Šestiválec pokračuje. BMW inovovalo modely K 1600
Text: Jan Rameš | Foto: BMW | Video: BMW | Zveřejněno: 28.10.2021 | Zobrazeno: 11 773x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW K 1600 Grand America 2022 | BMW K 1600 B 2022 | BMW K 1600 GT 2022 | BMW K 1600 GTL 2022 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 1649 cm3 | 1649 cm3 | 1649 cm3 | 1649 cm3 |
Výkon | 118 kW | 118 kW | 118 kW | 118 kW |
Výkon při otáčkách | 6750 ot/min | 6750 ot/min | 6750 ot/min | 6750 ot/min |
Točivý moment | 180 Nm | 180 Nm | 180 Nm | 180 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | 5250 ot/min | 5250 ot/min | 5250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 6 | 6 | 6 | 6 |
Rozvod | DOHC | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 72 mm | 72 mm | 72 mm | 72 mm |
Zdvih | 67.5 mm | 67.5 mm | 67.5 mm | 67.5 mm |
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | 12.2 : 1 | 12.2 : 1 | 12.2 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina | lehká slitina | lehká slitina | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 115 mm | 115 mm | 115 mm | 115 mm |
Zdvih zadního odpr. | 125 mm | 125 mm | 135 mm | 135 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55ZR17 | 190/55ZR17 | 190/55ZR17 | 190/55ZR17 |
Rozvor | 1618 mm | 1618 mm | 1618 mm | 1618 mm |
Úhel hlavy řízení | 27.8 ° | 27.8 ° | 27.8 ° | 27.8 ° |
Závlek předního kola | 106.4 mm | 106.4 mm | 106.4 mm | 106.4 mm |
Výška sedla | 750 mm | 750 mm | 810 mm | 750 mm |
Pohotovostní hmotnost | 370 kg | 344 kg | 343 kg | 358 kg |
Užitečná hmotnost | 190 kg | 216 kg | 197 kg | 202 kg |
Objem nádrže | 26.5 l | 26.5 l | 26.5 l | 26.5 l |
Spotřeba | 5.9 l/100 km | 5.9 l/100 km | 5.9 l/100 km | 5.9 l/100 km |
Zrychlení | 3.6 0-100 km/h | 3.6 0-100 km/h | 3.6 0-100 km/h | 3.6 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 162 km/h | 200 km/h | - | - |
První cena | - | - | 669650 Kč | 720100 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 760039 Kč | 670550 Kč | - | - |
Poznámka | - | - | - | Splňuje normu euro 5 |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Autor článku obdržel prémii 20 Kč od 4 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
medved3 přispěl 5 Kč
Mark09 přispěl 5 Kč
Zdenek54 přispěl 5 Kč
ZM1200 přispěl 5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz