paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 07:05 | Nahoru | #1
Janek> To pero by to dělat mohlo. Ať na to určitě koukne. Když sem to měl střihlí já, tak to taky kolísalo v otáčkách zhruba 1500-3000 (nemám otáčkoměr tak nevim přesně) a je to tim, že od 3000 se mění předstih a tam je docela dost znát, kdy to pálí. (myslim, že se mění od 3000. V manuálu je to napsaný) V podstatě to dělalo to co popisuješ. Na sytič chytlo a šlo, když sem ho stáhnul, tak to chvíli běžělo dobře, ale pak to prostě spadlo a chcíplo. Muselo se to držet v točkách aby to nechcíplo. Jediný, co mi to dělalo navíc, bylo střílení. Střílelo to docela dost. Ale teď, když to čtu znova, tak nevim jestli by to bylo tim. Taky mě docela zaráží to kolísání. Přeci jen mě to spíš kleslo na volnoběh a když sem trošku přidal, tak to vyletělo. Škoda, že už nejezdim do Plzně. By sme dali hlavy dohromady. Jinak to pero se věčinou střihnej nej tehdy, když se sundá ten rotor, vrátí zpátky a málo se to dotáhne. Chce to dotahovat dost.

Když to tak shrnu, tak karburátor se může vyřadi, CDI taky a svíčku taky. Pak tam už je jen to pero, příruba na karbec, vůle ventilů, poloha vaček, komprese.

Jo a teď mě ještě napadlo, že docela dost dělá i hladina v karburátoru. To by se ale přeci jen se třema karbecema alespoň jednou eliminovalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.5.2011 v 09:28 | Nahoru | #2
kadeloid> Díky , posílám to dál. Ten kluk je z toho už docela hotový. Říkal, že se v tom hrabe už 14 dnů a pořád nic. Pomáhá mu s tím ještě nějaký kamarád, který tomu asi rozumí. S tou závadou to už koupil a skopčák mu řekl, že je to karburátorem. Taky mu k tomu dal jeden náhradní s akcelerační pumpičkou, asi ten, co má Fhert. Ten třetí karbec mu půjčil ten jeho kamarád. Kawa je docela pěkná, najeto něco přes 35000 km?, přivezl si ji z D za 1000 euro a bude ji přihlašovat. Vypadá, že je terénem nepolíbená. Jak ji má odstrojenou, tak nikde žádná špína nebo bláto. Jen ty rozvody se mi zdají víc hlučný. Já to mám taky jako šicí stroj , ale jemu to jde o dost hůř. Koukal jsem na napínák a je ok. Vytažený je zhruba v půlce. Vytáhl jsem ho o jeden zoubek a trochu se to zlepšilo, ale žádná sláva to není. Osobně bych se na vačky kouknul, ale to je věcí každýho, jak se k tomu postaví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 Včera v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist