paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.5.2011 v 22:13 | Nahoru | #1
Tak mě kontaktoval nový šťastný majitel KLX 650C přímo z Plzně. Jak jinak, než že má problém, ale jinak je ta Kawa držák . Psal, že mu zlobí volnoběh a že už vyzkoušel tři různý karburátory a je to pořád stejný. Poprosil mě, jestli bych mu nepůjčil CDI, protože si myslel, že to jeho je špatný. Tak jsem k němu dnes vyrazil. CDI jsme vyzkoušeli a závada nezmizela. Co to dělá. Když nastartuje studený motor na sytič, vše je OK. Za chvíli sytič zatáhne a motor pěkně běží na volnoběh (jen jsou docela slyšet rozvody). Za chvíli, řekl bych do minuty, najednou otáčky klenou a motor chcípne. Po nastartování se musí motor držet v otáčkách plynem, než se ohřeje. Potom, když pustí plyn, je tam cca 1500 ot. a najednou z ničeho nic si začne sama přidávat na cca 2500 - 3000 ot. Občas to samo spadne zpět na volnoběh a zase si přidá nebo motor pomalu zdechne. Ohřátý motor potom docela blbě startuje. Bez plynu je cítit, že má snahu, ale bez přidání nečapne.
Šroubek bohatosti má údajně na 3,5 ot.(má ladák, docela utažený), ale nepřipadá mi, že je směs bohatá. Povídal, že závada je stejná, ať dá jakýkoliv z těch tří karburátorů. Mě to ale připadá, jakoby si to někde přisávalo falešný vzduch. Jen mě zaráží to, že ot. kolísají 1500 - 3000.
Nemohlo by to dělat třeba to střižený pero na altíku? Za jízdy jsem moto nezkoušel, protože to má odstrojený, ale říkal, že když je motor pod plynem, je to OK, jen ten volnoběh. Jehla a membrána je OK, svíčku má novou NGK, ale ta, si myslím, to dělat nebude.
Doufám, že z vás vypadne nějaký moudro .
Jsem se docela těšil, že tu budu mít nějakýho hard offrouďáka, ale je po úrazu ruky a jezdí spíš polňačky. No uvidíme. Jen aby tu nebyla brzy jedna KLX na díly .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 07:05 | Nahoru | #2
Janek> To pero by to dělat mohlo. Ať na to určitě koukne. Když sem to měl střihlí já, tak to taky kolísalo v otáčkách zhruba 1500-3000 (nemám otáčkoměr tak nevim přesně) a je to tim, že od 3000 se mění předstih a tam je docela dost znát, kdy to pálí. (myslim, že se mění od 3000. V manuálu je to napsaný) V podstatě to dělalo to co popisuješ. Na sytič chytlo a šlo, když sem ho stáhnul, tak to chvíli běžělo dobře, ale pak to prostě spadlo a chcíplo. Muselo se to držet v točkách aby to nechcíplo. Jediný, co mi to dělalo navíc, bylo střílení. Střílelo to docela dost. Ale teď, když to čtu znova, tak nevim jestli by to bylo tim. Taky mě docela zaráží to kolísání. Přeci jen mě to spíš kleslo na volnoběh a když sem trošku přidal, tak to vyletělo. Škoda, že už nejezdim do Plzně. By sme dali hlavy dohromady. Jinak to pero se věčinou střihnej nej tehdy, když se sundá ten rotor, vrátí zpátky a málo se to dotáhne. Chce to dotahovat dost.

Když to tak shrnu, tak karburátor se může vyřadi, CDI taky a svíčku taky. Pak tam už je jen to pero, příruba na karbec, vůle ventilů, poloha vaček, komprese.

Jo a teď mě ještě napadlo, že docela dost dělá i hladina v karburátoru. To by se ale přeci jen se třema karbecema alespoň jednou eliminovalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 Dnes v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist