Král je mrtev, ať žije král? Aprilia Tuono V4 1100 Factory vs. Ducati Streetfighter V4 S vs. KTM 1290 Super Duke R
Text: Tomas Mysliveček , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický , Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 28.7.2020 | Zobrazeno: 29 672x
Kapitoly článku
Technické údaje
KTM 1290 Super Duke R 2020 | Ducati Streetfighter V4 S 2020 | Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020 | |
---|---|---|---|
Objem | 1301 cm3 | 1103 cm3 | 1077 cm3 |
Výkon | 132 kW (179.5 koní) | 153 kW (208.1 koní) | 129 kW (175.4 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 12750 ot/min | 11000 ot/min |
Točivý moment | 140 Nm | 123 Nm | 121 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | 11500 ot/min | 9000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 4 | 4 |
Rozvod | DOHC | desmo | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 108 mm | 81 mm | 81 mm |
Zdvih | 71 mm | 53.5 mm | 52.3 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | 14 : 1 | 13.6 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový | - | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | chrommolybden | lehká slitina | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | 120 mm | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 330 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70 |
Rozměr zadní pneu | 200/55ZR17 | 200/60 ZR17 | 200/55 |
Rozvor | 1497 mm | 1488 mm | 1450 mm |
Úhel hlavy řízení | 25.2 ° | 24.5 ° | 24.7 ° |
Závlek předního kola | 106 mm | 100 mm | 99.7 mm |
Světlá výška | 160 mm | - | - |
Výška sedla | 835 mm | 845 mm | 825 mm |
Suchá hmotnost | 189 kg | 178 kg | 185 kg |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg | 205 kg | 209 kg |
Užitečná hmotnost | - | 425 kg | - |
Objem nádrže | 16 l | 16 l | 18.5 l |
Rezerva | 3.5 l | - | 4 l |
Množství oleje | - | - | 4 l |
Spotřeba | - | 8 l/100 km | - |
Maximální rychlost | - | - | 275 km/h |
První cena | 473900 Kč | 612000 Kč | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 612000 Kč | 419900 Kč |
Poznámka | - | Dovozce uvádí cenu v eurech: 22 590 € Základní verze bez semiaktivního podvozku: 19 490 € | - |
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - |
Výměna olejového filtru | - | 12000 Km | - |
Výměna převodového oleje | - | 12000 Km | - |
Výměna hnacího řemene | - | 24000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 24000 Km | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.