
BMW K 1600 GTL: Gran Turismo Luxury
21.08.2017
02.03.2022
28.10.2021
30.06.2020
11.07.2018
07.07.2017
01.02.2017
20.12.2016
04.10.2016
07.01.2016
16.09.2015
07.07.2015
02.01.2015
07.07.2014
01.12.2013
17.07.2013
11.07.2013
13.01.2012
04.11.2011
26.04.2011
26.02.2011
16.02.2011
05.10.2010
08.07.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1649 cm3 | ||||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 6750 ot/min | |||||
Točivý moment | 175 Nm | 180 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | 5520 ot/min | 5250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 6 | ||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 72 mm | ||||||
Zdvih | 67.5 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 125 mm | - | 115 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | 135 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | 120/70-17 | 120/70ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55-ZR17 | 190/55-17 | 190/55ZR17 | |||
Rozvor | 1618 mm | 1680 mm | 1618 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 62.2 ° | 27.8 ° | |||||
Závlek předního kola | 106.4 mm | 108.4 mm | - | 108.4 mm | - | 106.4 mm | |
Výška sedla | - | 810 mm | |||||
Suchá hmotnost | 319 kg | 295 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 540 kg | 319 kg | 334 kg | 343 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 197 kg | |||||
Objem nádrže | 19 l | 24 l | 26.5 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | - | ||||
Spotřeba | - | 4.5 l/100 km | 5.5 l/100 km | 5.7 l/100 km | 5.9 l/100 km | ||
Zrychlení | - | 3.6 0-100 km/h | |||||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | 201 km/h | - | |||
První cena | - | 569700 Kč | - | 669650 Kč | |||
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 30000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km | - |
Od Jarda(2022)
Od MitchBricka(2012)
Od MitchBricka(2012)
Novinky BMW pro rok 2022 naživo: Sci-fi ...
Alpy + Pyreneje - červenec 2021 - 4K
BMW K 1600 GT a GTL pro rok 2022
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Vyjížďka na Slovensko
BMW Motorrad Days 2017: GaPa již po sedm...
Mobily v motorkách: Bosch mySPIN
Kawasaki z1000 - vyjížďky 2016
Intermot BMW: 2 x nové R NineT, vylepšen...
Wheelie s BMW K 1600 GT
https://www.youtube.com/watch?v=3z4wUcEK...
Horní Bečva
milovice - kulmbach - miovice
kulmbach pivovar pátek
kulmbach sobota policejní vyjížďka
kulmbach neděle policejní vyjížďka
motocykl rally v roce 2014 kulmbach
kulmbach slavnostní večer 26. 4. 2014 vi...
prvá garance PO ujetí 800 KM
voňavečka
BMW K1600GT
Honda GL 1800 Goldwing vs BMW K1600GT
remus HexaCone BMW K 1600 GT Sound
BMW K 1600 GT / GTL AC Schnitzer stealth...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Navigace BMW Navigator 4,5,6 | 8 | 15.3.2022 19:25 | ||
Silniční cestovní | Servisní intervaly | 18 | 28.12.2021 15:47 | ||
Poradna | olej | 7 | 20.12.2021 20:53 | ||
Poradna | Kúpa K 1600 GT 2012 | 0 | 12.8.2021 09:04 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600 GT-radio+pravy kastlik | 8 | 26.1.2021 12:48 | ||
Tipy | plexi pro GT | 0 | 3.11.2020 16:05 | ||
Přestavby | Sajdkáry, sajdy a vše kolem nich | 54 | 25.9.2020 19:28 | ||
Silniční cestovní | Tempomat | 14 | 27.7.2020 12:14 | ||
Německé, rakouské | Bmw k1600 co může způsobit utavení brzd | 21 | 16.7.2020 19:07 | ||
Opravy a údržba | 2012 nehazi jiskru | 1 | 12.7.2020 22:11 | ||
Silniční cestovní | "Klong" | 20 | 17.6.2020 17:53 | ||
Silniční cestovní | jaký olej v kardanu a kolik | 6 | 14.2.2020 10:33 | ||
Hledám, potřebuji | Čeština do moto BMW | 4 | 21.1.2020 18:20 | ||
Poradna | Vibracie pri podradeni | 8 | 26.10.2019 18:10 | ||
Poradna | Pohodlí spoliujezdce na GT | 2 | 8.7.2019 18:06 | ||
Silniční cestovní | Rukojeť plynu | 4 | 27.6.2019 13:25 | ||
Technika | Prehrievanie motorky pri jazde v kolone alebo v hustej premávke | 14 | 12.6.2019 09:32 | ||
Silniční cestovní | Nezpevněné cesty, šotolina | 21 | 24.5.2019 08:34 | ||
Silniční cestovní | BMW K1600GT - regulátor napětí | 9 | 22.5.2019 15:36 | ||
Německé, rakouské | Chyba motoru | 8 | 26.4.2019 18:48 |
„Žebřík je vysoko, ale já šplhám“ Tak tohle je hláška z jedné oblíbené komedie a mám pocit, že jsem ...
Tento cesťák má absolutně vše, co jsem si pro dálkové cestování mohl jen přát. Koupit jakoukoliv jin...
Klame tělem, žádný neohrabaný mastodont to není!
Polykačka kilometrová,maximálně pohodlná
je to Nemka, stojí za každý cent, ktorý stála a nebolo ich akurát málo, po 4 rokoch na Burgmane 650 ...
Rodinný autobus s atomovým reaktorem uvnitř:-)
BMW K1600GT - veľmi pohodlnný cesťák
Koupená nedávno. Skoro měsíc jsem čekal díky nefungujícímu registru na značku. Najeto zatím pouze ně...
Trochu vlastně náhoda, ale díky za ni!
Láska na první pohled a po nastartování(překrásný zvuk) to bylo okamžitě jasné,že bude moje.
Super pohodlný cesťák, se spoustou sportovní energie.
Super stroj velmi pohodlný a silný stroj.Perfektni na cestování.
Motorka, která splňuje všechna má očekávání pro delší cestování.
Brutálna motorka super motor ešte lepší podvozok ;)
Tak jsem se dočkal, myslím, že je to tady už X zmiňované a proto se zatím nebudu dál rozepisovat. Z...
Parádní silniční krasavec, který má skvělé jízdní vlastnosti, parádně se ovládá a je stvořený pro ce...
moto na cestovanie ale aj na športovejšiu jazdu
„Žebřík je vysoko, ale já šplhám“ Tak tohle je hláška z jedné oblíbené komedie a mám pocit, že jsem ...
konečně vysněná kára je doma K 1600 GT
Autobus na dvou kolech,vše podstatné bylo již napsáno...
Ano, nic z toho tam nebylo a ani být nemuselo, ale proč ne? Průběžně tuto inspiraci pro ostatní budu...
Tak, letí to ... Poježděníčko super,bez poruchy na cestách. spousta motovýletů na Slovensko,Rakous...
A je to tu znovu. Po roční přestávce jsem se se svou drahou polovičkou znovu vydal do kopců krásných...
Jak je v názvu uvedeno je to tak. Bez nehody.Servis jen běžný. Výlety IT,A,SK něco málo u nás a vě...
Origo plexi mi na mém GT moc nevyhovovalo, hlavně kvůli hluku turbulencí a horšímu komfortu pro spol...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.6/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 9.6/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.6/10 |
Tuhost rámu | 9.7/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 8.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.7/10 |
Světla | 9.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | 1600 je lepší |
BMW R 1250 GS Adventure | Káčko je hezčí a raději zůstanu na asfaltu |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | lebo mi ju vyfúkli spod nosa |
BMW R 1200 RT | Chtěl jsem LC, ale jediná super nabídka mi utekla před nosem. |
Triumph Trophy 1200 | Psal jsem si se spokojenými majiteli a i když jsem viděl na jiných fórech časté problémy s tímto typem motoru (Tiger 1200), tak jsem ji málem koupil. Rozhodla neodolatelná nabídka. |
BMW R 1200 GS Adventure | |
BMW K 1600 GTL | |
BMW K 1600 Grand America | |
BMW K 1600 GTL | GT je více sportovnější |
BMW K 1600 GTL | Nebylo to snadné rozhodování. Naštěstí mi to ulehčila nabídka GT od známého |
Honda GL1800 GoldWing | sportovnější BMW vyhrála |
Kawasaki GTR 1400 | Víc jsem si rozuměl s německým autobusem |
Kawasaki GTR 1400 | Po vyzkoušení jednoznačně vyhrálo BMW i když jsem musel rozbít asi deset prasátek a to i dětem. |
BMW K 1600 GTL | nižší sedlo a tím více pokrčené nohy a hlavně řidítka blíže k tělu a proto nenatažené ruce,GT má více sportovní posez |
BMW R 1200 GS | |
BMW R 1200 GS | |
BMW K 1600 GTL | lebo ju nemali na sklade :-) a nemal som toľko peňazí |
BMW R 1200 GS | Protože to prostě vedle K1600 nejede. |
Yamaha FJR 1300 AS | Protože už jsem ji měl a chtěl jsem něco nového s hi-tech. |
BMW K 1600 GTL | je moc konzervativní GTčko je sportovec o) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS Adventure | Na sotoline nic moc :) |
BMW R 1200 RT | Moc těžká a bál jsem se servisu. |
BMW R 1200 RT | vyšší cena |
Harley Davidson FLTRXS Road Glide Special | Určitě skvělá motorka, HD předčí výkonem, pohodlím, propracovanějším infotainmentem, dokonce jedno Kačko (K 1200GT) už jsem kdysi měl, ale muselo jít z domu, protože jsem moc tahal za plyn. :-D Proč ne? Rozhodl dostupnost a kvalita servisu. |
BMW R 1200 GS Adventure | Ještě jsem nedospěl jen na silnice, pořád mám rád výlet mimo silnici. |
BMW R 1200 RT | Lepsi financni nabidka a moto skladem |
BMW R 1200 RT | Kdo má opičku, musí mít na banány, z toho jsem měl obavu |
BMW R 1200 GS | Nemá ty správné koule :) |
KTM 1290 Super Duke GT | Tato je více na sportovní ježdění |
BMW K 1300 GT | Byl za stejné peníze ale o 100tis najeto víc |
BMW K 1600 GTL | lepší výbava |
Kawasaki GTR 1400 | Supr jen ta cena ! |
BMW R 1200 GS Adventure | Moc plastů... |
Kawasaki GTR 1400 | Nebyl nový a vznikly trochu pochybnosti o původním stavu při dovozu. |
BMW K 1600 GTL | Je to přece jen více sportovní model a po skvělých zkušenostech s LT byla volba jasná. |
Triumph Trophy 1200 | Vtedy som este tejto motorke nerozumel. Teraz by som do toho uz mozno aj isiel. |
BMW K 1300 GT | Cenová nedostupnost... |
BMW R 1200 RT | |
Yamaha FJR 1300 | Vaha, komfort spolujazdca, cena, design |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | blackdays | bmw_nav_vi_om_cs.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator VI |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | belstaff_2014_de.pdf | 12 MB | Belstaff |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2014 | Havel_EU | manual-k-navigaci-bm.pdf | 4.3 MB | Český manuál k navigaci BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | bmw_k1600gt_katalog_my2013.pdf | 4.5 MB | BMW K 1600 GT KATALOG MY 2013 |
2013 | Mark09 | bmw_motorrad_navigat.pdf | 3.8 MB | BMW Motorrad Navigator V |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2013 | Mark09 | bmw_x_0998_rm_0113_s.pdf | 366 KB | BMW Systemhelm 6 EVO |
2012 | Mark09 | bmw_systemhelm6_test.pdf | 7.9 MB | BMW K 1600 GT BMW SYSTEMHELM 6 TEST |
2012 | Mark09 | pricelist_k1600gt.pdf | 342 KB | BMW K 1600 GT PRICELIST |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audiosyste.pdf | 179 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_audio_full.pdf | 603 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM FULL CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k1600_pairing.pdf | 486 KB | BMW K 1600 GT AUDIO SYSTEM PAIRING CZ |
2012 | Mark09 | wilbers_wesa-imagebr.pdf | 2.2 MB | Wilbers WESA Fahrwerk |
2011 | Mark09 | pricelist_k1600gt.pdf | 643 KB | BMW K 1600 GT PRICELIST |
2011 | Mark09 | bmw_k1600gt_katalog.pdf | 3.3 MB | BMW K 1600 GT KATALOG |
2011 | Mark09 | bmw_navigator_4_handbuch_de.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GT BMW NAVIGATOR IV |
2011 | Mark09 | bmw_flyer_communicationsystems.pdf | 1.9 MB | BMW K 1600 GT COMMUNIKATION SYSTEM |
2011 | Mark09 | 68955_200.pdf | 783 KB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM Test |
2011 | Mark09 | bmw_kommunikati...tem_einbau-.pdf | 80 KB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU |
2011 | Mark09 | mv_roadtec-20z8-20interact.pdf | 66 KB | BMW K 1600 GT Metzeler Roadtec Z8 Interact |
2011 | baks | bmw-radio.pdf | 193 KB | Rádio, zkrácený popis |
2011 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2011 | Mark09 | bmw_einbauanleitung_.pdf | 1.7 MB | BMW K 1600 GT KOMMUNIKATIONS SYSTEM EINBAU DE |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_communi.pdf | 8.7 MB | BMW KOMMUNIKATION SYSTEM Manuals |
2011 | bobr | k1600-service-manual.pdf | 51 MB | Servisní manuál BMW 1600 GT |
2010 | Mark09 | k_0601_rm_1210_k1600gt_77_1auf.pdf | 2.0 MB | BMW K 1600 GT Návod k obsluze CZ |
2010 | Mark09 | 911_bmw_4_10_maketa.pdf | 7.8 MB | BMW K 1600 GT BMW Revue Test |