paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 17:20 | Nahoru | #1
Kluci. Potřeboval bych poradit. Motorka hezky chytne na sytič. Pak se ohřeje a nechce se jí. Pak střelý jednou do laufu a chytí. Že by moc paliva? Nebo naopak málo. Za studena na sytič dobrý. Taky se mi teda zdá, že moc netočí baterka. Svíce je zánovní ngk. Baterka je taky zánovní. Mě teda přijde že ty klxa moc startérem netočej. Škoda, že céčko nemá i páku

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 19:38 | Nahoru | #2
fhert> Já bych to tipnul buď na to palivo nebo startér. Mě to taky točí málo, nebo mi to alespoň tak přijde a nechytne ani na sytič. Těžko ale říct, v jaký je ten muj startér kondici. Jinak moje zkušenost s NGK a startovánim sou docela pikantní. V létě se mi dost často stávalo, že zahřátou sem jí prostě nenastartoval ani kdybych se posral. Časem sem zjistil, že to dělá jen když je velkej hic a je hodně rozpálená. Vyřešil sem to tim, že sem namontoval větráky a nechal je puštěný a už se tak moc nerozpalovala. Ale stejně to bylo na prd. Nakonec sem si začal hrát s karburátorem a dost dlouho sem to ladil a nakonec sem došel k závěru, že to mám dost bohatý a ulejvá se to. Teď by to mělo bejt lepší a zatim i v tom nejvěčim hicu sem to nastartoval. Ale jen na šlapku. Když je ale hodně zahřátá, tak chytá teda i na startér. Musí ale mít tak 80 stupňů. Jelikož máš NGK, tak bych to klidně viděl na moc paliva. Máš černou svíčku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 21:50 | Nahoru | #3
fhert> Myslím, že to bude bohatý, ale pořád se to tu točí okolo svíčky a startéru.
NGK zahoď do regálu a už tam dej tu Brisku. Že je NGK zánovní, neznamená, že je dobrá. V zimě jsem takhle taky jednu novou vyhodil. NGK nefungujou v KLX "stabilně" a už se to tu probíralo několikrát. Když se svíčka chová jako blbá kráva , co chceš potom řešit.
Je možný, že to svíčkou není, ale Briska je dle mé zkušenosti a zkušenosti jiných lepší.
Potom bych šel dál, stáhnout bohatost třeba o půl otáčky.
Podívej se, abys měl dostatečnou vůli na lanku ovládání.
Jinak jsi psal, že máš karburátor seřízený.
Změřit kompresi na studeným a potom ohřátým motoru.
Ohledně baterky, dej ji na nabíječku a potom vyzkoušej, jak to bude točit. Pokud to bude stejný i s plnou kapacitou aku, tak to asi bude startérem, možná nějaký špatný spoj v elektrice. Změř si taky, kolik má aku při startu - musí ti zbýt dost napětí (asi 10,5V??), jinak motor nechytne, ale startér si ještě docela vesele točí.
Držím palce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 Včera v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist