SuperSport cena
Kawasaki Ninja 1000SX široká nádrž
Kawasaki Versys 1000 Už moc vysoký posez, měl jsem pocit že sedím na enduru, a ne na sportovním cesťáku.
Kawasaki Ninja 1000SX Suzuki mi prostě líp seděla projevem i vzhledem.
Kawasaki Ninja 1000SX
Yamaha Tracer 9 / 900 Svezl jsem se na gsx-s gt
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Po malém stromku by to byl očekávaný krok, ale po zkušební jízdě nakonec ne.
BMW R 1200 GS Je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec.
Kawasaki Versys 1000 I když čtyřválec, tak je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec.
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Je to spíš cestovní enduro a hlavně jsem po letech strávených na endurech chtěl cestovní čtyřválec.
Kawasaki Z 1000 SX Menší kufry o 16L, menší TFT s horší konektivitou, nižší výkon, obtížná montáž příslušenství na řídítka a vyšší pořizovací cena
Yamaha Tracer 9 / 900 prostě se mi nelíbila
Honda NT1100 těžká, moc velká, zvláštní design
Yamaha MT-10 Velmi vysoká spotřeba paliva, v této době docela nevýhoda. A celkem mě odradila kvalita zpracování a ty desítky vybouchlých motorů.
Kupující místo GSX-S1000GT koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Aprilia Tuono V4 1100/RR Tohle byl největší favorit, hlavně kvůli motoru, ale ta přední maska, to je prostě hnus :( Není to sexy motorka.
Moto Guzzi V100 Mandello Největší překvapení, hodně dobrá, ta by mi klidně mohla říkat pane. Jiná, ale také skvělá mašina.
Kawasaki Ninja 1000SX Kawa mě nakonec víc sedla, jízně i vzhledově
BMW R 1250 R plán B bolo štvorvalcové GT ale Suzuki v tom čase mi vedelo ponúknuť iba záväzné objednanie mašiny bez skúšobnej jazdy
Suzuki GSX 1250 FA Prosteoc nové, prostě moc drahé
Kawasaki Ninja 1000SX vizuálně není tak hezká. Srdce u Kawy no.
BMW R 1250 RS
Yamaha Tracer 9 / 900 Když jsem vlezl do brněnského Cartecu, tak jsem si připadal neviditelně a na nesmělý dotaz, zda by šla objednat, jsem dostal odpověď: Obchodník tu teď není, stavte se později. Nějak mě ten přístup odradil. Suzankám se omlouvám, snad jindy.
Kawasaki Ninja 1000SX Príliš vzdialený predajca, Kawa lepsie skusenosti.
Bazar pro Suzuki GSX-S1000GT (rss)

TOPlist