globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cz 250/513
12.7.2009 v 18:02
Chtěl bych si koupit korsku ale muzu uvolnit max 20 tis. tak me napdala tadyta jeste jsem krosku nemel mam zkusenosti se simsone a pitbikem myslíte že je to dobrá volba že to jede dobře chci jezdit pole polnacky obcas trat
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 18:13 | Nahoru | #1
Už to tu bylo celkem hodněkrát pokud ti stačí něco okolo 26 kw což by mohlo si smířenej s tím že olej do převodovky budeš měnit po 5 mth. a vezme si něco okolo 6-7 litrů za h. popř. že sem tam něco vyměníš nebo pošteluješ kladívka tak je to ideální volba, ale musíš tomu trochu rozumět jinak si moc nezajezdíš toť můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 18:19 | Nahoru | #2
Billy> počkej, počkej dyť ta 250/513 nemá kladívka ... má bezkontaktní zapalování nee?? mno aspoň tak usuzuju podle toho, že já jsem měl 125/516 a ta měla bezkontaktní zapalko

Cz 250/513

12.7.2009 v 18:23 | Nahoru | #3
ale jinak ať neodbíhám od tématu jak jsem měl tu 125/516 tak ta byla super (za ty prachy) taky jsem uvažoval o té dvaapulce, ale pak přišel jeden japonec za druhým ... být tebou ještě si třeba rok počkám a našetřím taky na nějakého japonce

Cz 250/513

12.7.2009 v 18:27 | Nahoru | #4
ale ja nenasetrim na japoce nemam zzadny financni prisun na todle setrim jak blbec jeste jsem se chtel zeptat jak je na tom podovzek jestli to vydrzi na trati a tak 7 litru za hodinu je hodne ?

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 18:33 | Nahoru | #5
mno tak je to kroska a krosky jsou stavěné na dráhu ... 7 litrů to není zas tak moc plno motorek má spotřebu třeba 12L

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 18:38 | Nahoru | #6
mara008> a mylsis teda ze mi to bude stacit nejsem zadnmy velky opravar na podovzku si opravím všechno a na motor umím vymnenit píst jinak sem to jeste nikdy nepulil nebo co byste mi doporucili kdyz mam jen 18 - 20 tis.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 18:44 | Nahoru | #7
Když počítáš s častějším servisem,tak je Zetka v poho...je to prostě stará motorka a nemůžeš po ní chtít zázraky.S japoncem se to nedá srovnávat,ale na vyblbnutí to stačí.Určitě se snaž sehnat motorku v co nejoriginálnějším stavu a s bezkontaktním zápalkem-u 513 byly v sérii kladívka,bezkontakt si tam sháněl každej sám.Když ji dobře seřídíš,tak je motor docela pila....podvozek a brzdy jsou horší...každopádně držím palce při koupi

(reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 18:48 | Nahoru | #8
vikik> jj dík jako podovozkově nepotřebuju zas uplnej zázrak sem z vesnice a takhel odpoledne si rád zajezdim mylsim že je to pak idéál hlavne se mi líbí to kdyz to polozim ze me to nebude mrzet kamos ma hondu cr 125 mylsíte že mu budu aspon stíhat ?

(reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 18:52 | Nahoru | #9
Hromy> nwm, nwm kolik toho vydrží ... píst- podle toho kolik najezdíš ... jinak se zkus zeptat někoho kdo měl nebo má tu 250/513

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 18:53 | Nahoru | #10
Záleží jak kdo jezdí.Já proháním kámoše na YZ 250 a pak mi třeba napráská klučina na 85.Akorát na tom prostě je znát zastaralej podvozek-netroufneš si tolik a ty bubny tolik nebrzdí.Nedostatku výkonu bych se nebál Hlavně se o ni musíš starat a koupit dobrej kousek.Spousta lidí se v tom vrtá,nerozumí tomu a když pak rozděláš motor tak se kolikrát nestačíš divit...

(reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 18:57 | Nahoru | #11
vikik> a mylsis ze třeba na pole a tak dobra nebo se mam poohlídnout po japonci za 20 tis po nakom starsimm ?

Cz 250/513

12.7.2009 v 19:07 | Nahoru | #12
Hele,záleží na tom,co od toho čekáš...Japonec za 20 bude vylítaná vrána stejně jako ta Zetka a prachy ti stejně budou žrát obě...jestli to chceš na pole a na kravení za barákem je to jedno.Nevím jak snadno se shání díly na takhle starý japonce,na zetku jsem vždycky sehnal co bylo třeba a sám spravil...a co se týče spolehlivosti,záleží na konkrétním kusu...Nechci ti říkat že jedině to,nebo ono.Je to na zvážení.Ale sám asi víš,že za tyhle prachy neseženeš nic extra

(reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 19:23 | Nahoru | #13
Hromy> Mam ji doma a tech 7l na hodinu provozu je tak minimum
ten olej se nemusi měnit tak často nema tak malinky kolečka v převodovce jak japonec mam kladivka a i snima jede super

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 19:39 | Nahoru | #14
Jestli nemáš pořádnou dílnu, svářečku atp., tak si zetku nekupuj, nechci ty motorky pomlouvat, jsou generačně někde jinde, ale tak to prostě je, měl jsem 125/516, rád na ní vzpomínám, ale když jsem půl hodiny jezdil, tak pak měsíc opravoval

(reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 20:14 | Nahoru | #15
Pivča> moje slova a po chvíly ti ten víkon ani nestačí a moc toho s tím ani nevyjedeš

Cz 250/513

12.7.2009 v 21:41 | Nahoru | #16
Jestli nemáš,jak píšeš žádný finanční přísun.Zapomeň na závodní motorku.Kup si normální sundej nepotřebný věci,a jezdi . Jinak všechno co je výše napsáno je pravda,někdy nutnost(hlavně ta vybavená dílna).

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

12.7.2009 v 22:16 | Nahoru | #17
Taky jsem měl 250 513 jela pěkně ale jak se tu už psalo hodinu jezdíš a měsíc spravuješ.Mě se tam dost srala spojka nevim jak ostatním ale prej je to vada těch spojek.Já bych už do zetky nešel a zvášt když nemáš přísun peněz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

12.7.2009 v 22:47 | Nahoru | #18
kawamen> souhlas. 513ka byla moje první velká moto a fakt sem se na ní naučil hodně opravovat. ale neni to tak strašný. hodinu jezdíš a pak jenom vyměníš spojku nějakej ten prasklej kroužek možná píst pohraješ si se zapalováním doleješ plnou nádrž a můžeš zase půl hodky jezdit. teda pokud se hned po startu nezabiješ protože to vůbec nebrzdí podvozek poskakuje jako koza a celkově je to dost velkej sráč. ale zas ne tak velkej jako 516. tam místo oprav spojky budeš půlit motor a opravovat převodovku protože je to 6kvalt a ty kolečka sou mnohem tenčí takže nic nevydržej

Cz 250/513

13.7.2009 v 08:59 | Nahoru | #19
Musíš vědět jak to poskládat, potom je spolehlivost docela ok. Podvozkově to není nic moc, ale když si správně poskládáš planžety v tlumičích tak zadek docela chodí, horší jsou vidlice s těma toho moc nenaděláš, proto tam má spousta kluků nějaké co se dají naučit fungovat. Na 513 ti motor v pohodě vydrží rok závodění bez nějakých větších oprav. U 516 je to horší, ale taky se to dá vychytat, převodovka je bez problémů, jen si musíš pohlídat, aby byla dobře vymezená a taky, aby jsi neměl vychozené uložení vidliček řazení. Problém 516 je, že má hrozně velké kanály a tím špatné vedení pístu v kombinaci s měkkou vložkou to životnosti moc nepřidá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #20
kakos2006> já měl tu 516 ... já vím na ten motor je 6 kvaltů možná až moc, ale myslím, že to jak se kazí převodovky není kolečkama, ale jsou tam nějak blbě vyřešené segerky pač nějaká vyskočí a pak se dosebe vserou ty kolečka ... 2x sem koupil dvě, tři kolečka a zase to chvilku jezdilo ale jako motorka na naučení fakt super

(reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 10:26 | Nahoru | #21
mara008> Segerovky jsou v pohodě, jen tam nesmí být volné nebo obyčejné. Originál je širší.

Cz 250/513

13.7.2009 v 11:13 | Nahoru | #22
Já měl 513 před 2 rokama, koupil jsem jí na lítání v zimě za 13000 s Motoplatem a ta mašina i když vypadala hodně vrakózně tak byla naprostej nezmar. Motor vydrží fakt hodně a ani spotřeba není zase tak hrozná. Průser byly brzdy a suchá spojka. Na to si musí člověk zvyklej na japonce nebo i na standartní cestovní jawaprodukty chvíli zvykat. Ale na blbnutí na trati super.

Cz 250/513

13.7.2009 v 16:43 | Nahoru | #23
Nenech se zmást tadytěma kecama že s tím někde nevyjedeš to je blbost.jinak píst taky řešit nemusíš vydrží to mraky,jezdil sem na jeden výbrus 3 roky a pořád tahala jak blbá.kladávka občas vyčistíš ,přinejhorším sešteluješ(otázka 3 minut)a jede se.olej v motoru se měnil jednou do roka a nebyla tam ani šupinka,žádný opotřebení nic a to že sem jí dával.jínak ten rám je slabej no.teda podle toho co s tím budeš skákat.když hodně skákat doporučil bych jiný tlumení.jinak 513 ti doporučuju,dá se sní jezdit i dost ostře.jinak největší problémy jsou takový dětský závady jako uklepaný drátky a šrouby vlivem vybrací.a jestli jí budeš kupovat tak nejlíp s někým kdo jí zná a ví kam kouknout.a věř tomu že na Čízu se každej rád podívá protže na rejži umí jezdit a jezdí každej.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

13.7.2009 v 16:45 | Nahoru | #24
kdybys nebydlel tak daleko klidně bych stebou jel něco vybrat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 17:23 | Nahoru | #25
lewisss> noa nedoporučili bys tewda nejaky aspon inzerát ? odkdu přesně jsi jaky kraj ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 18:25 | Nahoru | #26
Hromy> Zkterého jsi chlumu u HK ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 18:43 | Nahoru | #27
bigj>Chlum kousek od města Vlašim

(reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 18:52 | Nahoru | #28

Hromy>bigj>Chlum kousek od města Vlašim


tak nic já že bych ti ji ukázal v akci

(reakce na) Cz 250/513

13.7.2009 v 19:15 | Nahoru | #29

Hromy>lewisss> noa nedoporučili bys tewda nejaky aspon inzerát ? odkdu přesně jsi jaky kraj ?


ČOVEČE JÁ SEM ZE SEVERNÍHO PLZENSKA TO JE SAKRA KUS.NO A S TÍM DOPORUČOVÁNÍM TO TI NEPOMŮŽU,z obrázků a nějakého textu toho moc nezjistíš.a fakt je lepší při koupi mít u sebe člověka kterej ví jak to má ject.můžeš koupit nějaký šuple a budeš do toho jen cpát prachy.

1 reakcí na tento příspěvek Cz 250/513

13.7.2009 v 21:48 | Nahoru | #30
Z obrázků poznáš jen jestli má cenu jet se na tu motorku podívat. Víc až na místě, je to jak píše lewiss musíš se vědět kam a na co koukat popisovat ti to nemá cenu, protože stejně polovinu věcí přehlídneš. Musel by ti to někdo ukázat na motorce.
U podvozku je větší tragédie rozbitá trať, když máš brzdit z rychlosti tak to není nic moc. Skočíš to co se bojíš to samé s výjezdama. Dej si pozor na stavby do jiných rámů, ten motor je dost dlouhý takže se musí nastavovat rám. Většina staveb je dost bída se spoustou much dotažených do konce je jich jen pár a většinou nejsou nejlevnější.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist