globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 19:14 | Nahoru | #4021
Já to přepáčko měl zkrácený asi o 5 mm a bylo to akorát.Měl jsem to přesně okopírovaný od Míry-Horner. 10 mm už je nesmysl,...to zvedneš o strašně moc,...nehledě na to, že se přitvrdí páka a budou trpět ložiska v přepákování.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 19:25 | Nahoru | #4022

Matess727x píše: Já to přepáčko měl zkrácený asi o 5 mm a bylo to akorát.Měl jsem to přesně okopírovaný od Míry-Horner. 10 mm už je nesmysl,...to zvedneš o strašně moc,...nehledě na to, že se přitvrdí páka a budou trpět ložiska v přepákování.


Na normálním Céčku bude těch 5 mm OK, ale on tam bude dávat centrál z eRka a ten je o dva cm kratší. Proto to musí zkrátit o víc, aby se dostal na původní výšku.
Ono i když se dostane na původní výšku, tak eRko má vzadu zdvih o 15 mm delší než C a ještě nebude na dorazu a bude škrtat o blatník.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 19:35 | Nahoru | #4023
Janek> Asi to nechám až podle toho tlumiče ale těch 20mm se mi zdá taky trošku moc, myslím, že těch 15mm bude akorát. MadPaul mi psal, že udělal rozteč těch děr 92mm a má to prý až moc vysoko při svých 188 cm a myslím, že mu bude i trošku trpět ložisko, jak tady později píše Mates. Ono se to takhle od oka špatně odhaduje, takže není třeba se omlouvat a něco dementovat

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 19:40 | Nahoru | #4024
Janek> Přesně tak, potřebuju dohnat ty 2cm + ještě bych to chtěl kousek výš, protože mám ten podběh už pěkně vorvanej z toho měkkýho origo centrálu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:04 | Nahoru | #4025
Matess727x> nevíš kolik stojí ty nástavce na zvednutí řidítek, Myslím že si je kupoval...

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:16 | Nahoru | #4026

Epidem píše: Matess727x> nevíš kolik stojí ty nástavce na zvednutí řidítek, Myslím že si je kupoval...


Já kupoval nový tady na bazaru za 300,-. Nejsou značkový, ale účel plní. Spíš teď ještě uvažuju o průměru 28 mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:24 | Nahoru | #4027

Janek píše: Na normálním Céčku bude těch 5 mm OK, ale on tam bude dávat centrál z eRka a ten je o dva cm kratší. Proto to musí zkrátit o víc, aby se dostal na původní výšku.
Ono i když se dostane na původní výšku, tak eRko má vzadu zdvih o 15 mm delší než C a ještě nebude na dorazu a bude škrtat o blatník.


....co vím, tak někdo-te´d už nevím kdo, když dával R-kovej centrál na C, tak dělal nástavec toho centrálu.To by možná bylo lepší ne?

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:26 | Nahoru | #4028

Epidem píše: Matess727x> nevíš kolik stojí ty nástavce na zvednutí řidítek, Myslím že si je kupoval...


...čoveče,...pokud si vzpomínám tak stály 450,-

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:29 | Nahoru | #4029
Stačí trochu pohledat na netu a najdeš co potřebuješ.Klemy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:37 | Nahoru | #4030

Matess727x píše: ....co vím, tak někdo-te´d už nevím kdo, když dával R-kovej centrál na C, tak dělal nástavec toho centrálu.To by možná bylo lepší ne?


Asi by to bylo víc pracný, ale zas pokud ty zkrácený táhla mají nějaký velký vliv na funkci/opotřebení přepákování, bylo by to takový řemeslnější řešení.
Na druhou stranu psal MadPaul, že ty táhla po montáži eRkovýho tlumiče na C zkrátil o 32 mm a funguje to.

Naposledy editováno 20.05.2011 20:47:58

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #4031
Janek> Funguje to v poho .Trochu jsem musel laborovat s nastavením,ale je to fakt luxus proti tomu origo. .

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 22:20 | Nahoru | #4032
Janek: Tak pokud to má MadPaul vyzkoušený a fungije to, tak není co řešit.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

21.5.2011 v 11:25 | Nahoru | #4033
Jo jo je to laborace. Já zkracoval 10 mm. Ale řikám centrál KX. Jinak chce to až přijde hodit na stojan sundat origo táhla a změřit si rozteč na potřebnou vejšku. A bude po starostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.5.2011 v 08:25 | Nahoru | #4034

pitrs5 píše: kadeloid> Já budu radši dvakrát měřit , než pak hrabat... No, ty máš to eRko asi ještě vyšší, co?

Náhodou nevíš, kolik mm jsou od sebe zářezy na jehle u eRkovýho karbce?



ERko je vyšší. Podle manuálu má 950mm a Céčko 885, takže asi tak Ty zářezy nevim přesně, ale bude to něco kolem 1mm. Karbec naštěstí zrovna venku nemám, tak to ani nezměřím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 07:05 | Nahoru | #4035
kadeloid> Uz sem tam u tebe v profilu v tom manualu smejdil , stejne dik .
Zkusim tu jehlu zvedat po 0.5mm podlozkach a uvidim, tu bohatost sem dal na 3 otacky a rek bych, ze se to trosku zlepsilo, mel sem tam 2a3/4 a sem tam si to strelilo a ted nic , a taky se mi zda, ze zmizelo takovy to mirny cukani ve strednich otackach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 09:55 | Nahoru | #4036
pitrs5> Až zvedneš tu jehlu, měl by jít motor v nižších a středních ot. ještě líp.

copyright by Kadeloid

Naposledy editováno 23.05.2011 09:57:22

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 10:22 | Nahoru | #4037
Janek> Já na to copyright nemám Já to ukradnul z nějakejch stránek

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 14:32 | Nahoru | #4038
AHOJ LIDI,MÁM PROBLÉM OHLEDNĚ KRYTŮ PŘEDNÍCH VIDLIC.
TROCHU JSEM PADNUL ;) A ZLOMIL PÁČKU SPOJKY,A KRYT PŘEDNÍHO LEVÝHO TLUMIČE.

KDE KUPUJETE TYHLE VĚCI?NEBO KDYŽ BY NĚKDO MĚL TAK BYCH KOUPIL.
DÍKY PETR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 15:15 | Nahoru | #4039

simiczek píše: AHOJ LIDI,MÁM PROBLÉM OHLEDNĚ KRYTŮ PŘEDNÍCH VIDLIC.
TROCHU JSEM PADNUL ;) A ZLOMIL PÁČKU SPOJKY,A KRYT PŘEDNÍHO LEVÝHO TLUMIČE.

KDE KUPUJETE TYHLE VĚCI?NEBO KDYŽ BY NĚKDO MĚL TAK BYCH KOUPIL.
DÍKY PETR


Napiš se do pořadníku . Taky bych koupil origo levý kryt na vidli. Jinka asi Partsdepot nebo zastoupení Kawasaki, popř. ebay.de. Jinak se to řeší, že koupíš neco od Ufo a napasuješ.
Páčku spojky koupiš za cca 150,-

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 16:37 | Nahoru | #4040
simitzek: Já tam měl "napasovaný" z nějaké krosové Kawasaki,...ale nevím z jaké přesně.Koupil jsem je náhodně někde v nějakém motokšeftě s tím, že je tam nějak dám,....a celkem se povedlo.Fungovaly skvěle.













Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 18:50 | Nahoru | #4041

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.5.2011 v 21:26 | Nahoru | #4042
Janek> Mrkni na zprávy do pm

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.5.2011 v 09:46 | Nahoru | #4043
PÁČKA KOUPENA IHNED,ASPOŇ TO JEZDÍ.
LEVÝ KRYT DOLADĚN ALE VE SPODU TROCHU MATROŠE CHYBÍ :)
CENA V KAWASAKI JE ZA JEDEN 756KČ,ZA DRUHÝ 680KČ.
NADĚLIM SI JE K VÁNOCUM :)
NA TO ŽE TO BYLA TLAMA V 60TI TAK TO DOPADLO DOBŘE.
JEN JSOU ASI JĚŠTĚ PŘIHNUTÝ ŘÍDÍTKA,NEBO MOJE ZEDŘENÁ RUKA SI TO MYSLÍ :)

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.5.2011 v 14:17 | Nahoru | #4044
simiczek> Myslim, že by ti tam pasoval kryt z KX. Ale nevim přesně rok. Řekl bych tak 93. Až půjdu k bráchovi ten má kx 95. Tak to tam omrknu. Jinak vidle z 93 je stejná jako na klx akorát klx nemá štelovatelný a kx jo

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.5.2011 v 22:13 | Nahoru | #4045
Tak mě kontaktoval nový šťastný majitel KLX 650C přímo z Plzně. Jak jinak, než že má problém, ale jinak je ta Kawa držák . Psal, že mu zlobí volnoběh a že už vyzkoušel tři různý karburátory a je to pořád stejný. Poprosil mě, jestli bych mu nepůjčil CDI, protože si myslel, že to jeho je špatný. Tak jsem k němu dnes vyrazil. CDI jsme vyzkoušeli a závada nezmizela. Co to dělá. Když nastartuje studený motor na sytič, vše je OK. Za chvíli sytič zatáhne a motor pěkně běží na volnoběh (jen jsou docela slyšet rozvody). Za chvíli, řekl bych do minuty, najednou otáčky klenou a motor chcípne. Po nastartování se musí motor držet v otáčkách plynem, než se ohřeje. Potom, když pustí plyn, je tam cca 1500 ot. a najednou z ničeho nic si začne sama přidávat na cca 2500 - 3000 ot. Občas to samo spadne zpět na volnoběh a zase si přidá nebo motor pomalu zdechne. Ohřátý motor potom docela blbě startuje. Bez plynu je cítit, že má snahu, ale bez přidání nečapne.
Šroubek bohatosti má údajně na 3,5 ot.(má ladák, docela utažený), ale nepřipadá mi, že je směs bohatá. Povídal, že závada je stejná, ať dá jakýkoliv z těch tří karburátorů. Mě to ale připadá, jakoby si to někde přisávalo falešný vzduch. Jen mě zaráží to, že ot. kolísají 1500 - 3000.
Nemohlo by to dělat třeba to střižený pero na altíku? Za jízdy jsem moto nezkoušel, protože to má odstrojený, ale říkal, že když je motor pod plynem, je to OK, jen ten volnoběh. Jehla a membrána je OK, svíčku má novou NGK, ale ta, si myslím, to dělat nebude.
Doufám, že z vás vypadne nějaký moudro .
Jsem se docela těšil, že tu budu mít nějakýho hard offrouďáka, ale je po úrazu ruky a jezdí spíš polňačky. No uvidíme. Jen aby tu nebyla brzy jedna KLX na díly .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 07:05 | Nahoru | #4046
Janek> To pero by to dělat mohlo. Ať na to určitě koukne. Když sem to měl střihlí já, tak to taky kolísalo v otáčkách zhruba 1500-3000 (nemám otáčkoměr tak nevim přesně) a je to tim, že od 3000 se mění předstih a tam je docela dost znát, kdy to pálí. (myslim, že se mění od 3000. V manuálu je to napsaný) V podstatě to dělalo to co popisuješ. Na sytič chytlo a šlo, když sem ho stáhnul, tak to chvíli běžělo dobře, ale pak to prostě spadlo a chcíplo. Muselo se to držet v točkách aby to nechcíplo. Jediný, co mi to dělalo navíc, bylo střílení. Střílelo to docela dost. Ale teď, když to čtu znova, tak nevim jestli by to bylo tim. Taky mě docela zaráží to kolísání. Přeci jen mě to spíš kleslo na volnoběh a když sem trošku přidal, tak to vyletělo. Škoda, že už nejezdim do Plzně. By sme dali hlavy dohromady. Jinak to pero se věčinou střihnej nej tehdy, když se sundá ten rotor, vrátí zpátky a málo se to dotáhne. Chce to dotahovat dost.

Když to tak shrnu, tak karburátor se může vyřadi, CDI taky a svíčku taky. Pak tam už je jen to pero, příruba na karbec, vůle ventilů, poloha vaček, komprese.

Jo a teď mě ještě napadlo, že docela dost dělá i hladina v karburátoru. To by se ale přeci jen se třema karbecema alespoň jednou eliminovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 09:28 | Nahoru | #4047
kadeloid> Díky , posílám to dál. Ten kluk je z toho už docela hotový. Říkal, že se v tom hrabe už 14 dnů a pořád nic. Pomáhá mu s tím ještě nějaký kamarád, který tomu asi rozumí. S tou závadou to už koupil a skopčák mu řekl, že je to karburátorem. Taky mu k tomu dal jeden náhradní s akcelerační pumpičkou, asi ten, co má Fhert. Ten třetí karbec mu půjčil ten jeho kamarád. Kawa je docela pěkná, najeto něco přes 35000 km?, přivezl si ji z D za 1000 euro a bude ji přihlašovat. Vypadá, že je terénem nepolíbená. Jak ji má odstrojenou, tak nikde žádná špína nebo bláto. Jen ty rozvody se mi zdají víc hlučný. Já to mám taky jako šicí stroj , ale jemu to jde o dost hůř. Koukal jsem na napínák a je ok. Vytažený je zhruba v půlce. Vytáhl jsem ho o jeden zoubek a trochu se to zlepšilo, ale žádná sláva to není. Osobně bych se na vačky kouknul, ale to je věcí každýho, jak se k tomu postaví.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 10:12 | Nahoru | #4048
Jak pánové trénujete. Já mám už od minulýho úterý rozebraný přední vidle a dnes má pošťák Ondra přivézt oleje, chrániče kolen a loktů. Tak to snad dám dnes dohromady.
Zajímavý bude počasí, jestli jim předpověď vyjde. Asi bude jedno, že jsem se od Krocana nesvezl . Bude to nejspíš jedno velký bláto a skluzavka. V dešti jsem jezdil jen jednou a nebylo to zrovna nejlepší . To bude držkopádů, ale i tak se těším. Zatím bylo na každou akci, kde jsem letos i loni byl, počasí pěkný , tak to snad bude i v sobotu.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 12:44 | Nahoru | #4049
Janek> Na vačky bych se kouknul hned jestli sedí s rotorem. Žádný velký rozebírání to není a alespoň bude vědět, jak na tom je. Může taky třeba zkusit nastartovat, vypnout benzín a jestli se to za chvilku (než dojde) zlepší nebo ne. Ono celkově, když jde hladina v karbecu dolu, tak se otáčky začnou zvyšovat a mě osobně přijde, že to pak jde líp naladit. Ale je fakt divný, že by to dělalo se třema různejma karbecama. Nebejt ta Plzeň přeci jen dál, tak bych se na to dojel podívat..

Jinak já se moc nepřipravuju Včera sem KONEČNĚ obul novou gumu. 3 dny sem jí tam rval a nakonec pomohla až nejhubší síla Je vidět, že to je guma made in China Zejtra jedu služebně do Slovenska a vrátim se v pátek odpoledne a to už pojedu asi rovnou pro káru a na Oldřichov. Co sem ale jezdil někdy minulej tejden, tak sem moc ve sví kůži necejtil. Sice sem jezdil rychlejc a docela sem driftoval každou zatáčku, ale byl sem z toho nějakej unavenej a vůbec sem neměl sílu v zádech a břichu. Ta práce mě nějak ničí.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 17:20 | Nahoru | #4050
Kluci. Potřeboval bych poradit. Motorka hezky chytne na sytič. Pak se ohřeje a nechce se jí. Pak střelý jednou do laufu a chytí. Že by moc paliva? Nebo naopak málo. Za studena na sytič dobrý. Taky se mi teda zdá, že moc netočí baterka. Svíce je zánovní ngk. Baterka je taky zánovní. Mě teda přijde že ty klxa moc startérem netočej. Škoda, že céčko nemá i páku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist